Ik ga mijn haar donerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja heb ik lang voor gespaard om het zo te krijgen.. Maar ik wil toch altijd wat anders..
Ja die flitser in beeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Check me fobo maar..Het is nu iets langer en voller..
Dat kan ik ook wel eens gaan doen ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar donerenAan stichting haarwensen
Sorry, heb momenteel geen duidelijkere..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja die flitser in beeldzie het maar half XD
damn, c-u-t-e is cutequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Check me fobo maar..Het is nu iets langer en voller..
Ik vraag er ook niet opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Sorry, heb momenteel geen duidelijkere..
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel eens gaan doen ja..
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee, maar als ik er een had ik die toch kunnen laten zien
Zal zeker eens kijken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon doener zijn ook kappers die er aan mee doen
Zij knippen je haar daarna gratis in model als je komt doneren
Moet je even googlen
ik heb niks te donerenquote:
Maar wat moet ik dan doen? qua modelquote:
Haha ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan doen? qua model![]()
Want dan gaat er natuurlijk ook een behoorlijk stuk af..
Fijn, kan ik daar mn kop weer over breken hahahaha..
Zwak hoorquote:
hoe lang is het nu dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik ook niet
Mijn haar is inmiddels zo lang dat als ik ga doneren ik het gewoon nog op schouderlengte kan hebben
mijn haar is ook zwakquote:
Mijn haar begint ook al in die richting te groeien ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik ook niet
Mijn haar is inmiddels zo lang dat als ik ga doneren ik het gewoon nog op schouderlengte kan hebben
Langquote:
pics?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lang![]()
Ik draag het nu bijna aldoor vast omdat het zo lang is..disndag liet ik het zien aan vriendinnen hoe lang het nu eigenlijk was en de reactie was 'wow'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |