huilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, ik wil gewoon normaal doen tegen jou, ik doe jou niks verkeerd
Ohquote:
Blowtje bij het opstaan, niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vaker stoned de laatste tijd, maar onder invloed iig.
Wel om een kutreden, trouwens
Uit je pohi maak ik op dat je nog niet uit de puberteit bent. deze misstap jegens de VMSDKR vergeef ik je dan ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een gevaarlijke wijk waar je niet overleeft mattie
iemand van 16 ook nog niet dus dat heft elkaar weer op dus je zou het niet moeten vergevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Uit je pohi maak ik op dat je nog niet uit de puberteit bent. deze misstap jegens de VMSDKR vergeef ik je dan ook.
wake n bakequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowtje bij het opstaan, niets mis mee.
oh daar mag ik vrijwel altijd inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wake n bake
Vanavond mag ik weer het stonerstopic in
been there, done that, DID NOT WORK OUTquote:
fysiek jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef JanCees het volgende:
Als je in ONZ en KLB post ben je blijkbaar wel uit de puberteit.
funfact: vogels zijn kutbeesten, ga ze dan ook niet achternaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
Duivenfeitjes: De meeste duiven rennen weg voor je als je achter ze aan loopt, sommige niet. Sommige duiven vliegen omhoog en schijten op je nieuwe jas. Godverdomme.
achter duiven aan lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
Duivenfeitjes: De meeste duiven rennen weg voor je als je achter ze aan loopt, sommige niet. Sommige duiven vliegen omhoog en schijten op je nieuwe jas. Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |