kkrskkl kom kb schijtbakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
niet z stoer doen skl ik heb temminste bromer certi![]()
wat voor muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
Mijn muis doet vreemd. Hij klikt terwijl ik er niet aan kom en het is best wel irritant..
Computermuiquote:
squote:
Er uit en er weer inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
Mijn muis doet vreemd. Hij klikt terwijl ik er niet aan kom en het is best wel irritant..
Ik heb dat ook voor heeeel weinig mensen IRL. De geruime meerderheid van de mensen care ik vrij weinig om. üntermenschen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mensen, lobi
Wat ik maar voor heeeeeel weinig FOK!kers heb
Zolang het maar een kloppend hart en een poes heeft he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mensen, lobi
Wat ik maar voor heeeeeel weinig FOK!kers heb
quote:
Already tried, didn't workquote:
Hey, ik wil gewoon normaal doen tegen jou, ik doe jou niks verkeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang het maar een kloppend hart en een poes heeft he.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
VA mag ik wel, hij is ook vaak dronken aan het FOK!ken
vaker stoned de laatste tijd, maar onder invloed iig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
VA mag ik wel, hij is ook vaak dronken aan het FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |