Vanavond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Smooth - wanneer hebben we seks?
[..]
Ah, Dillon Francis.
Ik een paar maandjes geleden voor het laatst. Over een week weer en de week daarna misschien ook nogquote:
Dad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Smooth - wanneer hebben we seks?
[..]
Ah, Dillon Francis.
Deze gaat wel in mijn sig hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet niet biggie doen tegen cachie
Wat ga je doen dan? Reporten omdat we seks zeggen tegen cachie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"biggie" ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik het via legale wegen op losquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Reporten omdat we seks zeggen tegen cachie?![]()
Je bent volgens mij 14 ofzo - anyway, als ik je mijn adres in een DM stuur, kom je me dan opzoeken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik het via legale wegen op los
Ties- I SEEEEE WAHT YOU DID THERE. Nee nog nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nieuwe van Flux Pavilion en Tiesto al gehoord?
Nee hij huurt iemand in if you know what I mean.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent volgens mij 14 ofzo - anyway, als ik je mijn adres in een DM stuur, kom je me dan opzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |