Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.quote:Op maandag 4 november 2013 17:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf waar ga je vliegen dan. Zeker geen Schiphol?
45 euro is een mooie prijs voor zo'n afstandquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.
Daarna zoek ik nog een ticket van Bangkok naar Chiang Mai.
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijnquote:
Smerig gestalkt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijn
hardlopen niet meer en paardrijden ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijn
Daarom zijn beginnen van pohi's 't best. Dan zie je oorspronkelijke reden waarom iemand op FOK! kwam.quote:
Waarom kwam ik op FOK! dan?quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daarom zijn beginnen van pohi's 't best. Dan zie je oorspronkelijke reden waarom iemand op FOK! kwam.
wowquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, die quotes waren uit mijn zomervakantie.
Die is erg lastig, aangezien je meteen in SC's bent gaan posten. Sterker nog, volgens mij krijg je zonder SC's nog geen 6 pagina's volquote:
It is.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die is erg lastig, aangezien je meteen in SC's bent gaan posten. Sterker nog, volgens mij krijg je zonder SC's nog geen 6 pagina's vol.
Maar ik denk dat dit niet je eerste account is?
Volgens mij was ik wat aan het Googlen. Zo kwam ik op Fok! en kwam er een eind aan mijn leven.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik het echt niet
Ik denk het gros van FOK!quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was ik wat aan het Googlen. Zo kwam ik op Fok! en kwam er een eind aan mijn leven.
& ik?quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik weet iig dat AJ op FOK! kwam omdat ze verliefd was op een gozer en het allemaal even niet wist -> zelfde geldt voor supersof. Kanovinnie kwam hier omdat hij problemen met een game opstarten had. LB kwam hier via google, vervolgens geregistreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |