wow, die quotes waren uit mijn zomervakantie.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag besloot ik op 'VMS' te sherlocken in plaats van 'VMSDKR'. Er ging een wereld voor mij open.
[..]
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.
[..]
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.
[..]
Correct
[..]
Ook ongeveer correct.
[..]
Ja, blijft een lekker nummer.
Voor de rest:
[..]
en
[..]
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.
Gr gr VMS
[ afbeelding ]
1. waarvandaan je wilt reizen, Bangkok Suvarnabhumi (BKK)quote:
Van Bangkok naar Bangkok? Loop dan gewoon joh!quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
1. waarvandaan je wilt reizen, Bangkok Suvarnabhumi (BKK)
2. wanneer je wilt reizen, 14-11-2013
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok (Alle)Chiang Mai (CNX)
4. hoe je wilt reizen, Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ¤65
65 euro? Holy molyquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok (Alle)Chiang Mai (CNX)
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
copy paste foutjequote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van Bangkok naar Bangkok? Loop dan gewoon joh!
Gebruik je skyscannerquote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit momenteel op 45 met air asiagoedkoper kan altijd als je er de tijd maar voor neemt.
retour?quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
3. waarnaartoe je wilt reizen, Chiang Mai (CNX)
Dan ga je niet veel goedkoper vindenquote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
skyscanner, budgetair, cheaptickets enz.
Vanaf waar ga je vliegen dan. Zeker geen Schiphol?quote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit momenteel op 45 met air asiagoedkoper kan altijd als je er de tijd maar voor neemt.
ohja?quote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg xcachet, ik weet hoe je heet.
Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.quote:Op maandag 4 november 2013 17:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf waar ga je vliegen dan. Zeker geen Schiphol?
45 euro is een mooie prijs voor zo'n afstandquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.
Daarna zoek ik nog een ticket van Bangkok naar Chiang Mai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |