Essquote:
Van alles, verschilt heel erg eigenlijk. Meestal gewoon pakketjes en dergelijke.quote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh een vrij nutteloze studie dan![]()
En wat vervoer je dan
quote:
VAquote:
kquote:Op maandag 4 november 2013 16:56 schreef Chiu het volgende:
[..]
Van alles, verschilt heel erg eigenlijk. Meestal gewoon pakketjes en dergelijke.
nu ben je koelquote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg xcachet, ik weet hoe je heet.
Ik ook! Kedvesem!quote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg xcachet, ik weet hoe je heet.
I knowquote:
Bischierig jeweetzquote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom flirt je wel met haar maar niet met mij! Wat is deze, racistisch gepeupel?
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...quote:
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...
Een penis in je aars is hoogst ongemakkelijkquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken natuurlijk
weet jij alles vanquote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een penis in je aars is hoogst ongemakkelijk
quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef xcachet het volgende:
Ik was dus bij een Shell en toen zag ik vms
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.quote:
Correctquote:
Ook ongeveer correct.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey Sof:
De Grieken zijn duidelijk de meest gepassioneerde Europeanen, zij bedrijven maandelijks 11 keer per de liefde
Ja, blijft een lekker nummer.quote:
enquote:
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?
Er staat een fout in je fobo, ik sta niet onder Favo-FOK!kers.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag besloot ik op 'VMS' te sherlocken in plaats van 'VMSDKR'. Er ging een wereld voor mij open.
[..]
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.
[..]
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.
[..]
Correct
[..]
Ook ongeveer correct.
[..]
Ja, blijft een lekker nummer.
Voor de rest:
[..]
en
[..]
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.
Gr gr VMS
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |