Relax, ik reageer op jouw post over 450 uren. Natuurlijk meen jij dat niet, waarna ik iets zeg wat ook niet gemeend is, begin je een verband te zien? Niet alles is zwart-wit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bashen?!
School is gewoon saai, een mening die wel meer mensen hebben. Boeiend.
Op zoiets kan ik niet relaxed reageren kerel, dat zou jij ook niet kunnen in mijn situatie. Ik snap je punt best maar ik kan er geen ruk aan doen dat ik dit gekregen heb.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Relax, ik reageer op jouw post over 450 uren. Natuurlijk meen jij dat niet, waarna ik iets zeg wat ook niet gemeend is, begin je een verband te zien? Niet alles is zwart-wit.
Als ambassadeur van deze SC heet ik je hier van harte welkomquote:
No,I do not think soquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Welnee, jij komt er wel met je uiterlijk.
[..]
Wil je deze discussie echt aangaan?!
Niet als je een leuke studie kiestquote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bashen?!
School is gewoon saai, een mening die wel meer mensen hebben. Boeiend.
Nou, wat wil je weten?quote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ambassadeur van deze SC heet ik je hier van harte welkom
Vertel eens wat meer over jezelf
Wat wil je vertellen?quote:
Werk is ook saai, wat maakt het uit? Het zijn nodige zaken en beide moet je succesvol afronden, dat weet ik zelf ook wel.quote:Op maandag 4 november 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet als je een leuke studie kiest
Werk is niet saai.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk is ook saai, wat maakt het uit? Het zijn nodige zaken en beide moet je succesvol afronden, dat weet ik zelf ook wel.
school, hobby's etc etcquote:
oke, zitten leuke post tussen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga je pohi eens doorspitten.
Geen school meer, heb voor film & fotografie gestudeerd.quote:
Hey, jij ook hier?quote:
Ah, en je doet ook werk in de fotografie wereld zeg maar?quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Geen school meer, heb voor film & fotografie gestudeerd.
Hobby's: fokken natuurlijk.
[..]
Hey, jij ook hier?
Nee, ben koerier. Er is geen werk in te vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, en je doet ook werk in de fotografie wereld zeg maar?
Een bijbaantje. Om wat te verdienen. Ik vind het gezellig. Maar geen leuk werk. Ik doe dit niet voor de rest van my lifequote:
Oh een vrij nutteloze studie danquote:Op maandag 4 november 2013 16:54 schreef Chiu het volgende:
[..]
Nee, ben koerier. Er is geen werk in te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |