Hm, vanavond al dus.. Helaas..quote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Overigens vandaag niet zo'n fitte dag. Hoofdpijn, kramp in m'n buik. Cyclus vorige maand was 28 dagen. Nu d27, dus morgenavond/dinsdag ongesteld worden zou hier wel bij passen,
Gedaan!quote:Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Balen IMA![]()
==============
Wil je mijn NOD nog verplaatsen naar 7-12?
WAT HEB JE GEDAAAN!quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef Ggirl het volgende:
Zo, ik ga naar bed! Met de van manlief gekregen roze Yoshi knuffel van ruim 60 cm..
Om de pijn te verzachten zegt ie, wat ik natuurlijk ontzettend lief vind.
Deze maand weggegooid denk ik.. Dinsdag een flink ongeluk gehad waardoor ik een blauw en beurs bovenbeen heb aan de ene kant en een open wond op het scheenbeen aan de andere kant.
En dat tijdens een vruchtbare week die we doorbrengen in n bungalow bij centerparcs.. Balen!
Ik ga maar vast chocola inslaan!
hehehe ik las het nu ook pasquote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Skittles het volgende:
Wat balen IMA en Mrs.Peel![]()
Dottey een kennis zwanger van je man?![]()
Maar wel vervelend natuurlijk dat het bij sommigen zo makkelijk gaat en het bij jou gewoon lang(er) duurt, terwijl je zo graag wil.
Welkom Minarosa!
Jeetje Ggirl, dat zal wel een flinke smak geweest zijn. Gaat het nu weer beter?![]()
Over het vertellen aan anderen: wij hebben het niemand verteld. Vriendlief heeft mijn ouders wel afgelopen week verteld dat we soms al over namen "discussiëren". M'n moeder is gelukkig niet een van de vlugste, dus die dacht dat we het hadden over een tweede kat.
Nou uhh.. Dat klinkt ook nog heel dom..quote:WAT HEB JE GEDAAAN!
Jeetje, dan schrik je je ook een rolberoertequote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Nou uhh.. Dat klinkt ook nog heel dom..
Maar mijn ouders passen als wij allebei werken op een van de twee honden.
Dus ik stap er nietsvermoedend binnen;
Sleutel in slot, deur open, en boem..
Op het moment dat ik binnen stap sta ik 'n meter lager. Hallo open kruipruimte!
Er waren dus schijnbaar twee mannen bezig om de glasvezel aan te sluiten..
Manlief ziet het gebeuren, springt uit de auto, begint op die mannen te schelden; 'jullie mogen de kruipruimte niet open laten als jullie er niet in werken, moeten er ten alle tijden voor zorgen dat deze afgezet/gemarkeerd is'
Pas als hij uitgeraasd is, en mijn ouders op het geluid zijn afgekomen (die twee knullen deden dus net alsof ze achterlijk waren, daar kwam totaal géén geluid, geen verontschuldiging, helemaal niets uit). Toen pas realiseerde hij zich dat ik nog steeds stond zoals ik terechtgekomen was..
Na een handje hulp vrij overstuur terug naar huis (want ja, de spijkerbroek had het niet overleefd)..
En toen maar naar de huisarts..
Nu zit ik dus al een week verplicht heel rustig en beschaafd op mijn kont, zucht!
Maar genoeg over mij, ik ga er vanuit dat de andere dames wel uitgebreid klussen deze maand! 😄
Ja ben pas 3 maanden van de pil af, maar tot nu toe steeds 28 dagen. Heb ik een wat ruimere marge genomen van 31 dagen, en dat is morgen. Afgelopen vrijdag was dan die 28 dagen. Maar ik heb vorige week zaterdag ook getest en toen was het negatief, dus ik heb afgesproken met mijn vriend deze week even af te wachten. Anders weet ik nog niet waar ik aan toe ben als ik negatief test en ook niet ongesteld word. Het zou ook nog ontpillen kunnen zijn, staat officieel ook een jaar op, maar dat zou ik vreemd vinden aangezien alles weer meteen keurig op gang kwam bij mij..quote:Op maandag 4 november 2013 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, Ggirl, dan maak je even een flinke smak..
LaLouchi, duren je cycli meestal even lang? Zo ja, dan vind ik het echt heel knap als je tot het weekend wacht met testen..
Nee klopt dat weet ik. Maar het wordt een beetje een obsessie en dat probeer ik te voorkomenquote:Op maandag 4 november 2013 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dat het vorige week zaterdag negatief was met je nod op vrijdag is dan ook niet gek he.
Dat is zelfs al zou je een vroege eisprong hebben gehad en innesteling snel zijn.
Zeker met de meeste testen die niet erg gevoelig zijn.
Afgelopen zaterdag een week geledenquote:Op maandag 4 november 2013 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen zaterdag, of afgelopen zaterdag een week geleden? In dat laatste geval zou ik geen enkele waarde hechten aan die test en er nu gewoon nog eentje doen.
Maar als het wel raak is wacht je echt tot je een ons weegt.quote:Op maandag 4 november 2013 09:47 schreef LaLouchi het volgende:
Nee klopt dat weet ik. Maar het wordt een beetje een obsessie en dat probeer ik te voorkomen ik rook, drink en eet toch geen rare dingen dus het kan geen kwaad een weekje te wachten. Ook al ben ik heel benieuwd.
Dat klopt in principe.quote:Op maandag 4 november 2013 09:59 schreef LaLouchi het volgende:
Trouwens even iets anders; een vriendin van me die ook zwanger probeerd te worden zegt dat als je je eisprong hebt gehad dat het dan maximaal 16 dagen duurt voor je ongesteld word. Ik had daar nog nooit van gehoord en betwijfel of het wel klopt, weet iemand dat toevallig?
Jemig zeg, dat verwacht je toch ook niet. En ook geen excuses ofzo, dat vind ik wel stom. Hang een briefje aan de deur ofzo. Hopelijk snel weer beter.quote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Manlief ziet het gebeuren, springt uit de auto, begint op die mannen te schelden; 'jullie mogen de kruipruimte niet open laten als jullie er niet in werken, moeten er ten alle tijden voor zorgen dat deze afgezet/gemarkeerd is'
Pas als hij uitgeraasd is, en mijn ouders op het geluid zijn afgekomen (die twee knullen deden dus net alsof ze achterlijk waren, daar kwam totaal géén geluid, geen verontschuldiging, helemaal niets uit). Toen pas realiseerde hij zich dat ik nog steeds stond zoals ik terechtgekomen was..
Na een handje hulp vrij overstuur terug naar huis (want ja, de spijkerbroek had het niet overleefd)..
Nu zit ik dus al een week verplicht heel rustig en beschaafd op mijn kont, zucht!
Maar genoeg over mij, ik ga er vanuit dat de andere dames wel uitgebreid klussen deze maand! 😄
Ja, ze moeten idd de kruipruimte dichtleggen als ze er niet in hangen... Maar wat een schrik heb je dan als je dat gat in stort.quote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik had dus voor we begonnen elke maand heel duidelijk dat slijm, en sinds we bezig zijn nog geen enkele keer weer gezien, hè.quote:Op maandag 4 november 2013 12:04 schreef Tennisballetje het volgende:
DanseMacabre ook al ongesteld
Ik had net bij het afvegen flink veel slijm, dus volgens mij ben ik vruchtbaar. Daar gaan we de komende dagen eens goed gebruik van maken
Die ja, ik zou ook testen.quote:Op maandag 4 november 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, als je nu test heb je gewoon zekerheid, dan hòef je jezelf ook niet gek te maken verder
Het is niet dat ik je wil pushen ofzo, maar ik vind dit een rare gedachtengangwant nu ga je je jùist vier dagen op lopen vreten
Ik snap het nietquote:Op maandag 4 november 2013 13:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Echter, ik las ergens dat het eitje maximaal 72 blijft zitten, en dan pas verder gaat. Het was me nu niet helemaal duidelijk of die 72 uur vóór of na de eisprong zitten.. iemand..?
Dat van die 72 icm het ei uur herken ik niet. Zoals het in mijn hoofd zit:quote:Op maandag 4 november 2013 13:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Even een vast ongelooflijke noobvraag.
Ik heb de ff-app, en volgens die app zou mijn eisprong op 23-10 zijn geweest, als ik morgen ongesteld word. Nu heb ik op 24-10 seks gehad, dus na de waarschijnlijke eisprong.
Echter, ik las ergens dat het eitje maximaal 72 blijft zitten, en dan pas verder gaat. Het was me nu niet helemaal duidelijk of die 72 uur vóór of na de eisprong zitten.. iemand..?
Morgen ga ik wel even een testje doen als ik nog niet ongesteld ben, dan zit ik op dag 35.
En dit!quote:Op maandag 4 november 2013 13:45 schreef LaLouchi het volgende:
Hoe voel jij je eigenlijk blue? Geniet je van je vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Als je dan pas seks hebt ben je heel erg te laat gok ikquote:Op maandag 4 november 2013 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik zou dit zelf lezen als zijnde: eisprong op 23 oktober, eitje is tot halverwege 24 oktober klaar om bevrucht te worden.
Natuurlijk niet, dit is gewoon hoe het lichaam werkt. En goed om je er bewust van te zijn, want ik lees hier vaker dames die pas aan de slag gaan nadat ze het ei voelden / zagen springen, maar dan ben je dus gewoon te laat.quote:Op maandag 4 november 2013 13:56 schreef Risu het volgende:
huh, dat ken ik helemaal niet.
Het is verdorie net alsof je gestudeerd moet hebben voordat je zwanger raakt.
Dan is het misschien maar beter om gewoon maar wat af te batsen.
Maar je weet ook niet zeker dat je eisprong de 23e was dan? Als je het uit een app hebt? Of temperatuur je?quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dat lijkt me ook qua gevoel, maar als ik dit leed, lijkt het wel goed mogelijk.
Ik heb ervoor namelijk een korte celibate periode gehaddus mocht het raak zijn, zou het van die keer zijn waarschijnlijk.
Ooh zo, nee dan heb je waarschijnlijk je ei donderdag gehadquote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
Welk merk heb je?quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
Ja klopt, dat was ik
Ja, het is niet zo glij-ig als gewoon glijmiddel, het lijkt meer op "natuurlijk" glijvocht, zeg maar. Maar voor het bestrijden van droogheid werkt het prima
Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.quote:
`Het klinkt wel veel belovend .... nou wil ik je niet opjutten ofzo..quote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
Danku!quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.
Ze hebben ook portieverpakkingen maar dat vind ik een beetje wazig, ik bepaal zelf wel hoeveel ik nodig heb
Goedkope kruidvat doen met 2 streepjes?quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Pff, deed ik vanmorgen een kruitvattest, komt er geen plusje, maar een minnetje met 2 lichte vage streepjes erbij waardoor het een beetje op een peace-teken leek![]()
Die 2 streepjes zijn nu, na 10 minuten ook ver weggetrokken, maar nou weet ik dus nog altijd niks
Jammer Cholula!quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:51 schreef Cholula het volgende:
Ik sluit me aan bij de dames die ongesteld zijn geworden. En waar jullie je mogen troosten met chocola moet ik nuchter blijven en krijg ik zo een ruggenprik om vervolgens geopereerd te worden. Een topdag dus!
LMN wat stom van die test. Wanneer is je nod? (Sorry ik zit mobiel en onthoud niks)
Je kunt je account ook gewoon weggooien...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
Mijn zusje heeft de nare gewoonte de meest vreemde foto's op facebook te zetten en mij er dan in te taggen enzo. Nou doe ik niet veel met facebook, maar ik vind het toch wel stom dat haar vrienden mij zo zien.
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrie
nden die onzin niet.
Kan ik me weer onbeschaamd op facebook vertonen. Net een beetje meer privacy zo.
sowieso, facebook![]()
maar goed, ik ben ongeduldig en kwam kijken of er ondertussen al gepiest is. Maar nee. Naja, dan zoek ik wel ander entertainment.
je kunt aanvinken, dat je eerst je goedkeuring aan de tagg moet geven voor hij in facebook staat met jouw tagg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
Mijn zusje heeft de nare gewoonte de meest vreemde foto's op facebook te zetten en mij er dan in te taggen enzo. Nou doe ik niet veel met facebook, maar ik vind het toch wel stom dat haar vrienden mij zo zien.
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrienden die onzin niet.
Kan ik me weer onbeschaamd op facebook vertonen. Net een beetje meer privacy zo.
sowieso, facebook![]()
maar goed, ik ben ongeduldig en kwam kijken of er ondertussen al gepiest is. Maar nee. Naja, dan zoek ik wel ander entertainment.
nee van 123thuistestenquote:
jij weet je zelf wel goed onder controle te houden met wachten..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LaLouchi het volgende:
Nee heb niet getest. Zaterdagochtend ga ik testen als mijn vriend thuis is
Dit is trouwens wel al dag 17 na mijn eisprong![]()
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
Ja die eerste heb ik ook in huisquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.
Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..
Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is
we doen allemaal zo onze uiterste best.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
Heb je geen foto, dan kunnen we meekijken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:
vanochtend met dichte ogen getest.. want het was vroeg en ik moest nodig plassen.
Ik kon er niet gelijk iets van maken dus deed mijn ogen nog even dicht.. Toen ik weer wakker werd toen maakte ik er een vaag tweede streepje van.. maar of dat nou mijn hersenspinsels waren.....
Morgen nog maar eens testen...
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per testquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Skittles het volgende:
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
even onder mijn steen vandaan hoor, maar geld dat ook voor de jumbo huismerk test?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:
Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..
sommigen zeggen tien seconden. Maakt ook niet uit, te lang kan namelijk geen kwaad, te kort welquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg.
hoi Marel, welkom terug!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?
En dan nog even inhaken:
LL, wat heb je een geduld, spannend!
Dottey, wat spannend ook voor jou, vage streepjes...
ik zou mij niet voor de eerste, tweede of derde tegen laten houden.. door mogelijk een kans dat het samen gaat vallen met een "datum".quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?
En dan nog even inhaken:
welkom terug! Ik laat mij door geen enkele datum tegenhouden, Er is mijn inziens iedere maand wel iets en dan blijf ik bezig! En idd wat Dottey zegt, je kunt een geboorte sowieso niet plannenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
En dan nog even inhaken:
En dit ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
1 maand wachten is dan gewoon niet genoeg. Dan zou ik minstens 4 maanden niets doen als je een beetje zekerheid wil hebben. Een kindje kan tenslotte later komen, een late innesteling/eisprong etc etc Of je bent fysiek al niet meer heel erg fit voor de bruiloft en blahblahblahblah.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
31 juli kindjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn
(Ik denk namelijk dat mijn ei morgen springt)
28 juli zou het hier zijn. Doe ik het voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn
Mijn beste vriendin en tevens 1 van mijn getuigen was zwanger van een tweeling, En hoewel wij in Mei zijn getrouwd en zij pas in Sept was uitgerekend, had ze aardig wat klachten en pijntjes rond onze dag, Bekken problemen ed, Ik zou het onwijs bagger hebben gevonden als ze was afgehaakt, maar ik had het wel begrepen, Gelukkig was ze er ( met de nodige aanpassingen voor haar) wel gewoon bij!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar. Stomme controlfreak in mij...
Mijn zus was rond mijn bruiloft uitgerekend.... wij zijn gewoon getrouwdquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar. Stomme controlfreak in mij...
Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeesterquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Dottey het volgende:
Trouwdag die nog moet komen als in bruiloft..... en dat je er erg close mee bent of een "taak"hebt die dag.. of kort na de mogelijke bevalling.. dat vind ik nog wel iets om over te denken.
Ik zeg dus ook niet dat je dan niet zwanger moet wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeester. Was niet zo handig gepland, maar ging allemaal prima
.
They didn't!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef Dottey het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
11 juliquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik moet gewoon nog twee dagen wachten en verwacht dan keurig ongesteld te worden...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Jammer Cholula!
En de andere dames maken het wel erg spannend zo
in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.
stiekem zou ik t heel klote vinden als ik bjvoorbeeld het eindexamen van mijn klas net zou missen ofzo. maar ik ga er niet omheen nuecken.
ja, nee daarom, ik ga er ook niet voor inhouden want je weet t nooit. maar goed, vanaf nu tot over flink wat rondes komt dat wel goed met dat eindexamen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.
Als het dat nu is zijn de eindexamens in ieder geval al veilig voorbij..
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Marrel! Wat fijn dat je er ook weer bent!
Hier is het maar raar, drie dagen na nod en test negatief. Afwachten dus...
Dat zijn heeeeeele leuke baby'squote:
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
Mijn situatie is precies hetzelfde alleen heb ik nog geen test gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.
Voor jou is het nu ook spannend toch?
Ja dat wil ik voorkomen. En wil het eigenlijk liever samen doen iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
Ja, maar zo gefocused op zwanger worden dat ik daar minder bij stil stondquote:Op woensdag 6 november 2013 07:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is wel een beetje het risico toch?
Jammer LMNquote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
Herkenbaar :-Dquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef LaLouchi het volgende:
Dankjewel!!!
Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
oh nee, dat duurt nog wel minstens een paar weekjes dan. Spannend, hopelijk pikt je lichaam snel het ritme op!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
Heel herkenbaar inderdaad!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Herkenbaar :-D
Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb Ãk dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
Wanneer was je NOD dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
oh, dat is boutquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Messina het volgende:
En dan zomaar ineens, 7 dagen te vroeg menstruatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Geen ideequote:
Waarom juich je dat toe dan? Is toch naar?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Geen idee, maar had hem eigenlijk al 1,5 week geleden verwacht door krampjes en chagrijnigheid, en toen hij uitbleef ging ik twijfelen.
Nu ik duidelijk niet zwanger ben, juich ik wel ieder krampje toe, is ook wel eens leuk voor de verandering
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GEFELICITEERDquote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
Woei!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
Dit ^^quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Woei! heb je geen foto's van die lichte streepjes?hebben we iets om onze interpretatieskills mee te oefenen nu we wéten dat t positief hoort te zijn
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
hoera!!!!!! Wat fijn!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
Balen.. Ook al verwacht je het, toch is niet leuk om bloed te zien...quote:Op donderdag 7 november 2013 07:13 schreef kwakz0r het volgende:
Nou, bij mij in elk geval niet. Gisteravond al begonnen dus mijn NOD mag op 6 december .
Zoals mijn vriend zei "we hebben er ook niet echt ons best voor gedaan deze maand", dus ik verwachtte het al.
Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testenquote:Op donderdag 7 november 2013 07:27 schreef LaLouchi het volgende:
Nee ik ben nog steeds niet ongesteld!
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :pquote:Op donderdag 7 november 2013 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testen
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclusquote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
Ja kan me voorstellen dat dat niet leuk is!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclus
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks...quote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blijquote:Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks....
Klustechnischerwijs zou het heel goed kunnen, we hebben pcies op de sprongdag gebatstquote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:35 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blij
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Dat las ik te laat deze maandquote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Enne GM, ik zeg het niet nog een keer he, de dagen VOOR je ei ben je vruchtbaarder!![]()
Dan ga je een augustusbaby bakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat las ik te laat deze maand
Bakken?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?.
IK had dat dus de dagen voor mijn NOD. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik 1 dezer dagen ongesteld zou worden. Maar nu de dagen vorderen, verdwijnt dat gevoel wel een beetje...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.
Heb wel het gevoel dat de kans groter word elke dag dat ik niet ongesteld word
Klinkt goed! Doe je mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
Waarom verdwijnt dat gevoel bij je?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
IK had dat dus de dagen voor mijn NOD. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik 1 dezer dagen ongesteld zou worden. Maar nu de dagen vorderen, verdwijnt dat gevoel wel een beetje...
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CBquote:Op donderdag 7 november 2013 08:52 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt dat gevoel bij je?
Oehhh streepjesquote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
Oh ok. Ik gebruik zelf helemaal geen ovuleer testen en ik tempratuur ook niet. Ik zag het aan het slijm en het feit dat ik helemaal "openstond". Vriend voelde ook verschil, en na een dag was het weg. Een paar dagen ervoor veel buikpijn trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CB
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CB
Heb ze vaker voorbij zien komen in dit topic. Ga eens kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.
Misschien is dat wat voor je? Je hebt ze ook vrij snel in huis.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.
En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als![]()
ik heb ze voor het eerst gebruikt en ook duidelijk mijn ovulatie opgemerkt..quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb ze vaker voorbij zien komen in dit topic. Ga eens kijken
Welke gebruik jij? Strips, midstream of cassette?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.
Misschien is dat wat voor je? Je hebt ze ook vrij snel in huis.
van die dipsticks... die je in de urine moet houden...quote:Op donderdag 7 november 2013 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke gebruik jij? Strips, midstream of cassette?
Blegh, balenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.
En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als![]()
Ja, ik kan het me helemaal voorstellen. Een van mijn beste vriendinnen is ook weer aan het proberen en ik weet nu al dat het me erg veel moeite gaat kosten oprecht blij te zijn als het haar eerder lukt dan mijquote:Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef Burdie het volgende:
Herkenbaar SQ. Mijn schoonzusje werd een paar maanden na mijn miskraam zwanger. Toen ze het vertelde heb ik nog net mijn tranen op kunnen houden tot we weer in de auto zaten, en we hebben toen onze zomervakantie rond haar UD gepland.
Later merkte ik dat ik het minder 'erg' vond als de zwangere vrouw in kwestie een flink stuk verder was in de zwangerschap, dat was voor mij minder herkenbaar en daardoor minder confronterend. Uiteindelijk was het hier toch ook weer raak, en is schoonzusje iets te laat bevallen, zodat we toch meteen op kraamvisite konden gaan.
Nou ja zegquote:Op donderdag 7 november 2013 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Het is heus niet altijd heel leuk voor de zwangere om het te moeten vertellen.
Zeker niet als er dan ook nog geen oprechte of een gemene reactie komt.
Besef je ook heel goed dat een zwangere het ook moeilijk kan vinden of dat er ene verhaal achter zit.
Hey niet zo doen.. voor de een is het nog lastiger in het hartje dan voor de ander. Niemand kan oordelen over wat voor worstelingen zij doormaken. Dat snappen we allemaal....quote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zal me niet verder moeien in het onderwerp.
Fail!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Dottey het volgende:
Ondertussen.... drama in huis...
Lekkere koffie gezet en nu hebben we geen CHOCOLADE!!!!!
Wat balen Dottey, weer een ronde verder. Logisch van dequote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Er zit nog een reactie tussen "heeeel blij voor iemand zijn" en ontwijken, namelijk zeggen dat je het fijn vindt voor iemand, maar dat het voor jezelf ook pijnlijk is. Ik heb een buurvrouw die even ver is als ik zou zijn, en dat vind ik moeilijk. Dat heb ik deze week ook gezegd: "Wat krijg je al een mooie buik! Ik vind het wel confronterend hoor...". Dat was prima, voor mij en voor haar. Maar dat vraagt zoveel openheid, en veel mensen kiezen er na bijvoorbeeld een miskraam, maar ook als zwanger worden langer duurt, voor om dat niet open te gooien. En dan kan je juist die fijne tussenwegreactie niet geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontwijk in het echte leven nog steeds zwangere vrouwenIk loop er gewoon letterlijk voor weg. Al gaat het verder hartstikke goed met me, dàt verdraag ik op de een of andere manier niet
wat marel zegt, jij bent veels te leuk om te schieten!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef marel88 het volgende:
[..]
Heul nie... Ik begrijp je helemaal dus niks te schieten, het is gewoon moeilijk.
Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een knuf en eenvoor jullie allemaal. en ik wil net als blue iemand mee nemen!
foto's gaat niet lukken want ik wil niet zo'n foto app dingetje. ik ben zo'n blonde doos die dan per ongeluk alles deelt op facebook ofzo. en dan is de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
ik had net mijn zusje aan de telefoon voor een "hoe is het" gesprek en dat was al moeilijk!
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden!
Maar wel een leuke spannende tijd.... je zit precies goed voor kerstdiner-verrassingen volgens mij
Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik ben zwanger!!!
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
ergens al wel maar dat wilde ik nog niet geloven.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?
Lijkt mij erg mooi om het met kerst te kunnen vertellenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
Ja bedoelde eigenlijk meer voor haarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Burdie het volgende:
Dan moet je wel voor die tijd getest hebben.
Lekker kan dat zijn he? Soppenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Dottey het volgende:
Zo!
chagerijnige teleurgestelde bui omgezet in wat nuttigs. Bovenkamers inc kasten en badkamer uitgesopt gestoft en meer van die dingen (muv de meukkamer, waar we alles even inzetten wat met de tijd naar zolder moetdie we nog aan het omtoveren zijn tot knutsel en hobby hok / werkruimte voor mij )
Tijd om weer even te chillen.
* Dottey pakt haar haakwerk er weer bij en gaat er eens lekker bij zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef DanseMacabre het volgende:
SQ![]()
Als ik zwanger zou zijn en we zouden het vertellen aan mijn schoonouders verwacht ik een 'vind je dat wel verstandig, heb je daar wel goed over nagedacht?' van mijn schoonvader.![]()
Volgens mij wil man héél graag een kind..dm wat leuk die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn man kijkt er ook niet uit om het aan zijn ouders te gaan vertellen. die is er een beetje bang voor dat ze ook zo gaan reageren. mijn gedachte daarover is: we zijn al drie jaar getrouwd, als ze het nou nog niet in de gaten hebben... en het is ons leven toch?
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer is dat.
Mijn schoonvader vond het vier jaar geleden ook niet verstandig dat we samen gingen wonen. Hij is er ook van overtuigd dat we heel erg weinig geld hebben. Hij vroeg laatst of we onze zorgverzekering wel konden betalen.
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?
mijn schoonouders zijn niet bij ons huwelijk aanwezig geweest, omdat ze het idee hadden dat we ze het hun als laatste hadden verteld. en omdat ze het te vroeg vonden. dat is nu drie jaar geleden en het contact is nu wel weer goed maar mijn man maakt zich toch nog wel zorgen.
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achterquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...
altijd achter een sappig verhaal aan he!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Kan. Ik mag me er ook niet mee bemoeienquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Dat is inderdaad wel vroeg. Ik kan me voorstellen dat ze daar bedenkingen bij hebben gehad. Maar goed, eind goed, al goed! En da's fijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
altijd achter een sappig verhaal aan he!
sorry, ik moet je teleurstellen. wij vonden het ook niet kunnen maar ze hadden wel gelijk dat het vroeg was. we zijn een half jaar nadat we elkaar hadden ontmoet getrouwd!
Denk je dat ze er aan toe zijn? Hinten ze wel eens?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
inderdaad eind goed al goed, laatst belde ze nog dat ze nog geen foto van mij hadden om in de woonkamer neer te zetten. (dus ik weer huilen)
het gaat net zo goed, ik hoop dat ze het, je word oma! ook goed oppikken
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook twee kleinkinderen en mijn ouders ook.
Maar alleen maar meiden.
en zo niet, dan is het nu toch te laat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn ouders hebben er al 5, dus ik hoop dat het nu wel weer een beetje bijzonder is. ze zijn echt gigantisch fan van hun kleinkinderen dus dat komt denk ik wel goed. voor de ouders van mijn man is het de eerste, en mijn man is ook nog niet zo oud. dus gaat spanend zijn of ze er wel aan toe zijn
veuls te laatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zo niet, dan is het nu toch te laat.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |