abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132994760
Er zitten twee klanten aan.. Ik schrijf dit dus ter ondersteuning van Poes

Ik las het ook niet als een directe aanval aan iemand.. maar ik kan mij ook voorstellen als iemand het voelt als "dat slaat op mij".

Mijn vriendinnetje is super blij met haar baby in haar buik en toch vond ze het moeilijk om het te vertellen aan mij..

Nou gilde ik van blijdschap voor haar en wilde wel gelijk echo bekijken etc om haar een super duper fijn gevoel te geven en ik ben ook echt blij voor haar. Toen ik vroeg waarom ik het zo laat hoorde was omdat ze het moeilijk vond omdat ze wist dat ik al een tijdje bezig ben om mammie te worden en het niet lukken wilt. Dan hebben wij nog geen eens een miskraam gehad waar wij weet van hebben..

Ik ben blij met een nieuwe baby in de wereld. Alleen zou ik het zo O+ vinden als hij eens uit mijn buik zou komen. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132994823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zal me niet verder moeien in het onderwerp.
Hey niet zo doen.. voor de een is het nog lastiger in het hartje dan voor de ander. Niemand kan oordelen over wat voor worstelingen zij doormaken. Dat snappen we allemaal....

Haal eens diep adem, neem een lekker slokje van een warm dampende thee... en ik wil je binnenkort wel weer iets zien typen hoor ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 7 november 2013 @ 10:25:26 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_132994848
Ja sorry, ik reageer wat overdreven wellicht, maar ik vind dat "voor de ander is het ook moeilijk hoor" altijd zo'n dooddoener. En als ik het een keer te veel gehoord heb dan knapt het even. Mea maxima culpa en vrede op aarde.
disclaimer
pi_132994910
Ondertussen.... drama in huis...

Lekkere koffie gezet en nu hebben we geen CHOCOLADE!!!!! :(
  donderdag 7 november 2013 @ 10:32:50 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132995045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Dottey het volgende:
Ondertussen.... drama in huis...

Lekkere koffie gezet en nu hebben we geen CHOCOLADE!!!!! :(
Fail!
KuikenGuppy
pi_132995114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.

En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als -O- ;(
Wat balen Dottey, weer een ronde verder. Logisch van de -O- ;( ! Ik hoop dat het lukt te genieten van je wijntjes!

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontwijk in het echte leven nog steeds zwangere vrouwen :') Ik loop er gewoon letterlijk voor weg. Al gaat het verder hartstikke goed met me, dàt verdraag ik op de een of andere manier niet :@

Er zit nog een reactie tussen "heeeel blij voor iemand zijn" en ontwijken, namelijk zeggen dat je het fijn vindt voor iemand, maar dat het voor jezelf ook pijnlijk is. Ik heb een buurvrouw die even ver is als ik zou zijn, en dat vind ik moeilijk. Dat heb ik deze week ook gezegd: "Wat krijg je al een mooie buik! Ik vind het wel confronterend hoor...". Dat was prima, voor mij en voor haar. Maar dat vraagt zoveel openheid, en veel mensen kiezen er na bijvoorbeeld een miskraam, maar ook als zwanger worden langer duurt, voor om dat niet open te gooien. En dan kan je juist die fijne tussenwegreactie niet geven.
En ik merk dat mensen ook niet altijd op die openheid zitten te wachten, ik krijg best gekke reacties zoals gelijk op een ander onderwerp overgaan. Waar dat vandaan komt weet ik niet, misschien weten ze niet wat te zeggen of vinden ze het "too much information"?

Goed, lang verhaal samengevat: Het contrast tussen blij nieuws en niet blij nieuws is ook heel moeilijk, misschien voor beide partijen, juist omdat openheid lastig is.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:37:45 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_132995198
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik bèn ook wel blij voor anderen. Maar onbekende zwangeren ontwijk ik. Ja. Shoot me.
En als mijn vriendin zwanger wordt zal ik ook heus wel blij voor d'r zijn maar niet zo blij als ik geweest zou zijn voordat dit allemaal gebeurde.
Dat ontwijkgedrag herken ik ook, mensen kunnen en willen er niet mee omgaan. Ik neem het ze niet kwalijk. Er over praten doe ik wel met mensen die er naar willen luisteren :Y
disclaimer
pi_132995567
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ja. Shoot me.
Heul nie... Ik begrijp je helemaal dus niks te schieten, het is gewoon moeilijk. :*
pi_132995621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef marel88 het volgende:

[..]

Heul nie... Ik begrijp je helemaal dus niks te schieten, het is gewoon moeilijk. :*
wat marel zegt, jij bent veels te leuk om te schieten!
  donderdag 7 november 2013 @ 10:50:58 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_132995628
Maar zoals ik al zei, no hard feelings verder, die opmerking schoot alleen even in het verkeerde keelgat. Waarvoor excuses. En nu weer vrolijk verder :s)

O+
disclaimer
pi_132995709
een knuf en een :* voor jullie allemaal. en ik wil net als blue iemand mee nemen!

foto's gaat niet lukken want ik wil niet zo'n foto app dingetje. ik ben zo'n blonde doos die dan per ongeluk alles deelt op facebook ofzo. en dan is de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
ik had net mijn zusje aan de telefoon voor een "hoe is het" gesprek en dat was al moeilijk!
  donderdag 7 november 2013 @ 10:54:41 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_132995763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een knuf en een :* voor jullie allemaal. en ik wil net als blue iemand mee nemen!

foto's gaat niet lukken want ik wil niet zo'n foto app dingetje. ik ben zo'n blonde doos die dan per ongeluk alles deelt op facebook ofzo. en dan is de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
ik had net mijn zusje aan de telefoon voor een "hoe is het" gesprek en dat was al moeilijk!
Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden! :D
Maar wel een leuke spannende tijd.... je zit precies goed voor kerstdiner-verrassingen volgens mij O+
disclaimer
pi_132995981
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden! :D
Maar wel een leuke spannende tijd.... je zit precies goed voor kerstdiner-verrassingen volgens mij O+
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
pi_132996841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...

Ik ben zwanger!!!
Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?
  donderdag 7 november 2013 @ 11:24:48 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_132997006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
O+
disclaimer
pi_132997316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?
ergens al wel maar dat wilde ik nog niet geloven.
heb drie dagen kramp gehad op de dagen dat de innesteling zou moeten zijn. en weer vanaf vier dagen voor ik ongesteld moest worden. toen hield dat op mijn nod op. vanaf nod erg veel witte icky sticky. en word elke nacht wakker. om niks.
en mijn haar valt heel erg uit.

oh ja en mijn hormonen... ik las zaterdag dat iemand in het zwanger topic volledig los was gegaan om niks, dus ik denk nog arme vriend van die meid... dus ... s'middags met mijn man een kleed voor in de woonkamer gehaald. zeg nog voorzichtig in de winkel "is die niet wat klein" hij zei viel wel mee. dus we komen thuis, rollen kleed uit. veel te klein. eerst wilde ik niets zeggen maar toen mijn man om mijn mening bleef vragen ging ik toch los! arme arme liefje!
pi_133000346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Lijkt mij erg mooi om het met kerst te kunnen vertellen O+
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 7 november 2013 @ 12:49:46 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133000396
Dan moet je wel voor die tijd getest hebben :+.
KuikenGuppy
pi_133000444
quote:
12s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Burdie het volgende:
Dan moet je wel voor die tijd getest hebben :+.
Ja bedoelde eigenlijk meer voor haar ;)

Maar voor mezelf zou dat ook leuk zijn al denk ik niet dat ik zwanger ben. Ondanks dat ik nog niet ongesteld ben :)
pi_133000587
Zo!

chagerijnige teleurgestelde bui omgezet in wat nuttigs. Bovenkamers inc kasten en badkamer uitgesopt gestoft en meer van die dingen (muv de meukkamer, waar we alles even inzetten wat met de tijd naar zolder moet :P die we nog aan het omtoveren zijn tot knutsel en hobby hok / werkruimte voor mij )

Tijd om weer even te chillen.

* Dottey pakt haar haakwerk er weer bij en gaat er eens lekker bij zitten O+
pi_133000727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Dottey het volgende:
Zo!

chagerijnige teleurgestelde bui omgezet in wat nuttigs. Bovenkamers inc kasten en badkamer uitgesopt gestoft en meer van die dingen (muv de meukkamer, waar we alles even inzetten wat met de tijd naar zolder moet :P die we nog aan het omtoveren zijn tot knutsel en hobby hok / werkruimte voor mij )

Tijd om weer even te chillen.

* Dottey pakt haar haakwerk er weer bij en gaat er eens lekker bij zitten O+
Lekker kan dat zijn he? Soppen ;)
pi_133005032
SQ :*

Als ik zwanger zou zijn en we zouden het vertellen aan mijn schoonouders verwacht ik een 'vind je dat wel verstandig, heb je daar wel goed over nagedacht?' van mijn schoonvader. :')

Volgens mij wil man héél graag een kind..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133005988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef DanseMacabre het volgende:
SQ :*

Als ik zwanger zou zijn en we zouden het vertellen aan mijn schoonouders verwacht ik een 'vind je dat wel verstandig, heb je daar wel goed over nagedacht?' van mijn schoonvader. :')

Volgens mij wil man héél graag een kind..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dm wat leuk die foto!

mijn man kijkt er ook niet uit om het aan zijn ouders te gaan vertellen. die is er een beetje bang voor dat ze ook zo gaan reageren. mijn gedachte daarover is: we zijn al drie jaar getrouwd, als ze het nou nog niet in de gaten hebben... en het is ons leven toch?
pi_133006251
Jammer is dat.
Mijn schoonvader vond het vier jaar geleden ook niet verstandig dat we samen gingen wonen. Hij is er ook van overtuigd dat we heel erg weinig geld hebben. Hij vroeg laatst of we onze zorgverzekering wel konden betalen. :') Ik denk ook dat hij het niet verstandig gaat vinden. Ik geloof niet dat hij denkt dat we in staat zijn dat zelf te berekenen.

Man maakt zich helemaal niet druk over wat zijn ouders ervan gaan vinden. Da's meer mijn ding, denk ik. _O-
pi_133006332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer is dat.
Mijn schoonvader vond het vier jaar geleden ook niet verstandig dat we samen gingen wonen. Hij is er ook van overtuigd dat we heel erg weinig geld hebben. Hij vroeg laatst of we onze zorgverzekering wel konden betalen. :')
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?

mijn schoonouders zijn niet bij ons huwelijk aanwezig geweest, omdat ze het idee hadden dat we ze het hun als laatste hadden verteld. en omdat ze het te vroeg vonden. dat is nu drie jaar geleden en het contact is nu wel weer goed maar mijn man maakt zich toch nog wel zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')