Hey niet zo doen.. voor de een is het nog lastiger in het hartje dan voor de ander. Niemand kan oordelen over wat voor worstelingen zij doormaken. Dat snappen we allemaal....quote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zal me niet verder moeien in het onderwerp.
Fail!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Dottey het volgende:
Ondertussen.... drama in huis...
Lekkere koffie gezet en nu hebben we geen CHOCOLADE!!!!!
Wat balen Dottey, weer een ronde verder. Logisch van dequote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.
En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als![]()
Er zit nog een reactie tussen "heeeel blij voor iemand zijn" en ontwijken, namelijk zeggen dat je het fijn vindt voor iemand, maar dat het voor jezelf ook pijnlijk is. Ik heb een buurvrouw die even ver is als ik zou zijn, en dat vind ik moeilijk. Dat heb ik deze week ook gezegd: "Wat krijg je al een mooie buik! Ik vind het wel confronterend hoor...". Dat was prima, voor mij en voor haar. Maar dat vraagt zoveel openheid, en veel mensen kiezen er na bijvoorbeeld een miskraam, maar ook als zwanger worden langer duurt, voor om dat niet open te gooien. En dan kan je juist die fijne tussenwegreactie niet geven.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontwijk in het echte leven nog steeds zwangere vrouwenIk loop er gewoon letterlijk voor weg. Al gaat het verder hartstikke goed met me, dàt verdraag ik op de een of andere manier niet
wat marel zegt, jij bent veels te leuk om te schieten!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef marel88 het volgende:
[..]
Heul nie... Ik begrijp je helemaal dus niks te schieten, het is gewoon moeilijk.
Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een knuf en eenvoor jullie allemaal. en ik wil net als blue iemand mee nemen!
foto's gaat niet lukken want ik wil niet zo'n foto app dingetje. ik ben zo'n blonde doos die dan per ongeluk alles deelt op facebook ofzo. en dan is de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
ik had net mijn zusje aan de telefoon voor een "hoe is het" gesprek en dat was al moeilijk!
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterkte met de komende weken, niks is moeilijker dan je mond houden!
Maar wel een leuke spannende tijd.... je zit precies goed voor kerstdiner-verrassingen volgens mij
Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
ergens al wel maar dat wilde ik nog niet geloven.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Merkte je al iets of was het echt een complete verrassing?
Lijkt mij erg mooi om het met kerst te kunnen vertellenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja dat maakt me ook zo heerlijk emotioneel! een paar dagen geleden was ik er van overtuigd dat ik wel ongesteld zou worden. dus ik te janken op schouder van mijn man... boehoehoe en ik wilde het zo graag aan iedereen vertellen met de kerst boehoehoe... en nu kan het wel!
Ja bedoelde eigenlijk meer voor haarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Burdie het volgende:
Dan moet je wel voor die tijd getest hebben.
Lekker kan dat zijn he? Soppenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Dottey het volgende:
Zo!
chagerijnige teleurgestelde bui omgezet in wat nuttigs. Bovenkamers inc kasten en badkamer uitgesopt gestoft en meer van die dingen (muv de meukkamer, waar we alles even inzetten wat met de tijd naar zolder moetdie we nog aan het omtoveren zijn tot knutsel en hobby hok / werkruimte voor mij )
Tijd om weer even te chillen.
* Dottey pakt haar haakwerk er weer bij en gaat er eens lekker bij zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef DanseMacabre het volgende:
SQ![]()
Als ik zwanger zou zijn en we zouden het vertellen aan mijn schoonouders verwacht ik een 'vind je dat wel verstandig, heb je daar wel goed over nagedacht?' van mijn schoonvader.![]()
Volgens mij wil man héél graag een kind..dm wat leuk die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn man kijkt er ook niet uit om het aan zijn ouders te gaan vertellen. die is er een beetje bang voor dat ze ook zo gaan reageren. mijn gedachte daarover is: we zijn al drie jaar getrouwd, als ze het nou nog niet in de gaten hebben... en het is ons leven toch?
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer is dat.
Mijn schoonvader vond het vier jaar geleden ook niet verstandig dat we samen gingen wonen. Hij is er ook van overtuigd dat we heel erg weinig geld hebben. Hij vroeg laatst of we onze zorgverzekering wel konden betalen.
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?
mijn schoonouders zijn niet bij ons huwelijk aanwezig geweest, omdat ze het idee hadden dat we ze het hun als laatste hadden verteld. en omdat ze het te vroeg vonden. dat is nu drie jaar geleden en het contact is nu wel weer goed maar mijn man maakt zich toch nog wel zorgen.
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achterquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...
altijd achter een sappig verhaal aan he!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Kan. Ik mag me er ook niet mee bemoeienquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Dat is inderdaad wel vroeg. Ik kan me voorstellen dat ze daar bedenkingen bij hebben gehad. Maar goed, eind goed, al goed! En da's fijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
altijd achter een sappig verhaal aan he!
sorry, ik moet je teleurstellen. wij vonden het ook niet kunnen maar ze hadden wel gelijk dat het vroeg was. we zijn een half jaar nadat we elkaar hadden ontmoet getrouwd!
Denk je dat ze er aan toe zijn? Hinten ze wel eens?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
inderdaad eind goed al goed, laatst belde ze nog dat ze nog geen foto van mij hadden om in de woonkamer neer te zetten. (dus ik weer huilen)
het gaat net zo goed, ik hoop dat ze het, je word oma! ook goed oppikken
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook twee kleinkinderen en mijn ouders ook.
Maar alleen maar meiden.
en zo niet, dan is het nu toch te laat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn ouders hebben er al 5, dus ik hoop dat het nu wel weer een beetje bijzonder is. ze zijn echt gigantisch fan van hun kleinkinderen dus dat komt denk ik wel goed. voor de ouders van mijn man is het de eerste, en mijn man is ook nog niet zo oud. dus gaat spanend zijn of ze er wel aan toe zijn
veuls te laatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zo niet, dan is het nu toch te laat.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |