Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?
mijn schoonouders zijn niet bij ons huwelijk aanwezig geweest, omdat ze het idee hadden dat we ze het hun als laatste hadden verteld. en omdat ze het te vroeg vonden. dat is nu drie jaar geleden en het contact is nu wel weer goed maar mijn man maakt zich toch nog wel zorgen.
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achterquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...
altijd achter een sappig verhaal aan he!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Kan. Ik mag me er ook niet mee bemoeienquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter
Dat is inderdaad wel vroeg. Ik kan me voorstellen dat ze daar bedenkingen bij hebben gehad. Maar goed, eind goed, al goed! En da's fijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
altijd achter een sappig verhaal aan he!
sorry, ik moet je teleurstellen. wij vonden het ook niet kunnen maar ze hadden wel gelijk dat het vroeg was. we zijn een half jaar nadat we elkaar hadden ontmoet getrouwd!
Denk je dat ze er aan toe zijn? Hinten ze wel eens?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
inderdaad eind goed al goed, laatst belde ze nog dat ze nog geen foto van mij hadden om in de woonkamer neer te zetten. (dus ik weer huilen)
het gaat net zo goed, ik hoop dat ze het, je word oma! ook goed oppikken
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook twee kleinkinderen en mijn ouders ook.
Maar alleen maar meiden.
en zo niet, dan is het nu toch te laat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn ouders hebben er al 5, dus ik hoop dat het nu wel weer een beetje bijzonder is. ze zijn echt gigantisch fan van hun kleinkinderen dus dat komt denk ik wel goed. voor de ouders van mijn man is het de eerste, en mijn man is ook nog niet zo oud. dus gaat spanend zijn of ze er wel aan toe zijn
veuls te laatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zo niet, dan is het nu toch te laat.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |