abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133006438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

sorry voor het vragen hoor maar waar bemoeit hij zich mee? zijn jullie zo jong? of is hij zo'n bemoeial?

mijn schoonouders zijn niet bij ons huwelijk aanwezig geweest, omdat ze het idee hadden dat we ze het hun als laatste hadden verteld. en omdat ze het te vroeg vonden. dat is nu drie jaar geleden en het contact is nu wel weer goed maar mijn man maakt zich toch nog wel zorgen.
Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...
  donderdag 7 november 2013 @ 15:28:19 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_133006441
Och, mijn schoonmoeder vond het ook geen goed idee dat we samen een huis gingen kopen ipv samen te gaan wonen op de flat van mijn wederhelft.
Achteraf snap ik het wel hoor, we waren koud een jaar samen toen we Funda af begonnen te struinen. Dat doen (schoon) ouders nou eenmaal, het is niet altijd bemoeizucht maar meer bang dat je kinderen een onverstandige keuze maken. En de ene ouder heeft helaas nou eenmaal wat minder vertrouwen in de keuzevaardigheid van zijn kind dan de ander :')
disclaimer
pi_133006444
Welnee, hij bedoelt het goed maar kan soms wat bot uit de hoek komen.

Precies wat jij zegt eigenlijk, SQ.
Schoonmoeder heeft wat meer vertrouwen in ons gelukkig. En mijn ouders zeggen altijd dat als man en ik er gelukkig mee zijn dat verder niemand er wat mee te maken heeft.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:29:31 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_133006489
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben vind het gedrag van jouw schoonouders al helemaal niet in de haak. Niet komen naar een huwelijk omdat je het te vroeg vindt... En nog wel een huwelijk van je zoon...
Misschien zit er nog wel een lang sappig verhaal achter :9
disclaimer
pi_133006548
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

altijd achter een sappig verhaal aan he!
sorry, ik moet je teleurstellen. wij vonden het ook niet kunnen maar ze hadden wel gelijk dat het vroeg was. we zijn een half jaar nadat we elkaar hadden ontmoet getrouwd!
pi_133006564
Dan vind ik het nog geen excuus. :P
Wel om er iets van te vinden, niet om dan maar niet te komen..
pi_133006568
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kan. Ik mag me er ook niet mee bemoeien :)
  donderdag 7 november 2013 @ 15:32:10 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_133006591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

altijd achter een sappig verhaal aan he!
sorry, ik moet je teleurstellen. wij vonden het ook niet kunnen maar ze hadden wel gelijk dat het vroeg was. we zijn een half jaar nadat we elkaar hadden ontmoet getrouwd!
Dat is inderdaad wel vroeg. Ik kan me voorstellen dat ze daar bedenkingen bij hebben gehad. Maar goed, eind goed, al goed! En da's fijn!
disclaimer
pi_133006662
inderdaad eind goed al goed, laatst belde ze nog dat ze nog geen foto van mij hadden om in de woonkamer neer te zetten. (dus ik weer huilen)
het gaat net zo goed, ik hoop dat ze het, je word oma! ook goed oppikken
  donderdag 7 november 2013 @ 15:35:07 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_133006703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
inderdaad eind goed al goed, laatst belde ze nog dat ze nog geen foto van mij hadden om in de woonkamer neer te zetten. (dus ik weer huilen)
het gaat net zo goed, ik hoop dat ze het, je word oma! ook goed oppikken
Denk je dat ze er aan toe zijn? Hinten ze wel eens?

Mijn moeder rammelt zo overduidelijk dat het bijna komisch is :')

Mijn schoonouders hebben gelukkig al twee kleinkinderen, dus die druk is al van de ketel :P
disclaimer
pi_133006772
Mijn ouders zouden t geweldig vinden, absoluut, mn pa zijn broertje is net opa geworden, en ik weet dat mijn pa dat ook graag wil..
Mn ma is al bijna aan het breien :')
Mn schoonma is er ook helemaal klaar voor, zij heeft in juni 12 hartinfarcten gehad en uiteindelijk een.bypass en ondanks haar angst zei ze telkens, ik ga niet dood want ik moet nog oma worden en met mijn kleinkinderen door de weilanden baggeren O+

Ik geloof dat ze er klaar voor zijn
S. 2014
J. 2016
pi_133006776
Mijn schoonouders hebben ook twee kleinkinderen en mijn ouders ook.
Maar alleen maar meiden. _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 15:38:08 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_133006816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonouders hebben ook twee kleinkinderen en mijn ouders ook.
Maar alleen maar meiden. _O-
ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt. :')
disclaimer
pi_133006818
Het is heel logisch dat je bedenkingen hebt bij bepaalde keuzes maar het is zo jammer om dat dan ook altijd maar uit te spreken. Zeker als je als kind eindelijk doet wat het echt wil en dus een keer niet wat zij zelf willen. Ik sta ook niet achter 20 van de 30 keuzes die mijn schoonouders maken maar ik vind dat toch echt niet mijn zaak om het ze maar te melden :D
pi_133006840
mijn ouders hebben er al 5, dus ik hoop dat het nu wel weer een beetje bijzonder is. ze zijn echt gigantisch fan van hun kleinkinderen dus dat komt denk ik wel goed. voor de ouders van mijn man is het de eerste, en mijn man is ook nog niet zo oud. dus gaat spanend zijn of ze er wel aan toe zijn
  donderdag 7 november 2013 @ 15:40:18 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_133006922
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn ouders hebben er al 5, dus ik hoop dat het nu wel weer een beetje bijzonder is. ze zijn echt gigantisch fan van hun kleinkinderen dus dat komt denk ik wel goed. voor de ouders van mijn man is het de eerste, en mijn man is ook nog niet zo oud. dus gaat spanend zijn of ze er wel aan toe zijn
en zo niet, dan is het nu toch te laat. :+
disclaimer
pi_133006936
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en zo niet, dan is het nu toch te laat. :+
veuls te laat ;)
pi_133007003
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ergens hoop ik dan voor je dat je ook een meisje krijgt. :')
_O-
pi_133008544
Mijn ouders hebben net hun eerste kleinkind gekregen, en zijn heel enthousiast dat wij ook voor de eerste gaan. Mijn vriend is enigst kind, en zeker nu mijn schoonvader hard achteruitgaat is het bij hun ook heel erg welkom als we een kleine krijgen.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_133009062
Voor mijn ouders wordt dit de eerste en net als bij SQ hoor ik mijn moeders eierstokken al rammelen. Een paar maanden terug vertelde ze nog dat December toch wel een heel mooie maand is om zwanger te worden "Want dan krijg ik m'n eerste kleinkind voor mijn verjaardag O+ "

Schoonouders hebben al twee kleinkinderen, maar zouden een derde ook wel heel leuk vinden.
pi_133009189
Mijn ouders hebben al vijf kleinkinderen, m'n schoonouders twee. We zijn allebei de jongste thuis en ik ben ook nog eens een nakomertje, dus ik denk wel dat m'n ouders gaan schrikken als hun kleine meisje zwanger is. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133009493
De mijne roepen al zo lang... en zijn al opa en oma van twee van mijn zus(je)

Mijn schoonouders en schone ouders (jaja twee setjes) hebben ook al klein kids, maar zouden het erg leuk vinden. Een paar weken geleden kwamen we met de zoete inval en toen keken mijn schone ouders ons al vragend aan.... ze dachten dat we iets "leuks"kwamen vertellen.. O+
ik vond het schattig ^^,

ik bof er maar mee als ik het zo hoor!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133014501
Mijn ouders zouden het erg leuk vinden.
Schoonouders niet want die zien ons liever uit elkaar gaan. Maar het is ons leven dus dat is dan hun probleem... ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_133014847
Ik vind het wel apart om te lezen hoe verschillend iedereen ten opzichte van (schoon)ouders is, en ook hoe (schoon)ouders allemaal heel anders ernaar uitkijken.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_133015300
Ik vind mijn schoonouders heel leuk. Wat ze van mij vinden, weet ik niet. Ik kan niet in hun hoofd kijken. Maar ik denk dat ze me wel mogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')