oh, dat is boutquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Messina het volgende:
En dan zomaar ineens, 7 dagen te vroeg menstruatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Geen ideequote:
Waarom juich je dat toe dan? Is toch naar?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Geen idee, maar had hem eigenlijk al 1,5 week geleden verwacht door krampjes en chagrijnigheid, en toen hij uitbleef ging ik twijfelen.
Nu ik duidelijk niet zwanger ben, juich ik wel ieder krampje toe, is ook wel eens leuk voor de verandering
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GEFELICITEERDquote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
Woei!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
Dit ^^quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Woei! heb je geen foto's van die lichte streepjes?hebben we iets om onze interpretatieskills mee te oefenen nu we wéten dat t positief hoort te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |