abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132935684
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

11 juli O+
Dat zijn heeeeeele leuke baby's O+
(net als 29 juli kindjes trouwens O+)

Oh en ik hoopte trouwens wel dat nummer 2 niet op dezelfde dag als nummer 2 werd geboren. Had er totaal niet overna gedacht toen we voor nummer 2 gingen dat die verjaardagen bij elkaar zouden liggen. Daar baalde ik wel een beetje van, maar goed uiteindelijk bleef mevrouw bijna 2 weken langer zitten en zat er dus 18 dagen tussen :P
pi_132937818
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien ;)
pi_132938214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien ;)
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
In life, every ending is a new beginning..
pi_132938405
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.

Voor jou is het nu ook spannend toch?
pi_132938943
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.

Voor jou is het nu ook spannend toch?
Mijn situatie is precies hetzelfde alleen heb ik nog geen test gedaan.
:)
pi_132939192
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:58:57 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_132939367
Geen streep = geen streep, als je na een uur in een moeilijke hoek een soort schaduw denkt waar te nemen dan is het negatief.
Maar wát frustrerend wel :*
disclaimer
pi_132939488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
Ja dat wil ik voorkomen. En wil het eigenlijk liever samen doen idd :)

Ik duim voor je! O+
pi_132940817
Ik voor jou meid!
pi_132942312
Dankjewel!!!

Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby _O-
pi_132950802
Dat is wel een beetje het risico toch?
pi_132950912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is wel een beetje het risico toch?
Ja, maar zo gefocused op zwanger worden dat ik daar minder bij stil stond :+

Ook nu nog niet ongesteld *O*
pi_132950982
Komop meiden!! Duim heul hard voor jullie! :*
pi_132951623
Schiet mij maar lek. :'). Tweede ronde, en wéér tussentijds bloedverlies. Vorige keer op cyclusdag 22, nu op 19. Oud bloed, met net ook een stolsel. Ik weet nu alleen niet of me dit eerder nooit 'opviel', of dat het echt iets nieuws is van sinds we zijn begonnen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132951814
Oh dat is wel wazig DaD! Ik heb dat volgens mij maar 1 keer meegemaakt in de afgelopen tig jaar :D
ik denk wel dat we er allemaal veeeel meer op letten nu :P
Ik ben benieuwd trouwens of mijn ei vandaag springt en of ik dat voel. Gisteren had ik wel steken in mijn onderbuik maar dat voelde eigenlijk als verstopte darmen...
pi_132953726
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen ;)
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132953918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen ;)
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen :D
Jammer LMN -O- Ik hoop voor jou dat de rode duivel snel komt dan!
pi_132954789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef LaLouchi het volgende:
Dankjewel!!!

Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby _O-
Herkenbaar :-D

Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb ík dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
pi_132954837
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
pi_132954886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
pi_132954949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
pi_132955229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
oh nee, dat duurt nog wel minstens een paar weekjes dan. Spannend, hopelijk pikt je lichaam snel het ritme op!
pi_132956791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Herkenbaar :-D

Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb ík dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
Heel herkenbaar inderdaad! :)
pi_132961917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wanneer was je NOD dan?
pi_132962712
Ik ben vandaag MOE, niet te filmen :') Out of the blue ook, want ik heb niks raars of anders gedaan! Hebben meer mensen dit rond de eisprong?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')