Dat zijn heeeeeele leuke baby'squote:
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
Mijn situatie is precies hetzelfde alleen heb ik nog geen test gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.
Voor jou is het nu ook spannend toch?
Ja dat wil ik voorkomen. En wil het eigenlijk liever samen doen iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
Ja, maar zo gefocused op zwanger worden dat ik daar minder bij stil stondquote:Op woensdag 6 november 2013 07:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is wel een beetje het risico toch?
Jammer LMNquote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
Herkenbaar :-Dquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef LaLouchi het volgende:
Dankjewel!!!
Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
oh nee, dat duurt nog wel minstens een paar weekjes dan. Spannend, hopelijk pikt je lichaam snel het ritme op!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
Heel herkenbaar inderdaad!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Herkenbaar :-D
Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb Ãk dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
Wanneer was je NOD dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |