Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testenquote:Op donderdag 7 november 2013 07:27 schreef LaLouchi het volgende:
Nee ik ben nog steeds niet ongesteld!
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :pquote:Op donderdag 7 november 2013 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testen
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclusquote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
Ja kan me voorstellen dat dat niet leuk is!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclus
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks...quote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blijquote:Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks....
Klustechnischerwijs zou het heel goed kunnen, we hebben pcies op de sprongdag gebatstquote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:35 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blij
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Dat las ik te laat deze maandquote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Enne GM, ik zeg het niet nog een keer he, de dagen VOOR je ei ben je vruchtbaarder!![]()
Dan ga je een augustusbaby bakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat las ik te laat deze maand
Bakken?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?.
IK had dat dus de dagen voor mijn NOD. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik 1 dezer dagen ongesteld zou worden. Maar nu de dagen vorderen, verdwijnt dat gevoel wel een beetje...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.
Heb wel het gevoel dat de kans groter word elke dag dat ik niet ongesteld word
Klinkt goed! Doe je mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
Waarom verdwijnt dat gevoel bij je?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
IK had dat dus de dagen voor mijn NOD. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik 1 dezer dagen ongesteld zou worden. Maar nu de dagen vorderen, verdwijnt dat gevoel wel een beetje...
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CBquote:Op donderdag 7 november 2013 08:52 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt dat gevoel bij je?
Oehhh streepjesquote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei wat eng! Wat geweldig, wat spannend! Ik vertrouwde de hele lichte streepjes niet, dus we hebben een digitale van clear blue gehaald...
Ik ben zwanger!!!
Oh ok. Ik gebruik zelf helemaal geen ovuleer testen en ik tempratuur ook niet. Ik zag het aan het slijm en het feit dat ik helemaal "openstond". Vriend voelde ook verschil, en na een dag was het weg. Een paar dagen ervoor veel buikpijn trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CB
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik deze keer weer een langere cyclus heb en dus toch nog ongesteld gaat worden. Dat valt het ook niet tegen. Ik heb deze maand weer voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik wilde wat goedkopers proberen als CB, dus trekpleister maar genomen. Dacht dat ze goed werkte, maar ze werken echt bagger. Dinsdag voor het eerst een streepje, vrijdag ook nog steeds. Toen maar gestopt met testen, hoewel het streepje wel wat lichter was als donderdag. Dus wanneer mijn eisprong is geweest, no clue. Mocht het nodig zijn gebruik ik volgende maand gewoon weer CB
Heb ze vaker voorbij zien komen in dit topic. Ga eens kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.
Misschien is dat wat voor je? Je hebt ze ook vrij snel in huis.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.
En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als![]()
ik heb ze voor het eerst gebruikt en ook duidelijk mijn ovulatie opgemerkt..quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb ze vaker voorbij zien komen in dit topic. Ga eens kijken
Welke gebruik jij? Strips, midstream of cassette?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb die van 123thuistesten.nl, zijn fijn in prijs en voor mij werkte ze duidelijk... Ik heb iedere dag een vaag streepje. Maar ineens zag ik duidelijk verschil.
Misschien is dat wat voor je? Je hebt ze ook vrij snel in huis.
van die dipsticks... die je in de urine moet houden...quote:Op donderdag 7 november 2013 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke gebruik jij? Strips, midstream of cassette?
Blegh, balenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Dottey het volgende:
Nou... Eigenlijk wat ik al heel de tijd roep.. op naar ronde tien zullen we maar zeggen.
En ook al had ik het gevoel dat het niet is gelukt en ik bloed veegde vanochtend vroeg.. voelt het als![]()
Ja, ik kan het me helemaal voorstellen. Een van mijn beste vriendinnen is ook weer aan het proberen en ik weet nu al dat het me erg veel moeite gaat kosten oprecht blij te zijn als het haar eerder lukt dan mijquote:Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef Burdie het volgende:
Herkenbaar SQ. Mijn schoonzusje werd een paar maanden na mijn miskraam zwanger. Toen ze het vertelde heb ik nog net mijn tranen op kunnen houden tot we weer in de auto zaten, en we hebben toen onze zomervakantie rond haar UD gepland.
Later merkte ik dat ik het minder 'erg' vond als de zwangere vrouw in kwestie een flink stuk verder was in de zwangerschap, dat was voor mij minder herkenbaar en daardoor minder confronterend. Uiteindelijk was het hier toch ook weer raak, en is schoonzusje iets te laat bevallen, zodat we toch meteen op kraamvisite konden gaan.
Nou ja zegquote:Op donderdag 7 november 2013 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Het is heus niet altijd heel leuk voor de zwangere om het te moeten vertellen.
Zeker niet als er dan ook nog geen oprechte of een gemene reactie komt.
Besef je ook heel goed dat een zwangere het ook moeilijk kan vinden of dat er ene verhaal achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |