Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testenquote:Op donderdag 7 november 2013 07:27 schreef LaLouchi het volgende:
Nee ik ben nog steeds niet ongesteld!
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :pquote:Op donderdag 7 november 2013 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesssssss!!! Hoe hou je het vol om niet te testen
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclusquote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
Ja kan me voorstellen dat dat niet leuk is!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zondag denk ik.... Heel vervelend, geen regelmatige cyclus
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks...quote:Op donderdag 7 november 2013 07:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ben nogal bang om alsnog geen streepjes te zien dus ik hou mezelf steeds voor dat ik elk moment ongesteld kan worden :p
Wanneer ga jij nu testen dan? Aangezien je je NOD niet precies weet?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, wanneer je menstruatie begint is geheel afhankelijk van wanneer je ei is gesprongen.
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend LL!
Weten jullie of het zo is dat wanneer je eisprong later is, je menstruatie ook later is?
Ei was 5 dagen later en ik ben ook nog niet ongesteld... NOD was dinsdag, gisteren bij t afvegen een beetje Roze afscheiding dus ik dacht, ongesteld, maar sindsdien niks meer.
En dat terwijl we deze mnd niet echt ons best hebben gedaan.
Oh ja test was negatief vanmorgen
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blijquote:Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zit jezelf nu wel dagelijks blij te maken met mogelijk niks....
Klustechnischerwijs zou het heel goed kunnen, we hebben pcies op de sprongdag gebatstquote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat klopt meestal wel ja, het gebeurt vaker dat je ei eerder/later springt dan dat je luteale fase van lengte verandert.
Dan zou je nod dus komend weekend zijn, en dan klinkt dat roze veelbelovend. Zou het raak kunnen zijn, klustechnischerwijs?
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:35 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee hoor want van een menstruatie word ik niet echt blij
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Dat las ik te laat deze maandquote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je luteale fase verandert dan toch niet van lengte?
Enne GM, ik zeg het niet nog een keer he, de dagen VOOR je ei ben je vruchtbaarder!![]()
Dan ga je een augustusbaby bakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat las ik te laat deze maand
Bakken?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel als het niet raak is toch? Of ben je liever én niet zwanger, én niet ongesteld?.
IK had dat dus de dagen voor mijn NOD. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik 1 dezer dagen ongesteld zou worden. Maar nu de dagen vorderen, verdwijnt dat gevoel wel een beetje...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik toch wel.ongesteld word, dus blij maak ik mezelf niet. Het zou ook best ontpillen kunnen zijn. Echter was mijn eisprong18 oktober en zou ik dus eigenlijk wel ongesteld moeten zijn al.
Heb wel het gevoel dat de kans groter word elke dag dat ik niet ongesteld word
Klinkt goed! Doe je mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga je een augustusbaby bakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |