abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132863818
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Dottey 3 november
DagenNachtdromer 3 november
LaLouchi 4 november
Gewoonmezelf87 5 november
Risu 5 november
kwakz0r 7 november
Dyre 10 november
Ggirl 12 november
Skittles 14 november
Fee-nix 15 november
DevilsAndDust 18 november
Blob87 20 november
Tennisballetje 21 november
OzBunyip 21 november
IsabellaMariaAnna 30 november
Mrs. Peel 7 december

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Blob87 (08-2013)
DagenNachtdromer (08-2013)
DanseMacabre (08-2013)
DevilsAndDust (10-2013)
Dottey (04-2013)
Dyre (12-2012)
Fee-nix (06-2013)
Gewoonmezelf87 (05-2013)
Ggirl (03-2013)
IsabellaMariaAnna (07-2013)
Kwakz0r (09-2013)
Little_Miss_Naughty (09-2013)
Marel88 (06-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
MyDirtySecret (05-2013)
Naena (08-2012)
Ongeduldig (06-2013)
Risu (04-2013)
Rana83 ( 05-2013)
Skittles (07-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 03-11-2013 20:03:25 ]
pi_132863865
quote:
Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Overigens vandaag niet zo'n fitte dag. Hoofdpijn, kramp in m'n buik. Cyclus vorige maand was 28 dagen. Nu d27, dus morgenavond/dinsdag ongesteld worden zou hier wel bij passen,
Hm, vanavond al dus.. Helaas..
pi_132864448
Balen IMA :(

==============

Wil je mijn NOD nog verplaatsen naar 7-12?
pi_132864569
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Balen IMA :(

==============

Wil je mijn NOD nog verplaatsen naar 7-12?
Gedaan!

Ja, achtte de kans niet zo groot, maar je hebt toch altijd even weer hoop. En net nu geen chocolade te bekennen hier ;) nouja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_132865687
IMA & Mrs. Peel. :*

Ik was gisteren op een verjaardag en daar was een babymeisje van 3 maanden oud. Echt een poppetje. O+

HIer dag 26, vorige cyclus duurde 25 dagen.
Nog steeds nergens last van. Ja, zere tepels maar dat is van de kou.
pi_132866028
Balen, IMA en Mrs.Peel. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132866584
Nou weer een kennis-van-mijn-man zwanger ( ik ken haar ondertussen ook redelijk). Net de verkering uit.. drie dagen een nieuwe en schijnbaar gelijk stom dronken op een festival zwanger geraakt van die nieuwe.... ze waren enorm geschrokken dat het raak bleek te zijn, maar het is welkom.

Ik voel me vreselijk bozig, omdat het nummer zoveel is die geen stabiele relatie heeft, der AC niet in de gaten heeft gehouden en hop zwanger is! Tis me wat.. :')

Natuurlijk heb ik der gewoon gefeliciteerd met voor haar het blije nieuws, maar toch.

ondertussen.. nog maar twee dagen en dan is mijn nieuwe NOD. Ik voel me hetzelfde als vorige maand en denk dat wij binnenkort ronde tien ingaan.

@IMA wat jammer zeg! En dan ook nog geen chocolade in huis!

[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 04-11-2013 01:00:39 (mijn man is niet de dader :+) ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132876639
Zo, ik ga naar bed! Met de van manlief gekregen roze Yoshi knuffel van ruim 60 cm..
Om de pijn te verzachten zegt ie, wat ik natuurlijk ontzettend lief vind.

Deze maand weggegooid denk ik.. Dinsdag een flink ongeluk gehad waardoor ik een blauw en beurs bovenbeen heb aan de ene kant en een open wond op het scheenbeen aan de andere kant.

En dat tijdens een vruchtbare week die we doorbrengen in n bungalow bij centerparcs.. Balen!

Ik ga maar vast chocola inslaan!
pi_132877465
Wat balen IMA en Mrs.Peel :*

Dottey een kennis zwanger van je man? :o :+ Maar wel vervelend natuurlijk dat het bij sommigen zo makkelijk gaat en het bij jou gewoon lang(er) duurt, terwijl je zo graag wil.

Welkom Minarosa!

Jeetje Ggirl, dat zal wel een flinke smak geweest zijn. Gaat het nu weer beter? :*

Over het vertellen aan anderen: wij hebben het niemand verteld. Vriendlief heeft mijn ouders wel afgelopen week verteld dat we soms al over namen "discussiëren". M'n moeder is gelukkig niet een van de vlugste, dus die dacht dat we het hadden over een tweede kat.
pi_132879152
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef Ggirl het volgende:
Zo, ik ga naar bed! Met de van manlief gekregen roze Yoshi knuffel van ruim 60 cm..
Om de pijn te verzachten zegt ie, wat ik natuurlijk ontzettend lief vind.

Deze maand weggegooid denk ik.. Dinsdag een flink ongeluk gehad waardoor ik een blauw en beurs bovenbeen heb aan de ene kant en een open wond op het scheenbeen aan de andere kant.

En dat tijdens een vruchtbare week die we doorbrengen in n bungalow bij centerparcs.. Balen!

Ik ga maar vast chocola inslaan!
WAT HEB JE GEDAAAN! :o
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132879175
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Skittles het volgende:
Wat balen IMA en Mrs.Peel :*

Dottey een kennis zwanger van je man? :o :+ Maar wel vervelend natuurlijk dat het bij sommigen zo makkelijk gaat en het bij jou gewoon lang(er) duurt, terwijl je zo graag wil.

Welkom Minarosa!

Jeetje Ggirl, dat zal wel een flinke smak geweest zijn. Gaat het nu weer beter? :*

Over het vertellen aan anderen: wij hebben het niemand verteld. Vriendlief heeft mijn ouders wel afgelopen week verteld dat we soms al over namen "discussiëren". M'n moeder is gelukkig niet een van de vlugste, dus die dacht dat we het hadden over een tweede kat.
hehehe ik las het nu ook pas :') en Neeeeeeeeeej hij was het niet.. gewoon slecht opgebouwde zinnen :P
pi_132880753
quote:
WAT HEB JE GEDAAAN! :o
Nou uhh.. Dat klinkt ook nog heel dom..
Maar mijn ouders passen als wij allebei werken op een van de twee honden.
Dus ik stap er nietsvermoedend binnen;
Sleutel in slot, deur open, en boem..

Op het moment dat ik binnen stap sta ik 'n meter lager. Hallo open kruipruimte!

Er waren dus schijnbaar twee mannen bezig om de glasvezel aan te sluiten..

Manlief ziet het gebeuren, springt uit de auto, begint op die mannen te schelden; 'jullie mogen de kruipruimte niet open laten als jullie er niet in werken, moeten er ten alle tijden voor zorgen dat deze afgezet/gemarkeerd is'

Pas als hij uitgeraasd is, en mijn ouders op het geluid zijn afgekomen (die twee knullen deden dus net alsof ze achterlijk waren, daar kwam totaal géén geluid, geen verontschuldiging, helemaal niets uit). Toen pas realiseerde hij zich dat ik nog steeds stond zoals ik terechtgekomen was..

Na een handje hulp vrij overstuur terug naar huis (want ja, de spijkerbroek had het niet overleefd)..
En toen maar naar de huisarts..
Nu zit ik dus al een week verplicht heel rustig en beschaafd op mijn kont, zucht!

Maar genoeg over mij, ik ga er vanuit dat de andere dames wel uitgebreid klussen deze maand! 😄
pi_132881311
Morgen is mijn NOD... spannend.. voel nog niks opkomen qua menstruatie. Maar ik ga pas het weekend testen heb ik me voorgenomen (mocht ik dan nog niet ongesteld zijn :))
In life, every ending is a new beginning..
pi_132881380
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nou uhh.. Dat klinkt ook nog heel dom..
Maar mijn ouders passen als wij allebei werken op een van de twee honden.
Dus ik stap er nietsvermoedend binnen;
Sleutel in slot, deur open, en boem..

Op het moment dat ik binnen stap sta ik 'n meter lager. Hallo open kruipruimte!

Er waren dus schijnbaar twee mannen bezig om de glasvezel aan te sluiten..

Manlief ziet het gebeuren, springt uit de auto, begint op die mannen te schelden; 'jullie mogen de kruipruimte niet open laten als jullie er niet in werken, moeten er ten alle tijden voor zorgen dat deze afgezet/gemarkeerd is'

Pas als hij uitgeraasd is, en mijn ouders op het geluid zijn afgekomen (die twee knullen deden dus net alsof ze achterlijk waren, daar kwam totaal géén geluid, geen verontschuldiging, helemaal niets uit). Toen pas realiseerde hij zich dat ik nog steeds stond zoals ik terechtgekomen was..

Na een handje hulp vrij overstuur terug naar huis (want ja, de spijkerbroek had het niet overleefd)..
En toen maar naar de huisarts..
Nu zit ik dus al een week verplicht heel rustig en beschaafd op mijn kont, zucht!

Maar genoeg over mij, ik ga er vanuit dat de andere dames wel uitgebreid klussen deze maand! 😄
Jeetje, dan schrik je je ook een rolberoerte :o
Kan me voorstellen dat dat geen positief effect op de bedromantiek heeft :X
Knuffel voor jou!

IMA, jammer! -O-
pi_132881431
Damn, Ggirl, dan maak je even een flinke smak. :X.

LaLouchi, duren je cycli meestal even lang? Zo ja, dan vind ik het echt heel knap als je tot het weekend wacht met testen. :P.
pi_132881558
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, Ggirl, dan maak je even een flinke smak. :X.

LaLouchi, duren je cycli meestal even lang? Zo ja, dan vind ik het echt heel knap als je tot het weekend wacht met testen. :P.
Ja ben pas 3 maanden van de pil af, maar tot nu toe steeds 28 dagen. Heb ik een wat ruimere marge genomen van 31 dagen, en dat is morgen. Afgelopen vrijdag was dan die 28 dagen. Maar ik heb vorige week zaterdag ook getest en toen was het negatief, dus ik heb afgesproken met mijn vriend deze week even af te wachten. Anders weet ik nog niet waar ik aan toe ben als ik negatief test en ook niet ongesteld word. Het zou ook nog ontpillen kunnen zijn, staat officieel ook een jaar op, maar dat zou ik vreemd vinden aangezien alles weer meteen keurig op gang kwam bij mij..

Moet me wel echt inhouden niet te testen, maar ik ken mezelf, anders test ik al gauw elke dag net zo lang tot ik ongesteld word :p
pi_132881629
Dat het vorige week zaterdag negatief was met je nod op vrijdag is dan ook niet gek he.
Dat is zelfs al zou je een vroege eisprong hebben gehad en innesteling snel zijn.
Zeker met de meeste testen die niet erg gevoelig zijn.
pi_132881640
Afgelopen zaterdag, of afgelopen zaterdag een week geleden? In dat laatste geval zou ik geen enkele waarde hechten aan die test en er nu gewoon nog eentje doen.
pi_132881650
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dat het vorige week zaterdag negatief was met je nod op vrijdag is dan ook niet gek he.
Dat is zelfs al zou je een vroege eisprong hebben gehad en innesteling snel zijn.
Zeker met de meeste testen die niet erg gevoelig zijn.
Nee klopt dat weet ik. Maar het wordt een beetje een obsessie en dat probeer ik te voorkomen :) ik rook, drink en eet toch geen rare dingen dus het kan geen kwaad een weekje te wachten. Ook al ben ik heel benieuwd.
  maandag 4 november 2013 @ 09:47:34 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_132881651
te snel. ;(
disclaimer
pi_132881665
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen zaterdag, of afgelopen zaterdag een week geleden? In dat laatste geval zou ik geen enkele waarde hechten aan die test en er nu gewoon nog eentje doen.
Afgelopen zaterdag een week geleden ;)
pi_132881694
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 09:47 schreef LaLouchi het volgende:
Nee klopt dat weet ik. Maar het wordt een beetje een obsessie en dat probeer ik te voorkomen ik rook, drink en eet toch geen rare dingen dus het kan geen kwaad een weekje te wachten. Ook al ben ik heel benieuwd.
Maar als het wel raak is wacht je echt tot je een ons weegt.
Test dan na nod en dan een week later weer. Ook uitstellen van testen vind ik nogal gekmakend eigenlijk.
pi_132881743
Wat Pvoess zegt, je bent gewoon drie dagen overtijd, dat lijkt me niet te vroeg om te testen hoor :)
pi_132881788
Nee maar ik kan mezelf zo gek maken hiermee haha. Ik probeer er niet aan te denken todat mijn vriend weer thuis is vrijdag, dan kunnen we samen testen :)
  maandag 4 november 2013 @ 09:59:33 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_132881848
Maareh, als je nu test heb je gewoon zekerheid, dan hòef je jezelf ook niet gek te maken verder :+

Het is niet dat ik je wil pushen ofzo, maar ik vind dit een rare gedachtengang :D want nu ga je je jùist vier dagen op lopen vreten :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')