nee van 123thuistestenquote:
jij weet je zelf wel goed onder controle te houden met wachten..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LaLouchi het volgende:
Nee heb niet getest. Zaterdagochtend ga ik testen als mijn vriend thuis is
Dit is trouwens wel al dag 17 na mijn eisprong![]()
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
Ja die eerste heb ik ook in huisquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.
Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..
Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is
we doen allemaal zo onze uiterste best.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
Heb je geen foto, dan kunnen we meekijken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:
vanochtend met dichte ogen getest.. want het was vroeg en ik moest nodig plassen.
Ik kon er niet gelijk iets van maken dus deed mijn ogen nog even dicht.. Toen ik weer wakker werd toen maakte ik er een vaag tweede streepje van.. maar of dat nou mijn hersenspinsels waren.....
Morgen nog maar eens testen...
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per testquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Skittles het volgende:
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
even onder mijn steen vandaan hoor, maar geld dat ook voor de jumbo huismerk test?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:
Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..
sommigen zeggen tien seconden. Maakt ook niet uit, te lang kan namelijk geen kwaad, te kort welquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg.
hoi Marel, welkom terug!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?
En dan nog even inhaken:
LL, wat heb je een geduld, spannend!
Dottey, wat spannend ook voor jou, vage streepjes...
ik zou mij niet voor de eerste, tweede of derde tegen laten houden.. door mogelijk een kans dat het samen gaat vallen met een "datum".quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?
En dan nog even inhaken:
welkom terug! Ik laat mij door geen enkele datum tegenhouden, Er is mijn inziens iedere maand wel iets en dan blijf ik bezig! En idd wat Dottey zegt, je kunt een geboorte sowieso niet plannenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
En dan nog even inhaken:
En dit ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
1 maand wachten is dan gewoon niet genoeg. Dan zou ik minstens 4 maanden niets doen als je een beetje zekerheid wil hebben. Een kindje kan tenslotte later komen, een late innesteling/eisprong etc etc Of je bent fysiek al niet meer heel erg fit voor de bruiloft en blahblahblahblah.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
31 juli kindjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn
(Ik denk namelijk dat mijn ei morgen springt)
28 juli zou het hier zijn. Doe ik het voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn
Mijn beste vriendin en tevens 1 van mijn getuigen was zwanger van een tweeling, En hoewel wij in Mei zijn getrouwd en zij pas in Sept was uitgerekend, had ze aardig wat klachten en pijntjes rond onze dag, Bekken problemen ed, Ik zou het onwijs bagger hebben gevonden als ze was afgehaakt, maar ik had het wel begrepen, Gelukkig was ze er ( met de nodige aanpassingen voor haar) wel gewoon bij!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar. Stomme controlfreak in mij...
Mijn zus was rond mijn bruiloft uitgerekend.... wij zijn gewoon getrouwdquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar. Stomme controlfreak in mij...
Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeesterquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Dottey het volgende:
Trouwdag die nog moet komen als in bruiloft..... en dat je er erg close mee bent of een "taak"hebt die dag.. of kort na de mogelijke bevalling.. dat vind ik nog wel iets om over te denken.
Ik zeg dus ook niet dat je dan niet zwanger moet wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeester. Was niet zo handig gepland, maar ging allemaal prima
.
They didn't!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef Dottey het volgende:
http://www.dutchcowgirls.nl/life-style/6959
11 juliquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik moet gewoon nog twee dagen wachten en verwacht dan keurig ongesteld te worden...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Jammer Cholula!
En de andere dames maken het wel erg spannend zo
in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.
stiekem zou ik t heel klote vinden als ik bjvoorbeeld het eindexamen van mijn klas net zou missen ofzo. maar ik ga er niet omheen nuecken.
ja, nee daarom, ik ga er ook niet voor inhouden want je weet t nooit. maar goed, vanaf nu tot over flink wat rondes komt dat wel goed met dat eindexamen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.
Als het dat nu is zijn de eindexamens in ieder geval al veilig voorbij..
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Marrel! Wat fijn dat je er ook weer bent!
Hier is het maar raar, drie dagen na nod en test negatief. Afwachten dus...
Dat zijn heeeeeele leuke baby'squote:
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
Mijn situatie is precies hetzelfde alleen heb ik nog geen test gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.
Voor jou is het nu ook spannend toch?
Ja dat wil ik voorkomen. En wil het eigenlijk liever samen doen iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
Ja, maar zo gefocused op zwanger worden dat ik daar minder bij stil stondquote:Op woensdag 6 november 2013 07:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is wel een beetje het risico toch?
Jammer LMNquote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
Herkenbaar :-Dquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef LaLouchi het volgende:
Dankjewel!!!
Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
oh nee, dat duurt nog wel minstens een paar weekjes dan. Spannend, hopelijk pikt je lichaam snel het ritme op!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
Heel herkenbaar inderdaad!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Herkenbaar :-D
Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb Ãk dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
Wanneer was je NOD dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen![]()
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen
oh, dat is boutquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Messina het volgende:
En dan zomaar ineens, 7 dagen te vroeg menstruatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Geen ideequote:
Waarom juich je dat toe dan? Is toch naar?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Geen idee, maar had hem eigenlijk al 1,5 week geleden verwacht door krampjes en chagrijnigheid, en toen hij uitbleef ging ik twijfelen.
Nu ik duidelijk niet zwanger ben, juich ik wel ieder krampje toe, is ook wel eens leuk voor de verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |