abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132921132
Spannend! :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_132921179
Spannend dus bij Dottey en LL!
pi_132921242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Burdie het volgende:
Spannend Dottey :D was het een KV test?
nee van 123thuistesten
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132921271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

nee van 123thuistesten
Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
pi_132921291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LaLouchi het volgende:
Nee heb niet getest. Zaterdagochtend ga ik testen als mijn vriend thuis is :)

Dit is trouwens wel al dag 17 na mijn eisprong *O*
jij weet je zelf wel goed onder controle te houden met wachten.. _O_
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132921371
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.

Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..

Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is :D
pi_132921600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.

Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..

Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is :D
Ja die eerste heb ik ook in huis :)

En controle tja... heel veel praten met mijn vriend hahha die houd me een beetje in toom :). Hij is er echter al een aantal weken heilig van overtuigd dat het raak is.
pi_132921722
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132922532
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
we doen allemaal zo onze uiterste best..... ;)
pi_132922796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:
vanochtend met dichte ogen getest.. want het was vroeg en ik moest nodig plassen.
Ik kon er niet gelijk iets van maken dus deed mijn ogen nog even dicht.. Toen ik weer wakker werd toen maakte ik er een vaag tweede streepje van.. maar of dat nou mijn hersenspinsels waren.....

Morgen nog maar eens testen... :X
Heb je geen foto, dan kunnen we meekijken?
Meestal zeggen ze wel dat je de streep binnen tien minuten moet kunnen zien toch?
Spannend zeg O+
pi_132922977
geprobeerd, maar ik kreeg ze niet scherp..

Manlief heeft graag dat we adem halen en over twee a drie dagen als we dan nog over tijd zijn pas weer testen...
pi_132923238
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
pi_132923430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Skittles het volgende:
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
pi_132923732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Dottey het volgende:

[..]

voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
even onder mijn steen vandaan hoor, maar geld dat ook voor de jumbo huismerk test?
voor alle dames houd ik mijn vingers gekruisd!
pi_132924537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:

2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg. :D
pi_132924939
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?

En dan nog even inhaken:
LL, wat heb je een geduld, spannend!
Dottey, wat spannend ook voor jou, vage streepjes...
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:39:10 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_132924943
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg. :D
sommigen zeggen tien seconden. Maakt ook niet uit, te lang kan namelijk geen kwaad, te kort wel :)
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:43:31 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_132925109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?

En dan nog even inhaken:
hoi Marel, welkom terug!
Ik laat me persoonlijk door geen enkele datum weerhouden :)
disclaimer
pi_132925213
quote:

En dan nog even inhaken:
ik zou mij niet voor de eerste, tweede of derde tegen laten houden.. door mogelijk een kans dat het samen gaat vallen met een "datum".

stel je wacht twee maanden en het kindje is door omstandigheden zover dat het 2 maanden te vroeg geboren moet komen...... zit je er nog mee.. Stel het lukt niet snel en je bent toch nog lang onderweg.... en valt het alsnog op een andere belangrijke datum.
Verjaardagen zijn niet belangrijk ;) (in mijn optiek)
pi_132925429
quote:

En dan nog even inhaken:
welkom terug! Ik laat mij door geen enkele datum tegenhouden, Er is mijn inziens iedere maand wel iets en dan blijf ik bezig! En idd wat Dottey zegt, je kunt een geboorte sowieso niet plannen
S. 2014
J. 2016
pi_132925771
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
pi_132926181
Een datum is maar een datum hoor :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk er niet eens naar, wanneer een kindje geboren zou worden als we het nu verwekken.
En dit ook :D
pi_132926572
quote:
1 maand wachten is dan gewoon niet genoeg. Dan zou ik minstens 4 maanden niets doen als je een beetje zekerheid wil hebben. Een kindje kan tenslotte later komen, een late innesteling/eisprong etc etc Of je bent fysiek al niet meer heel erg fit voor de bruiloft en blahblahblahblah.
pi_132926996
Hoi Marel, leuk dat je ook voor een tweede gaat:)
De uitgerekende datum is zelden de datum dat je ook daadwerkelijk bevalt dus ik zou me daar niet door laten tegen houden :)
pi_132927462
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn :P
(Ik denk namelijk dat mijn ei morgen springt)
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:50:33 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132927527
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Tennisballetje het volgende:
ik werd wel nieuwsgierig dus uiteraard even berekend wanneer een uitgerekende datum zou zijn als mijn ei deze maand bevrucht zou raken en dan zou het 31 juli zijn :P
31 juli kindjes O+ O+ O+

Ik kijk ook niet naar de datum hoor :N, we gaan geen maand overslaan! dat is hier ook geen optie maar evengoed zou ik het niet doen
pi_132927760
quote:
28 juli zou het hier zijn. Doe ik het voor.
pi_132927847
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar :N. Stomme controlfreak in mij...
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:00:38 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_132927949
Marel, als jij drie weken voor een bruiloft bevalt zit je daar ook niet echt lekker lijkt me?
Dan zou je "voor de zekerheid" al vier maanden moeten skippen zoals Pvoess zegt. Zijn allemaal persoonlijke keuzes natuurlijk. Doe wat goed voelt! :*
disclaimer
pi_132928152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben een datum-/verjaardagsmuts, dat zegt m'n man ook. We gaan het er vanavond nog eens goed over hebben. Die bruiloft blijft wel een dingetje, ik denk dat er 2 mensen een hele zenuwachtige aanloop naar hun bruiloft hebben als de datum echt nagenoeg samenvalt. Onverwachte dingen (eerder bevallen, niet meer fit zijn) vind ik wat anders dan echt een samenvallende datum. Maar 2 kindjes van rond dezelfde datum is denk ik iets waar ik even over heen moet stappen. Zouden we dan zomaar al weer gaan "proberen" nu?
Je zou denken dat ik qua planbaarheid van zwangerschap/bevalling wat geleerd had van de mk, maar :N. Stomme controlfreak in mij...
Mijn beste vriendin en tevens 1 van mijn getuigen was zwanger van een tweeling, En hoewel wij in Mei zijn getrouwd en zij pas in Sept was uitgerekend, had ze aardig wat klachten en pijntjes rond onze dag, Bekken problemen ed, Ik zou het onwijs bagger hebben gevonden als ze was afgehaakt, maar ik had het wel begrepen, Gelukkig was ze er ( met de nodige aanpassingen voor haar) wel gewoon bij!
Ik bedoel maar te zeggen, dat je het gewoon niet kunt voorzien, voor hetzelfde geld ben je 9 maanden ziek, zwak misselijk, en is die bruiloft ook geen feestje, ondanks dat je pas 4 mnd zwanger bent...
Maar het is zoals SQ zegt, een persoonlijke keuze, doe waar jij je goed bij voelt.
S. 2014
J. 2016
pi_132928438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:58 schreef marel88 het volgende:
Mijn zus was rond mijn bruiloft uitgerekend.... wij zijn gewoon getrouwd ;)
We hadden het er over gehad.. en ik zou het vreselijk gevonden hebben als zij er niet bij zou zijn geweest en ook mijn zwager niet (mijn getuige), maar toch zouden we gaan trouwen. Zijzelf trouwens ook. (eerst was ze uitgerekend ofzo op de 13de en onze trouwdag de 28ste.. ineens hoorde wij dat hun uitgerekende datum naar de 27ste was gezet ofzo.. iets met een hele vroege echo en correcties.. geen kaas van gegeten)

Maar Saar was toch zo attent geweest om 11 dagen voor onze bruiloft geboren te worden..
Mijn zus was er dus heel de dag bij en ook Saar.. (hadden rustplek voor haar in huis (de logeerkamer) , want daar aten wij enzo na de ceremonie..) Alleen bij het feestje sávonds kon ze niet aanwezig zijn...

Mijn zus vond het wel jammer dat ze er niet heel de dag (lees avond) bij kon zijn en met een plofferig hoofd (zo slank als wat) op de foto's staat.. Mja om daar nou een half jaar of jaar uitstel voor te nemen..

Als ik het over zou kunnen doen.. zou ik weer gewoon trouwen op die dag O+

al met al.. verjaardagen no big deal..
Trouwdag die nog moet komen als in bruiloft..... en dat je er erg close mee bent of een "taak"hebt die dag.. of kort na de mogelijke bevalling.. dat vind ik nog wel iets om over te denken.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:17:25 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132928552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Dottey het volgende:
Trouwdag die nog moet komen als in bruiloft..... en dat je er erg close mee bent of een "taak"hebt die dag.. of kort na de mogelijke bevalling.. dat vind ik nog wel iets om over te denken.
Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeester ;). Was niet zo handig gepland, maar ging allemaal prima :P.
KuikenGuppy
pi_132928703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn schoonzusje was 37 weken zwanger op de bruiloft van een goede vriendin van haar, en zij was ceremoniemeester ;). Was niet zo handig gepland, maar ging allemaal prima :P.
Ik zeg dus ook niet dat je dan niet zwanger moet worden :P Maar het geeft wel te denken over de invulling ervan..
Zelf zou ik eerder voor de taak danken, maar het laten varen.. Ik ben al een paar keer ceremoniemeester geweest op een bruiloft, waar ik heel de avond vanalles aan het regelen ben en heen en weer aan het vliegen.. en dat met 37 weken.. pffffffffffieuw .. petje af hoor ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:22:37 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132928754
Het zou ook niet mijn keuze geweest zijn, maar soit ;).
KuikenGuppy
pi_132929324
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:41:23 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_132929381
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:44:36 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132929503
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

They didn't! _O-
Het enige waar ik me over verbaas is dat het nu pas op de markt komt _O-.
KuikenGuppy
pi_132930268
Ach ik heb geen enkele box meer :D dus wie weet over een jaartje ofzo :')
pi_132931575
quote:
11 juli O+
pi_132931655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Jammer Cholula!

En de andere dames maken het wel erg spannend zo :%
ik moet gewoon nog twee dagen wachten en verwacht dan keurig ongesteld te worden...
Kwak
pi_132931809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.

stiekem zou ik t heel klote vinden als ik bjvoorbeeld het eindexamen van mijn klas net zou missen ofzo. maar ik ga er niet omheen nuecken.
Kwak
pi_132931887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in t onderwijs wel handig heur, als je t goed mikt heb je verlof om de zomervakantie heen of hoef je pas na kerst weer te beginnen ofzo.

stiekem zou ik t heel klote vinden als ik bjvoorbeeld het eindexamen van mijn klas net zou missen ofzo. maar ik ga er niet omheen nuecken.
Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.

Als het dat nu is zijn de eindexamens in ieder geval al veilig voorbij. ^O^ .
pi_132931911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar hoe mik je het goed? Je hebt niet voor het zeggen wanneer het raak is.

Als het dat nu is zijn de eindexamens in ieder geval al veilig voorbij. ^O^ .
ja, nee daarom, ik ga er ook niet voor inhouden want je weet t nooit. maar goed, vanaf nu tot over flink wat rondes komt dat wel goed met dat eindexamen. :P
Kwak
pi_132933626
Marrel! Wat fijn dat je er ook weer bent!

Hier is het maar raar, drie dagen na nod en test negatief. Afwachten dus...
pi_132934696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Marrel! Wat fijn dat je er ook weer bent!

Hier is het maar raar, drie dagen na nod en test negatief. Afwachten dus...
Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
pi_132935684
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

11 juli O+
Dat zijn heeeeeele leuke baby's O+
(net als 29 juli kindjes trouwens O+)

Oh en ik hoopte trouwens wel dat nummer 2 niet op dezelfde dag als nummer 2 werd geboren. Had er totaal niet overna gedacht toen we voor nummer 2 gingen dat die verjaardagen bij elkaar zouden liggen. Daar baalde ik wel een beetje van, maar goed uiteindelijk bleef mevrouw bijna 2 weken langer zitten en zat er dus 18 dagen tussen :P
pi_132937818
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Kan dat dan niet gewoon inhouden dat je nog te weinig hcg aanmaakt?
Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien ;)
pi_132938214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ik weet het niet LL, gisteren getest, negatief maar na een kwartier een licht roze streepje. Te lang na het testen? Dus vandaag weer getest, ander merk test. En daar moet je heel erg je best voor soen om een streep in te zien ;)
Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
pi_132938405
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok, dan zou ik idd over een paar dagen weer een test doen. Voel je ook nog niks qua menstruatie op gang komen?
Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.

Voor jou is het nu ook spannend toch?
pi_132938943
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Afgelopen paar dagen voelde ik wel krampen enzo, maar vandaag niks meer.

Voor jou is het nu ook spannend toch?
Mijn situatie is precies hetzelfde alleen heb ik nog geen test gedaan.
:)
pi_132939192
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:58:57 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_132939367
Geen streep = geen streep, als je na een uur in een moeilijke hoek een soort schaduw denkt waar te nemen dan is het negatief.
Maar wát frustrerend wel :*
disclaimer
pi_132939488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mijn advies... wachten is niet slecht, wij zijn hier erg in de war. Je gaat in het weekend testen als je vriend er is toch? Is fijn, met z'n tweetjes!
Ja dat wil ik voorkomen. En wil het eigenlijk liever samen doen idd :)

Ik duim voor je! O+
pi_132940817
Ik voor jou meid!
pi_132942312
Dankjewel!!!

Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby _O-
pi_132950802
Dat is wel een beetje het risico toch?
pi_132950912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is wel een beetje het risico toch?
Ja, maar zo gefocused op zwanger worden dat ik daar minder bij stil stond :+

Ook nu nog niet ongesteld *O*
pi_132950982
Komop meiden!! Duim heul hard voor jullie! :*
pi_132951623
Schiet mij maar lek. :'). Tweede ronde, en wéér tussentijds bloedverlies. Vorige keer op cyclusdag 22, nu op 19. Oud bloed, met net ook een stolsel. Ik weet nu alleen niet of me dit eerder nooit 'opviel', of dat het echt iets nieuws is van sinds we zijn begonnen.
pi_132951814
Oh dat is wel wazig DaD! Ik heb dat volgens mij maar 1 keer meegemaakt in de afgelopen tig jaar :D
ik denk wel dat we er allemaal veeeel meer op letten nu :P
Ik ben benieuwd trouwens of mijn ei vandaag springt en of ik dat voel. Gisteren had ik wel steken in mijn onderbuik maar dat voelde eigenlijk als verstopte darmen...
pi_132953726
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen ;)
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132953918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dag 36, nieuwe test gedaan vanmorgen en negatief. Hopelijk heeft de rest betere uitslagen ;)
Ik ga intussen wachten tot ik nu eindelijk ongesteld word, nieuwe ronde nieuwe kansen :D
Jammer LMN -O- Ik hoop voor jou dat de rode duivel snel komt dan!
pi_132954789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef LaLouchi het volgende:
Dankjewel!!!

Vind het wel heel spannend allemaal. Ik dacht net maar als ik zwanger ben dan komt er ook echt een baby _O-
Herkenbaar :-D

Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb ík dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
pi_132954837
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
pi_132954886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier overigens nog geen NOD; heb laatste pil pasgeleden ingenomen, dus technisch gezien ben ik nog niet eens gestopt.
Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
pi_132954949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Wanneer heb je je laatste pil geslikt?
Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
pi_132955229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Afgelopen zondag. Nu dus officieel stopweek, bij mij zijn er op korte termijn nog geen streepjes ;-)
oh nee, dat duurt nog wel minstens een paar weekjes dan. Spannend, hopelijk pikt je lichaam snel het ritme op!
pi_132956791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Herkenbaar :-D

Als ik iemand zie met baby in draagdoek of een mooie buik dan denk ik jaaa! Maar soms ook opeens: OMG, straks heb ík dat misschien ook, wow, schrik, weet ik dat wel heel zeker, en mijn huidige leven dan, wat gaat er allemaal gebeuren...
Heel herkenbaar inderdaad! :)
pi_132961917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wanneer was je NOD dan?
pi_132962712
Ik ben vandaag MOE, niet te filmen :') Out of the blue ook, want ik heb niks raars of anders gedaan! Hebben meer mensen dit rond de eisprong?
pi_132962874
En dan zomaar ineens, 7 dagen te vroeg menstruatie. }:|
Je raekt an de dinge geweun.
pi_132963125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Messina het volgende:
En dan zomaar ineens, 7 dagen te vroeg menstruatie. }:|
oh, dat is bout -O-
Ben je normaal wel regelmatig?
pi_132963130
Balen Messina :*
pi_132963325
Tot vorige maand wel. Nou ja, het zal allemaal wel, ik baal er alleen van dat ik volgende maand dus hoogstwaarschijnlijk ongesteld naar Polen moet. Alsof terug naar Polen niet al genoeg straf is. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_132966725
zo jammer he, dat PMS en zwangerschap dezelfde symptomen hebben :') ik ben in elk geval al een paar dagen om alles aan het janken... denk dat ik morgen wel ongesteld zal worden, ergens rond het middaguur (vroegah werd ik het altijd 's ochtends, dat was handig!)
Kwak
pi_132966930
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wanneer was je NOD dan?
Geen idee :+, maar had hem eigenlijk al 1,5 week geleden verwacht door krampjes en chagrijnigheid, en toen hij uitbleef ging ik twijfelen.
Nu ik duidelijk niet zwanger ben, juich ik wel ieder krampje toe, is ook wel eens leuk voor de verandering :P
pi_132971678
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Geen idee :+, maar had hem eigenlijk al 1,5 week geleden verwacht door krampjes en chagrijnigheid, en toen hij uitbleef ging ik twijfelen.
Nu ik duidelijk niet zwanger ben, juich ik wel ieder krampje toe, is ook wel eens leuk voor de verandering :P
Waarom juich je dat toe dan? Is toch naar? :9
pi_132971767
Ik ben toe aan de volgende ronde, en die komt alleen maar als ik ongesteld word :P
pi_132973402
Dat is balen Messina.
Tennis, ik ben ook wel eens een dag doodmoe geweest, achteraf was dat waarschijnlijk de eisprong ja.

Ook al is de nieuwe ronde hier al wel weer begonnen, ik ben toch wel een beetje ongeduldig.. Maar ja, weken gaan nu eenmaal niet sneller omdat ik dat wil.
pi_132973908
Ah, dus de energiedip is herkenbaar?
Als vandaag mijn ei is gesprongen heb ik in elk geval op de juiste dagen gebatst (gisteren en eergisteren en zaterdag) en kan ik vanavond mijn moeie hoofd gewoon te ruste leggen :@
Ik had ook alleen maandag dat vruchtbare slijm, is dat altijd maar zo kort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')