abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132888661
Handig overzichtje, ja. Als mijn eisprong was wanneer m'n app zegt dat 'ie was, hebben we dus blijkbaar in ieder geval alles gedaan wat we konden. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132891238
Ik geniet op en top op van het goeie Thaise leven!
Iets last van zere borsten, veel last van pijnlijke onderbuik (baarmoeder/banden) na lang liggen of zitten of na een overvolle blaas gehad te hebben, verder nergens last van.

Voor mij na de mk goed nu het begin zwangerzijn niet thuis te zijn. Zou er dan veel meer mee bezig zijn vrees ik.
Vanaf volgende week mag ik van mezelf de verloskundige mailen voor een afspraak op de dag van terugkomst.

Tot zo ver, nu weer de beurt aan jullie! Batsen maar!!
:*
pi_132893116
Volgens mij bedoelen ze met die 72 uur dat het eitje er gemiddeld drie dagen over doet om van de eileider in de baarmoeder te komen.
Eitje is 24 uur lang beschikbaar om bevrucht te worden, maar de kans op bevruchting neemt binnen die 24 uur al af.

Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong nou precies was. Vorige week woensdag een positieve test, maar donderdag ook. Na donderdag geen test meer gedaan. M'n onderbuik voelt zwaar en bij het plassen lijkt het nog zwaarder te worden. Geobstipeerd en heel gevoelige dikke tepels. Zegt allemaal niets, want de gevoelige tepels had ik een woensdag al. Ik wacht verder af.
  maandag 4 november 2013 @ 16:46:38 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_132893375
Skittles, waarom niet doorgetest?
De test is pas positief als ie op zijn donkerst is :Y Je kan best in de dagen voorafgaand al strepen hebben.
disclaimer
pi_132894157
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
  maandag 4 november 2013 @ 17:13:51 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_132894209
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
Ooh zo, nee dan heb je waarschijnlijk je ei donderdag gehad :Y
disclaimer
pi_132898593
Wie had dat nou laatst hier, zaadvriendelijk glijmiddel?
Welk merk? En hoe bevalt 't?
  maandag 4 november 2013 @ 19:24:27 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_132898853
Volgens mij was dat tennisballetje?
disclaimer
pi_132900187
Ja klopt, dat was ik :D
Ja, het is niet zo glij-ig als gewoon glijmiddel, het lijkt meer op "natuurlijk" glijvocht, zeg maar. Maar voor het bestrijden van droogheid werkt het prima :Y
pi_132900223
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
Ja klopt, dat was ik :D
Ja, het is niet zo glij-ig als gewoon glijmiddel, het lijkt meer op "natuurlijk" glijvocht, zeg maar. Maar voor het bestrijden van droogheid werkt het prima :Y
Welk merk heb je?
pi_132900459
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Welk merk heb je?
Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.
Ze hebben ook portieverpakkingen maar dat vind ik een beetje wazig, ik bepaal zelf wel hoeveel ik nodig heb :D
pi_132904858
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
`Het klinkt wel veel belovend .... nou wil ik je niet opjutten ofzo.. :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132904938
Morgen is mijn NOD.
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niets is geworden deze maand. Ondanks dat de ovulatie goed is gebruikt.. mja.. TOCH ben ik er wel een beetje zenuwachtig van geworden.. of eigenlijk vind ik het weer rete spannend en durf ik eigenlijk niet te testen.,....
Want zolang ik niet getest heb en ik nog geen bloed zie..... :+ You know :+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132905408
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.
Ze hebben ook portieverpakkingen maar dat vind ik een beetje wazig, ik bepaal zelf wel hoeveel ik nodig heb :D
Danku!

Ik ga mezelf opvrolijken met chips en chocola. O+
pi_132915600
Pff, deed ik vanmorgen een kruitvattest, komt er geen plusje, maar een minnetje met 2 lichte vage streepjes erbij waardoor het een beetje op een peace-teken leek :')
Die 2 streepjes zijn nu, na 10 minuten ook ver weggetrokken, maar nou weet ik dus nog altijd niks |:(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132915684
Ik sluit me aan bij de dames die ongesteld zijn geworden. En waar jullie je mogen troosten met chocola moet ik nuchter blijven en krijg ik zo een ruggenprik om vervolgens geopereerd te worden. Een topdag dus!

LMN wat stom van die test. Wanneer is je nod? (Sorry ik zit mobiel en onthoud niks)
pi_132915741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Pff, deed ik vanmorgen een kruitvattest, komt er geen plusje, maar een minnetje met 2 lichte vage streepjes erbij waardoor het een beetje op een peace-teken leek :')
Die 2 streepjes zijn nu, na 10 minuten ook ver weggetrokken, maar nou weet ik dus nog altijd niks |:(
Goedkope kruidvat doen met 2 streepjes?
pi_132915785
Ik zit vandaag op dag 35.
Ik denk dat ik inderdaad straks maar even andere testen ga halen en dan morgen nog eens kijken.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132916213
Werd vanmorgen wakker met wat kramp in mijn buik, dus ik dacht oh ik zal dan nu wel ongesteld zijn. Maar niks van dat alles. Geen druppel bloed, wel witte vloed.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:05:07 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132917114
Dus toen heb je getest, LL?
KuikenGuppy
pi_132917635
LL ben je niet gaan testen?? :D
pi_132918521
potverdikkie LL, nou weet ik natuurlijk nog niets met je witte vloed.
jij weet het allemaal wel spannend te houden zeg.

En LMN ook al met die vage testjes.

Toe nou streepjes jongens, je hoeft niet op mij te wachten hoor. :P
pi_132918709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:51 schreef Cholula het volgende:
Ik sluit me aan bij de dames die ongesteld zijn geworden. En waar jullie je mogen troosten met chocola moet ik nuchter blijven en krijg ik zo een ruggenprik om vervolgens geopereerd te worden. Een topdag dus!

LMN wat stom van die test. Wanneer is je nod? (Sorry ik zit mobiel en onthoud niks)
Jammer Cholula!

En de andere dames maken het wel erg spannend zo :%
pi_132919716
Mijn zusje heeft de nare gewoonte de meest vreemde foto's op facebook te zetten en mij er dan in te taggen enzo. Nou doe ik niet veel met facebook, maar ik vind het toch wel stom dat haar vrienden mij zo zien.
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrienden die onzin niet.
Kan ik me weer onbeschaamd op facebook vertonen. Net een beetje meer privacy zo.

sowieso, facebook :{

maar goed, ik ben ongeduldig en kwam kijken of er ondertussen al gepiest is. Maar nee. Naja, dan zoek ik wel ander entertainment.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:06:32 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132920178
Risu, je kunt FB zo instellen dat je alle tags eerst moet goedkeuren ;).
KuikenGuppy
pi_132920308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
Mijn zusje heeft de nare gewoonte de meest vreemde foto's op facebook te zetten en mij er dan in te taggen enzo. Nou doe ik niet veel met facebook, maar ik vind het toch wel stom dat haar vrienden mij zo zien.
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrie
nden die onzin niet.
Kan ik me weer onbeschaamd op facebook vertonen. Net een beetje meer privacy zo.

maar goed, ik ben ongeduldig en kwam kijken of er ondertussen al gepiest is. Maar nee. Naja, dan zoek ik wel ander entertainment.
Je kunt je account ook gewoon weggooien...
S. 2014
J. 2016
pi_132920671
Nee heb niet getest. Zaterdagochtend ga ik testen als mijn vriend thuis is :)

Dit is trouwens wel al dag 17 na mijn eisprong *O*
pi_132920802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrienden die onzin niet.

je kunt aanvinken, dat je eerst je goedkeuring aan de tagg moet geven voor hij in facebook staat met jouw tagg.

Maar ik zou het er gewoon met mijn zus over hebben.. dat je het niet waardeerd en als ze het blijft doen.. haar liever niet op facebook hebt ;)
pi_132920851
vanochtend met dichte ogen getest.. want het was vroeg en ik moest nodig plassen.
Ik kon er niet gelijk iets van maken dus deed mijn ogen nog even dicht.. Toen ik weer wakker werd toen maakte ik er een vaag tweede streepje van.. maar of dat nou mijn hersenspinsels waren.....

Morgen nog maar eens testen... :X
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:35:02 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132920938
Spannend Dottey :D was het een KV test?
KuikenGuppy
pi_132921132
Spannend! :D
pi_132921179
Spannend dus bij Dottey en LL!
pi_132921242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Burdie het volgende:
Spannend Dottey :D was het een KV test?
nee van 123thuistesten
pi_132921271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

nee van 123thuistesten
Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
pi_132921291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LaLouchi het volgende:
Nee heb niet getest. Zaterdagochtend ga ik testen als mijn vriend thuis is :)

Dit is trouwens wel al dag 17 na mijn eisprong *O*
jij weet je zelf wel goed onder controle te houden met wachten.. _O_
pi_132921371
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Is dat wat? Heb zelf nu kruidvat liggen
ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.

Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..

Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is :D
pi_132921600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb die kruidvat (druppelen via pipetje) gehad, die waren geloof ik erg nauwkeurig...
Maar dat is niet met een kruisje.. maar met twee streepjes.

Deze zijn net als de ovulatietesten. Ik vind het vaag hoelang je ze moet onderdompelen. Dat staat er niet op. Alleen tot waar je mag onderdompelen. Ik houd ze maar iets van 10 seconde erin en leg ze dag weg en ga iets van koffie zetten ofzo..

Ze zijn goedkoper dan die van de kruidvat, maar als ik twee streepjes duidelijk zou plassen kan ik pas ECHT onderzoeken welke "beter"is :D
Ja die eerste heb ik ook in huis :)

En controle tja... heel veel praten met mijn vriend hahha die houd me een beetje in toom :). Hij is er echter al een aantal weken heilig van overtuigd dat het raak is.
pi_132921722
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132922532
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat het al veel te lang geleden is dat hier streepjes zijn geplast. Laat ons niet zo in spanning, dames!
we doen allemaal zo onze uiterste best..... ;)
pi_132922796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Dottey het volgende:
vanochtend met dichte ogen getest.. want het was vroeg en ik moest nodig plassen.
Ik kon er niet gelijk iets van maken dus deed mijn ogen nog even dicht.. Toen ik weer wakker werd toen maakte ik er een vaag tweede streepje van.. maar of dat nou mijn hersenspinsels waren.....

Morgen nog maar eens testen... :X
Heb je geen foto, dan kunnen we meekijken?
Meestal zeggen ze wel dat je de streep binnen tien minuten moet kunnen zien toch?
Spannend zeg O+
pi_132922977
geprobeerd, maar ik kreeg ze niet scherp..

Manlief heeft graag dat we adem halen en over twee a drie dagen als we dan nog over tijd zijn pas weer testen...
pi_132923238
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
pi_132923430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Skittles het volgende:
Na 5 minuten mag je de testen in principe toch niet meer aflezen? Iets met een indrooglijntje o.i.d.?
voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
pi_132923732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Dottey het volgende:

[..]

voor sommige testen moet je juist 10 min wachten.. het verschilt nogal per test
even onder mijn steen vandaan hoor, maar geld dat ook voor de jumbo huismerk test?
voor alle dames houd ik mijn vingers gekruisd!
pi_132924537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Dottey het volgende:

2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg. :D
pi_132924939
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?

En dan nog even inhaken:
LL, wat heb je een geduld, spannend!
Dottey, wat spannend ook voor jou, vage streepjes...
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:39:10 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_132924943
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

2 a 3 seconde is echt meer dan genoeg. :D
sommigen zeggen tien seconden. Maakt ook niet uit, te lang kan namelijk geen kwaad, te kort wel :)
disclaimer
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:43:31 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_132925109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef marel88 het volgende:
Helleu dames, ik ga ook weer meeschrijven. Een week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden na miskraam, dus nu eerste mogelijkheid om weer zwanger te worden. Maar ik weet nog niet of we het ook gaan proberen. Uitgerekende datum zou samenvallen met verjaardag van oudste (wordt dan 3) en dat staat me toch een beetje tegen. Lijkt me zo niet leuk voor haar! Maar ik wil zo graag, en de volgende ronde gaan we zeker overslaan omdat dan de uitgerekende datum samenvalt met de bruiloft van een heel belangrijk iemand. Zouden anderen (die voor een tweede kindje gaan) zich hierdoor laten tegenhouden?

En dan nog even inhaken:
hoi Marel, welkom terug!
Ik laat me persoonlijk door geen enkele datum weerhouden :)
disclaimer
pi_132925213
quote:

En dan nog even inhaken:
ik zou mij niet voor de eerste, tweede of derde tegen laten houden.. door mogelijk een kans dat het samen gaat vallen met een "datum".

stel je wacht twee maanden en het kindje is door omstandigheden zover dat het 2 maanden te vroeg geboren moet komen...... zit je er nog mee.. Stel het lukt niet snel en je bent toch nog lang onderweg.... en valt het alsnog op een andere belangrijke datum.
Verjaardagen zijn niet belangrijk ;) (in mijn optiek)
pi_132925429
quote:

En dan nog even inhaken:
welkom terug! Ik laat mij door geen enkele datum tegenhouden, Er is mijn inziens iedere maand wel iets en dan blijf ik bezig! En idd wat Dottey zegt, je kunt een geboorte sowieso niet plannen
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')