abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132888661
Handig overzichtje, ja. Als mijn eisprong was wanneer m'n app zegt dat 'ie was, hebben we dus blijkbaar in ieder geval alles gedaan wat we konden. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132891238
Ik geniet op en top op van het goeie Thaise leven!
Iets last van zere borsten, veel last van pijnlijke onderbuik (baarmoeder/banden) na lang liggen of zitten of na een overvolle blaas gehad te hebben, verder nergens last van.

Voor mij na de mk goed nu het begin zwangerzijn niet thuis te zijn. Zou er dan veel meer mee bezig zijn vrees ik.
Vanaf volgende week mag ik van mezelf de verloskundige mailen voor een afspraak op de dag van terugkomst.

Tot zo ver, nu weer de beurt aan jullie! Batsen maar!!
:*
pi_132893116
Volgens mij bedoelen ze met die 72 uur dat het eitje er gemiddeld drie dagen over doet om van de eileider in de baarmoeder te komen.
Eitje is 24 uur lang beschikbaar om bevrucht te worden, maar de kans op bevruchting neemt binnen die 24 uur al af.

Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong nou precies was. Vorige week woensdag een positieve test, maar donderdag ook. Na donderdag geen test meer gedaan. M'n onderbuik voelt zwaar en bij het plassen lijkt het nog zwaarder te worden. Geobstipeerd en heel gevoelige dikke tepels. Zegt allemaal niets, want de gevoelige tepels had ik een woensdag al. Ik wacht verder af.
  maandag 4 november 2013 @ 16:46:38 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_132893375
Skittles, waarom niet doorgetest?
De test is pas positief als ie op zijn donkerst is :Y Je kan best in de dagen voorafgaand al strepen hebben.
disclaimer
pi_132894157
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
  maandag 4 november 2013 @ 17:13:51 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_132894209
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
Ik had vanaf het begin van testen (zondag) al lichte strepen. Op woensdag was ie het donkerst en donderdag was ie nog steeds donkerder dan de teststreep, maar ieeetsjes lichter dan de streep van woensdag. Op vrijdag gingen vriend en ik een dagje uit en ben ik de test simpelweg vergeten.
Ooh zo, nee dan heb je waarschijnlijk je ei donderdag gehad :Y
disclaimer
pi_132898593
Wie had dat nou laatst hier, zaadvriendelijk glijmiddel?
Welk merk? En hoe bevalt 't?
  maandag 4 november 2013 @ 19:24:27 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_132898853
Volgens mij was dat tennisballetje?
disclaimer
pi_132900187
Ja klopt, dat was ik :D
Ja, het is niet zo glij-ig als gewoon glijmiddel, het lijkt meer op "natuurlijk" glijvocht, zeg maar. Maar voor het bestrijden van droogheid werkt het prima :Y
pi_132900223
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Tennisballetje het volgende:
Ja klopt, dat was ik :D
Ja, het is niet zo glij-ig als gewoon glijmiddel, het lijkt meer op "natuurlijk" glijvocht, zeg maar. Maar voor het bestrijden van droogheid werkt het prima :Y
Welk merk heb je?
pi_132900459
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Welk merk heb je?
Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.
Ze hebben ook portieverpakkingen maar dat vind ik een beetje wazig, ik bepaal zelf wel hoeveel ik nodig heb :D
pi_132904858
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Skittles het volgende:
`Het klinkt wel veel belovend .... nou wil ik je niet opjutten ofzo.. :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132904938
Morgen is mijn NOD.
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niets is geworden deze maand. Ondanks dat de ovulatie goed is gebruikt.. mja.. TOCH ben ik er wel een beetje zenuwachtig van geworden.. of eigenlijk vind ik het weer rete spannend en durf ik eigenlijk niet te testen.,....
Want zolang ik niet getest heb en ik nog geen bloed zie..... :+ You know :+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132905408
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Conceive Plus, ik heb het besteld bij Sensitest. Gewoon de tube.
Ze hebben ook portieverpakkingen maar dat vind ik een beetje wazig, ik bepaal zelf wel hoeveel ik nodig heb :D
Danku!

Ik ga mezelf opvrolijken met chips en chocola. O+
pi_132915600
Pff, deed ik vanmorgen een kruitvattest, komt er geen plusje, maar een minnetje met 2 lichte vage streepjes erbij waardoor het een beetje op een peace-teken leek :')
Die 2 streepjes zijn nu, na 10 minuten ook ver weggetrokken, maar nou weet ik dus nog altijd niks |:(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132915684
Ik sluit me aan bij de dames die ongesteld zijn geworden. En waar jullie je mogen troosten met chocola moet ik nuchter blijven en krijg ik zo een ruggenprik om vervolgens geopereerd te worden. Een topdag dus!

LMN wat stom van die test. Wanneer is je nod? (Sorry ik zit mobiel en onthoud niks)
pi_132915741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Pff, deed ik vanmorgen een kruitvattest, komt er geen plusje, maar een minnetje met 2 lichte vage streepjes erbij waardoor het een beetje op een peace-teken leek :')
Die 2 streepjes zijn nu, na 10 minuten ook ver weggetrokken, maar nou weet ik dus nog altijd niks |:(
Goedkope kruidvat doen met 2 streepjes?
pi_132915785
Ik zit vandaag op dag 35.
Ik denk dat ik inderdaad straks maar even andere testen ga halen en dan morgen nog eens kijken.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132916213
Werd vanmorgen wakker met wat kramp in mijn buik, dus ik dacht oh ik zal dan nu wel ongesteld zijn. Maar niks van dat alles. Geen druppel bloed, wel witte vloed.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:05:07 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132917114
Dus toen heb je getest, LL?
KuikenGuppy
pi_132917635
LL ben je niet gaan testen?? :D
pi_132918521
potverdikkie LL, nou weet ik natuurlijk nog niets met je witte vloed.
jij weet het allemaal wel spannend te houden zeg.

En LMN ook al met die vage testjes.

Toe nou streepjes jongens, je hoeft niet op mij te wachten hoor. :P
pi_132918709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:51 schreef Cholula het volgende:
Ik sluit me aan bij de dames die ongesteld zijn geworden. En waar jullie je mogen troosten met chocola moet ik nuchter blijven en krijg ik zo een ruggenprik om vervolgens geopereerd te worden. Een topdag dus!

LMN wat stom van die test. Wanneer is je nod? (Sorry ik zit mobiel en onthoud niks)
Jammer Cholula!

En de andere dames maken het wel erg spannend zo :%
pi_132919716
Mijn zusje heeft de nare gewoonte de meest vreemde foto's op facebook te zetten en mij er dan in te taggen enzo. Nou doe ik niet veel met facebook, maar ik vind het toch wel stom dat haar vrienden mij zo zien.
Dus heb ik net lekker alle tags verwijderd. Nou zien iig mijn vrienden die onzin niet.
Kan ik me weer onbeschaamd op facebook vertonen. Net een beetje meer privacy zo.

sowieso, facebook :{

maar goed, ik ben ongeduldig en kwam kijken of er ondertussen al gepiest is. Maar nee. Naja, dan zoek ik wel ander entertainment.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:06:32 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132920178
Risu, je kunt FB zo instellen dat je alle tags eerst moet goedkeuren ;).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')