quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dit is waarheid.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, uns zou mij nooit geven om verschillende redenen![]()
HET LIGT NIET AAN MIJquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen die niet snappen dat je soms gewoon aan een (slappe) piemol wil zitten bij het tv kijken
is goed jongenquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]SCHREEUWEN om aandacht en stoken
Neuh.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk vroeg ik het omdat je iemand anders kleineerde voor mij.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
RACIST GESPOT!!!!!!!!111einz!!!!!!!2111!
quote:
Haha ja echtquote:
Wie zegt dat wij dat niet doen, dan?quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Trollscience het volgende:
wel leuk dat je aan je tieten zit, maar er gaat nog altijd niets boven even lekker met je hand in je broek graaien wanneer je achter de pc zit/tv kijkt
of als je 's morgens wakker wordt
Vrouwen bazengeslachtquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
Wie zegt dat wij dat niet doen, dan?
Allebei tegelijk natuurlijk
ja maar dan heb je niks om naar te graaien, alleen je poes en dat kun je niet in je hand vastpakkenquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja echtdie boy heeft swag.
[..]
Leuke TT, hea?quote:
Nee man, penors zijn tofquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HET LIGT NIET AAN MIJ![]()
. Ik dacht serieus dat ik de enige was die dat leuk vond.
Zeker welquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar dan heb je niks om naar te graaien, alleen je poes en dat kun je niet in je hand vastpakken
oh naar mono ik dacht alquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja echtdie boy heeft swag.
[..]
Pil/spiraalquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maandelijkse bloedingen uit een gat tussen je benen
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.quote:
geen last vanquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maandelijkse bloedingen uit een gat tussen je benen
heb jij geen billen en tepels?quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Nestalgie het volgende:
Wat ik wel oneerlijk vind, vrouwen hebben tieten kut en billen en wij.hebben alleen een lul en ballen.
Chill.quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.![]()
he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?quote:
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roerenquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Lekker nonchalant en luidkeels aan je zak krabben
AAAAAAH JAAAAAAquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.![]()
zoals in mulholland drivequote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?
sfdsdfgdgfsfsdquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
sommige mannen, jaquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
Maar mannnen daarintegen zijn wel gewoon baas.
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en danquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
Kloon jezelf.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
was GRAPquote:
plsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.quote:
Ik houd m'n kak wel eens een week op en ga dan fijn aan de poppers.quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en dan
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.Hij heeft een tandjob gehad dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levine
organiseer hetquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.
Ik vind trouwens dat het weer tijd is voor meet
SEX / Wanneer je in een relatie nooit seks hebt gehadquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen doen gewoon moeilijk
en dan niet alleen op het gebied van seks
erotischquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik houd m'n kak wel eens een week op en ga dan fijn aan de poppers.
Harde seksquote:
mannelijk goed nageslacht dit datquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?
lurken in SEX en R&Pquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SEX / Wanneer je in een relatie nooit seks hebt gehad
Zij doet wel kkmoeilijk. Godverdomme zeg
wat een kutwijf zegquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
chill.quote:
eerste 2 zinnen gelezen, dat is wel weer genoegquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo goed met kaaklijnen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levine
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjesquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?
Echt ja.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerste 2 zinnen gelezen, dat is wel weer genoeg
mensen die zich zo aanstellen![]()
een beetje zuinig/preuts zijn prima, maar zoiets![]()
Mijn kaaklijnenquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjes
jezusquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want? Ken genoeg mannen die moeilijker doen dan vrouwen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
Soms schaam ik me wel echt om een vrouw te zijn
quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
Soms schaam ik me wel echt om een mens te zijn
Voorbeeld?quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want? Ken genoeg mannen die moeilijker doen dan vrouwen.
Ik helaas ookquote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kaaklijn krul?quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjes
7/10quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kaaklijn krul?
Ja en dan zijn er weer vrouwen die moeilijker doen dan mannen, mannen die moeilijker doen dan die vrouwen, etc. Uiteindelijk zijn het gewoon mensen die moeilijk doen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik helaas ook
Maar je hoort ook gewoon vaak zat van vrouwelijke gevallen waarbij je denkt "bitch ga gewoon dood"
Daarom, dat is niet geslachtsbepaald.
Maar de bazige mannen en vrouwen zijn gewoon de elite boven die domme kakmensen
Verkapt ik-ben-baas-post.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik helaas ook
Maar je hoort ook gewoon vaak zat van vrouwelijke gevallen waarbij je denkt "bitch ga gewoon dood"
Daarom, dat is niet geslachtsbepaald.
Maar de bazige mannen en vrouwen zijn gewoon de elite boven die domme kakmensen
Ja alleen maar omdat dat niet maatschappelijk geaccepteerd isquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzo
ja en heel veel wiet roken een soort van orgasmische hippie-aardequote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzo
dan is er toch niks spannends meer aan johquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns. Maar dat is nog geen man, helaas.
En jij nog geen vrouw.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns. Maar dat is nog geen man, helaas.
en veel te koudquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen maar omdat dat niet maatschappelijk geaccepteerd ismoeilijkdoenerij allemaal
Dan maak je het spannend dmv roestige naalden enz.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is er toch niks spannends meer aan joh
niet als we gewoon allemaal in een gebied gaan wonen waar het de goede temperatuur heeft om naakt rond te lopenquote:
fucking commiquote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
De wereld heeft heel wat aanpassingen nodig, te beginnen met iedereen eerlijke kansen bieden. En 1 land worden.
En ze hapt alweer eerst mis.quote:
Dat werkt niet. Dat kan niet met de huidige instelling.quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
De wereld heeft heel wat aanpassingen nodig, te beginnen met iedereen eerlijke kansen bieden. En 1 land worden.
waarom?quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
I'm inquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
niet als we gewoon allemaal in een gebied gaan wonen waar het de goede temperatuur heeft om naakt rond te lopen
nu heb ik trek in ijsquote:
fattyquote:
Daarom moeten er dingen veranderen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Dat kan niet met de huidige instelling.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Als jij daar had gewoont had je ook niet gewild dat je werd uitgebuit.quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom?
doordat heel afrika (o.a) arm is, zijn wij rijk
lekker houden zo
dat klopt, maar ik woon daar nietquote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als jij daar had gewoont had je ook niet gewild dat je werd uitgebuit.
hier is de hel echt losgebarstenquote:Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het begint ook een beetje te betrekken hiero
[ afbeelding ]
quote:
He?quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom moeten er dingen veranderen.
Maar als al het geld van de wereld eerlijk verdeeld zou worden over alle mensen in de wereld, dan zou ik alsnog rijker zijn dan ik nu benquote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom?
doordat heel afrika (o.a) arm is, zijn wij rijk
lekker houden zo
Ik zie je ook gewoon lachen voor je computertjequote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
inside (snow) joke
hahaha inside snow![]()
Pics?quote:
ja, 100% van alle wietgebruikers sterft.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
hoi mensen ik ben nieuw met blowen en vroeg me af of wiet gevaarlijk was groetjens
glimlachje inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie je ook gewoon lachen voor je computertje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als al het geld van de wereld eerlijk verdeeld zou worden over alle mensen in de wereld, dan zou ik alsnog rijker zijn dan ik nu ben
baasquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja, 100% van alle wietgebruikers sterft.
Ha?quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
inside (snow) joke
hahaha inside snow![]()
ik heb niet genoeg doekoe centen om aan random mensen iets te geven, het spijt mij vreselijkquote:
kloptquote:
nu huilt mijn hartquote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg doekoe centen om aan random mensen iets te geven, het spijt mij vreselijk
[..]
klopt
quote:
Ehm.quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga gewoon even blowen in de tuin.
Als mijn moeder er wat van zegt, zeg ik gewoon dat het een jonko is.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
Woooooooooow badboy #tuglife #rip2pacquote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
Ja als ze er naar vraagtquote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ehm.
Of bedoel je dat je het haar gewoon gaat zeggen?
Het ademen van zuurstof kan kankercellen in uw endeldarm verwekken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Klojo120 het volgende:
Het eten van sla kan uw zaadcellen aantasten en impotentie veroorzaken.
jwz #swag #b4db0y4lyfequote:Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Woooooooooow badboy #tuglife #rip2pac
quote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
O.quote:Op zondag 3 november 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
sorry
ik moet dinsdag naar Shell in amsterdam
Ik heb mijn moeder al verteld dat ik heb geblowed bij mijn pa en toen zei ze dat ze dat ik er gewoon eerlijk over moest zijn en dat ze het begrijptquote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
voor je het weet kun je en niet meer bij je pa terecht en niet meer bij je ma terecht..
ah nicequote:Op zondag 3 november 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al verteld dat ik heb geblowed bij mijn pa en toen zei ze dat ze dat ik er gewoon eerlijk over moest zijn en dat ze het begrijpt
wanneer jupiter en saturnus op één lijn staan, 11 uur 's morgens, op een koude winterdag met gematigde sneeuwvalquote:
Jupiter en saturnus staan altijd op 1 lijn. Dus alleen wachten op een koude winterdag.quote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer jupiter en saturnus op één lijn staan, 11 uur 's morgens, op een koude winterdag met gematigde sneeuwval
nietquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jupiter en saturnus staan altijd op 1 lijn. Dus alleen wachten op een koude winterdag.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wellus je trek gewoon een lijn van jupiter naar saturnus en klaar is kees.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
De kortste afstand tussen 2 punten is een rechte lijn.
ça va tres bien, merciquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
ça va tres bien, merci
nu ben ikweer weg huehau au revoir
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had last van migraine, wiet helpt fucking goed
quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
Omg die spareribs waren echt goddelijkvlees viel zo heerlijk zacht van het bot
Alsjeblieft.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Vasje, eigenlijk ben je echt een baas.
Heel chill, iedereen doet gewoon fucking chill tegen mij, kon meteen in de 4e beginnen, anders moest ik de 3e weer overdoen, en de leraren zijn echt heeeel chill.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
Unsje, hoe bevalt je nieuwe school eigenlijk so far?
haha hommoquote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig ben ik fan van elk ander stuk vlees behalve spare-ribs.
What's wrong?quote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]WHAT THE FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
Ja maar je bent zo borderline wispelturiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigquote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
What's wrong?
Ik vind dat gewoon ;D
Vas is gewoon Vas en niemand anders, dat is gewoon chill.
En ze heeft echt leuke kanten.
Wel relaxedquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heel chill, iedereen doet gewoon fucking chill tegen mij, kon meteen in de 4e beginnen, anders moest ik de 3e weer overdoen, en de leraren zijn echt heeeel chill.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zo borderline wispelturiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
[..]
Ja maar je bent zo borderline wispelturiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig
oke man.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
woensdag nog voor 8 eu ongelimiteerd die dingen zitten kanen
fattyquote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
hjb kut blankequote:Op zondag 3 november 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Mensen die geen spareribs lustendie verdienen het niet eens om te eten eigenlijk
Ik heb geblowed, vriend.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Vasje, eigenlijk ben je echt een baas.
Sowieso.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel relaxed
Heb je ook beetje het gevoel dat je erop vooruit bent gegaan?
Ja, dat kanquote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[quote=]
net schreef nestalgie deze shit jwz:
[..]
Ben je nu nog begonnen met die school? Denk je dat ik me nu nog kan inschrijven op een middelbare?
kindjes van 12 die zeggen "i go clubbing"quote:
[..]
Zo lekkerquote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
kindjes van 12 die zeggen "i go clubbing"
ze heeft 2 leuke kantenquote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
What's wrong?
Ik vind dat gewoon ;D
Vas is gewoon Vas en niemand anders, dat is gewoon chill.
En ze heeft echt leuke kanten.
ditquote:Op zondag 3 november 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Mensen die geen spareribs lustendie verdienen het niet eens om te eten eigenlijk
quote:
Mentoor?quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Weet je, eigenlijk ben jij een soort mentoor.
Ik heb eigenlijk geen idee waar die spareribs van mij precies vandaan kwamenquote:
Nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Weet je, eigenlijk ben jij een soort mentoor.
Snow is de mentor voor zichzelf. Niet voor mij.quote:
is dat dan beter of slechter?quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
Net als Moira. maar dan een andere soort
iedereen is toch ook z'n eigen mentor?quote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snow is de mentor voor zichzelf. Niet voor mij.
Dat is de vraagquote:
Ja, maar Snow is efficient daarinquote:Op zondag 3 november 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
iedereen is toch ook z'n eigen mentor?
Wow zieke shitquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wijf_op_de_bank.html
quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/2064841/efbe9192/lingohelden.html
Ben jij eigenlijk liever dan je voordoet?quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben jij vroeger als baby te vaak op je hoofd gevallen?
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk liever dan je voordoet?
Ik hoef mezelf geen internet-persoonlijkheid aan te meten om 'cool' gevonden te worden, niet dat dat ook zo succesvol werkt bij jou.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk liever dan je voordoet?
Bubblegum is hybridequote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
als mijn bubblegum sativa is vind ik het goed.
Ik geef niks om status.quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf geen internet-persoonlijkheid aan te meten om 'cool' gevonden te worden, niet dat dat ook zo succesvol werkt bij jou.
Vasquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee je geeft er alleen om wat vas van je vindt.
watquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas
En Moira
2 eindes van het spectrum.
Waar is de balans?
Dat is de waarnemer van beide.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas
En Moira
Waar is de balans?
You love it.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas
En Moira
Waar is de balans?
quote:
quote:
quote:Ik leed al aan deze mysterieuze ziekte in mijn pubertijd. De wereld begreep mij niet en ik begreep de wereld niet. De mensheid bestond voor het grootste deel uit sukkels en onwetenden en ik was één van de weinige uitzonderingen.
Ik had in mijn zelfoverschattende visie briljante ideeën maar niemand wilde ze horen. Ik had een groot warm hart, maar niemand wilde het hebben. Geen wonder dat je dan als briljante, miskende puber begint te denken dat de hele wereld uit kleine geesten en hele domme blinde vrouwen bestaat. Ik begon een hekel te krijgen aan die domme trutjes die mij als warmbloedige romantische jongen volkomen links lieten liggen. Kutwijven. Rotmensen.
Tot ik “out of the blue” verkering kreeg met het lekkerste ding van de hele school, vanaf dat moment was het vrouwelijk ras weer helemaal goedgekeurd in mijn visie.
Het hebben van een leuke, lieve en lekkere vriendin verzachtte ook mijn blik op de rest van de mensheid en, ach zo slim als ik waren al die andere mensen dan misschien niet, maar wat kon het mij ook bommen, ik had een mooie vriendin.
De jaren gleden voorbij, de vriendin vertrok uiteindelijk maar werd opgevolgd door andere vriendinnen. Soms ontmoette ik mensen in mijn werkomgeving die mijn plannen en ideeën snapten en oppikten. Soms wisten mensen mij te overtuigen dat mijn ideeën of visies niet klopten en dat ik het anders aan moest pakken, of anders moest zien. Ook best vaak eigenlijk.
Ik was milder geworden en voer mee in de vaart der volkeren, ik droeg mijn steentje bij aan de gemeenschap der mensen en was er jarenlang een ijverig onderdeeltje van.
In mijn achterhoofd bleef echter altijd de verbazing knagen over het feit dat er zo ontzettend veel mensen in de samenleving nooit de moeite nemen om ooit een originele gedachte in hun brein te laten ontstaan. Zoveel mensen die nooit eens zelf nadenken over de wereld waarin ze leven. Een wereld waarin ze zich als makke schapen laten sturen door de zorgvuldige impulsen van hen die wel nadenken. De wolven in schaapskleren die geleerd hebben hoe ze de kudde kunnen drijven. Dat ze dat nou niet zien… onbegrijpelijk.
De laatste jaren is mijn ziekte langzaam maar zeker terug gekomen. Ik ben weer bijna de misantroop die ik was in mijn pubertijd.
Het internet heeft genadeloos blootgelegd hoe stompzinnig en kleingeestig de grote massa kan zijn. Het web biedt de losgeslagen bloggende en postende hordes de gelegenheid zich publiekelijk uit te spreken over alle onderwerpen waar ze geen reet verstand van hebben en schaamteloos hun onwetendheid te etaleren.
Hele forums en blogs worden vol geplempt met primitieve onoriginele breinscheten en schuimbekkende meningen waarbij de meesten zelf niet door hebben dat ze slechts de mantra’s van de manipulerende poppenspelers herhalen. Meningen worden gelardeerd met primitieve emoties en als je daar enige ratio tegenover probeert te zetten wordt je smalend ingedeeld bij de verderfelijke doch ongrijpbare “elite”.
Het zal dan ook vast niet zo lang meer duren voor het gepeupel met fakkels en hooivorken de Bastille zal bestormen om hullie in Den Haag en Brussel mores te leren. Alles in opdracht van de puppeteers.
Ik heb nu nog steeds een fijne en leuke vriendin maar zelfs die kan mijn misantropie niet meer genezen.
bron: http://www.dereaguurder.n(...)zo-gek-nog-nie-25009
LTSquote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
uns wat voor school zit je nu dan en welk niveau?
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas
En Moira
Waar is de balans?
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is hequote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.
Wil wel trio sta wel voor in en ik weet dat jullie allebei een soort connectie met mij voelen dus why notquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.
Watquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is he
vuile racist!
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eensquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet negatief meer over de wereld, alleen bij mijn pa toen ik vrij depri was.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou... jawelquote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eens
Nijntjequote:
nee omdat ze een penor heeftquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is he
vuile racist!
ok geef me je bb pin dan :$ :$quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wil wel trio sta wel voor in en ik weet dat jullie allebei een soort connectie met mij voelen dus why not
Iddquote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eens
2A4358BBquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee omdat ze een penor heeft
[..]
ok geef me je bb pin dan :$ :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |