abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132852842
Ik zit momenteel al meer dan 3,5 jaar in een relatie. Zelf ben ik 23, m'n vriendin 18.
Beiden zijn we nog maagd. Zie haar nog steeds graag =).

Nu komt het probleem.
Vroeger was er redelijk wat liefde op fysiek vlak. Ik mocht haar "vaak" vingeren (1-2x maand), aan haar borsten zitten ed..
Zij trekt mij nooit af..enkel komt ze aan m'n penis zonder echt iets opwindende te doen.
Nu heb ik ook al verschillende keren willen verder gaan. Altijd had mijn vriendin een excuus; "het is te vroeg", "We moeten het op een rustig moment doen", "ik heb geen zin", "ik ben moe",... De bekende excuses...
Maar ook andere excuses "ik heb schrik, is de eerste keer". Nu hier alle begrip voor natuurlijk.

Het probleem is dat ik die antwoorden uit haar moet sleuren.. Want als ik verder wil en ze wil niet, zegt ze altijd "nee nu niet". Ik moet echt altijd vragen waarom niet, voor ik een concreter antwoord krijg.
Ook heeft ze me vaak zitten opgeilen (bewust) en als ik dan verder wou gaan, was het weer een "nee". Hierbij vroeg ik me dan af waarom ze me stond op de geilen, als het antwoord toch altijd "nee" was. Het was altijd een zeer grote afknapper om van "compleet geil" naar "niet mogen" te gaan.
Heb haar toen ook gezegd dat ik zelf geen initiatief meer zou nemen, omdat ik altijd een afknapper ervaarde en het niet leuk vond.

Vaak heb ik ook romantische zaken met haar gedaan: bioscoop, massage, restaurantje ed.. (niet met de bedoeling op seks, maar het heeft zelfs niet het duwtje in die richting gegeven).
Tijdje geleden (4-5 maand geleden) hebben we eens getest om een condoom aan te doen en "proberen" verder te gaan. Als ik maar tegen haar vagina kom, wil ze dat ik stop of vindt ze me te opdringerig, wat ik echt kut vind.

Nu zitten we op een punt waar we fysiek niets meer doen. Het is al van eind juli geleden dat ik haar nog heb mogen vingeren ed.
Als ik bij haar thuis kom is het enkel om samen filmpje te zien en naast elkaar te liggen zonder iets anders te doen.
Nu ze aan de unief begonnen is en de stress groter is dan aan het middelbaar is alles ook minder geworden.

Als ik haar hierop wijs is het antwoord "ik zal er iets aan doen"..maarja, niets gebeurt..
pi_132853222
Tja, als je een relatie begint met iemand die op dat moment pas een jaar of 14 is heb je natuurlijk kans dat je dus jaren moet wachten voordat zij eraan toe is seks te hebben
pi_132853444
3.5 jaar relatie zonder seks? Na 6 tot 12 maanden zou ik er al klaar mee zijn. Uiteindelijk stelt sex echt niet veel voor en is ze echt onnodig bang.
pi_132853520
Ik heb diep respect voor je, 3,5 jaar lang aan het lijntje gehouden worden, als dat mijn vriendinnetje was kreeg ze van mij een dildo en kon ze daar haar piknijd op botvieren en ging ik opzoek naar een vrouw die wel stappen wil ondernemen.
pi_132853574
wow. 3,5 jaar. Damn.
pi_132853701
Om eerlijk te zijn ben ik al vaak opzoek gegaan (enkel internet) naar hoertjes waar ik dan toch nog het seksueel genot kan ervaren. Uiteraard geen slim plan, weet ik ook. Maarja uitmaken krijg ik momenteel niet over m'n hart..

Maar buiten de seks is m'n vriendin wel leuk ed.
pi_132853736
ik had het 3 jaar geleden al uitgemaakt :')
pi_132853777
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef Carlo1990 het volgende:

Volgens mij maakt sex het verschil tussen 'een' vriendin en 'je' vriendin. Alles wat leuk is kun je ook met normale vriendinnen doen :')
pi_132853813
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef Carlo1990 het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik al vaak opzoek gegaan (enkel internet) naar hoertjes waar ik dan toch nog het seksueel genot kan ervaren. Uiteraard geen slim plan, weet ik ook. Maarja uitmaken krijg ik momenteel niet over m'n hart..

Dan is het niet meer dan een vriendschap, een relatie is alles erop en eraan en niet constant afwijzen
pi_132853931
Stel gewoon een 'break' voor omdat je ´jezelf moet ontdekken'…
Verder een lulverhaal eromheen hangen dat het ales jouw probleem is en jij moeite hebt vast te stellen 'hoe jullie relatie zich verder kan ontwikkelen'.
En voor een tijd gewoon geen contact wil hebben, en de vrijheid gewoon ook meer dingen 'buiten elkaar' te doen (met de suggestie dat je ook interesse in andere vrouwen hebt, die je verder wilt ontdekken)

Zij zal vast ook doorhebben dat het, als zij jullie relatie nog een kans wil geven, haar houding zal moeten aanpassen…
En ook dat haar weigering voor sex uiteindelijk de reden is dat je dit kiest, ondanks je liefdevolle gevoelens voor haar…
Pas wel op dat je dat niet direct zegt

Op dit moment is het natuurlijk zo dat vanuit haar kant er geen enkele 'drang' is om iets te veranderen… ze weet toch wel dat ze met jouw gevoelens geen rekening hoeft te houden omdat dat al 3,5 jaar prima gaat en zij het 'baasje' is in jullie relatie.

het risico is inderdaad dat er ook een kans zal zijn dat jullie relatie dan kapot zal gaan, zij verder geen zin heeft iets te doen om je terug te winnen…
Of het dan ook sowieso een relatie die het waard is om te willen behouden moet je natuurlijk ook zelf bepalen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 3 november 2013 @ 15:08:14 #11
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132854105
Ik had het allang uitgemaakt, je vriendin heeft geluk dat je zoveel geduld hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 3 november 2013 @ 15:16:04 #12
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_132854469
Pff. Ten eerste;respect voor je geduld, ik en veel anderen zouden het iig niet zo lang kunnen volhouden. Maar seks hoort gewoon bij een (volwassen) relatie en als dat na zo'n lange tijd nog niet gebeurd is dan vind ik imo wel dat je het om die reden mag uitmaken. Het klinkt ook niet als een 'relatie'.
pi_132854554
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Carlo1990 het volgende:
Ik zit momenteel al meer dan 3,5 jaar in een relatie. Zelf ben ik 23, m'n vriendin 18.
Beiden zijn we nog maagd. Zie haar nog steeds graag =).

Die drie en half jaar is neem ik aan een typefout.
Je bedoelt hoop ik "maand" ?

In dat geval: niks aan de hand, komt vanzelf.
Zo niet: laat haar eens met d'r huisarts gaan praten. Dit lijkt me niet normaal en iets waar ze inderdaad hulp bij moet zoeken.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 3 november 2013 @ 15:17:46 #14
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_132854563
Ga rukken als ze naast je ligt en wacht haar reactie af.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_132854689
Ik zou klaar met haar zijn. Voorheen had ze een goed excuus, want ze was nog jong, maar nu wordt het tijd. Ze kan niet eeuwig bang blijven (als ze bang is tenminste). Wat ze zeker niet kan maken is jou opgeilen en je vervolgens een nee verkopen, daar mag je gerust eens echt boos om worden op haar.
pi_132854735
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ga rukken als ze naast je ligt en wacht haar reactie af.
Toen ze me 1-2x heeft afgerukt heb ik het van haar overgenomen "omdat ze pijn had in haar schouders van te trekken" xD
Ze was niet echt happy en ze wou liever verder doen, maar kon blijkbaar niet doordat ze pijn had. Heb ik dan toch zelf afgemaakt hoor :-).

Is misschien niet echt DONE, maar meeste zullen wel begrijpen dat als je bijna klaarkomt en er dan gestopt wordt het echt kut is :p
pi_132854775
Klinkt alsof zij er totaal geen begrip voor heeft dat jij er wel klaar voor bent. Begrijp ook niet echt dat zij er na 3,5 jaar nog steeds geen zin in heeft.. Voelt ze zich wel aangetrokken tot je?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 3 november 2013 @ 15:24:21 #18
302898 RockNijntje
pi_132854786
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Carlo1990 het volgende:

[..]

Toen ze me 1-2x heeft afgerukt heb ik het van haar overgenomen "omdat ze pijn had in haar schouders van te trekken" xD
Ze was niet echt happy en ze wou liever verder doen, maar kon blijkbaar niet doordat ze pijn had. Heb ik dan toch zelf afgemaakt hoor :-).

Is misschien niet echt DONE, maar meeste zullen wel begrijpen dat als je bijna klaarkomt en er dan gestopt wordt het echt kut is :p
Hmm oke.

Maar je zou het wel serieus een keer kunnen proberen als ze je weer opgegeild heeft en niks wilt doen. Gewoon puur om te kijken wat haar reactie is.
pi_132854800
quote:

[..]

Is dat niet echt done? Ze heeft je wel aan het lijntje zeg.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 3 november 2013 @ 15:25:00 #20
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_132854808
quote:

[..]

Hoe de fuck trekt zij dat ze pijn krijgt in d'r schouders?
pi_132854836
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zou klaar met haar zijn. Voorheen had ze een goed excuus, want ze was nog jong, maar nu wordt het tijd. Ze kan niet eeuwig bang blijven (als ze bang is tenminste). Wat ze zeker niet kan maken is jou opgeilen en je vervolgens een nee verkopen, daar mag je gerust eens echt boos om worden op haar.
Vanaf ze dit meerdere malen deed heb ik gezegd dat ik geen initiatief meer zou nemen op seksueel vlak. Gewoon omdat ik altijd een afknapper kreeg. Op het moment zelf denk je "Man echt kut"..en als ik dan bij haar weg ging om terug naar huis te gaan, was ik wel redelijk boos. Weet niet waarom dat niet op het moment zelf was dat ik boos werd.
  PR en moderator zondag 3 november 2013 @ 15:27:12 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132854880
Aseksueel ofzo?
Tripje naar de huisarts lijkt me geen overbodige luxe.

Dit 'hoort' niet hoor, zij zou ook seksuele behoeftes moeten hebben.

En verder wel respect dat je zo veel geduld met haar hebt, maar ik verklaar je wel een beetje voor gek :P
Fuck the EBU.
pi_132854908
Dumpen die hap en nooit meer naar terug kijken.
  zondag 3 november 2013 @ 15:28:18 #24
302898 RockNijntje
pi_132854919
quote:
3s.gif Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef m1st1g het volgende:
Dumpen die hap en nooit meer naar terug kijken.
Laat me raden, single en nog nooit een (serieuze) relatie gehad?
pi_132854921
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hoe de fuck trekt zij dat ze pijn krijgt in d'r schouders?
Ze ligt naast me op bed (zij links, ik rechts) en ze legt zich op haar zij om te trekken (dus ze trekt met haar linker hand).
Heb toen ook gezegd "probeer in het vervolg een ander "standje"".
Zij: "Oké, zal ik idd eens moeten proberen"
..het is er nooit van gekomen.

Wel leuk om even serieuze reacties te krijgen :). Ik had verwacht dat 90% dwaze reacties zou geven. Was dus helemaal verkeerd :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')