LTSquote:Op zondag 3 november 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
uns wat voor school zit je nu dan en welk niveau?
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas
En Moira
2 eindes van het spectrum.
Waar is de balans?
Dat is de waarnemer van beide.
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is hequote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.
Wil wel trio sta wel voor in en ik weet dat jullie allebei een soort connectie met mij voelen dus why notquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas en ik zijn als een hotdog en een broodje. Totaal verschillend maar de combi is goddelijk.
Watquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is he
vuile racist!
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eensquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet negatief meer over de wereld, alleen bij mijn pa toen ik vrij depri was.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou... jawelquote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eens
Nijntjequote:
nee omdat ze een penor heeftquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan is vas de hotdog omdat ze donker is he
vuile racist!
ok geef me je bb pin dan :$ :$quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wil wel trio sta wel voor in en ik weet dat jullie allebei een soort connectie met mij voelen dus why not
Iddquote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo heel verschillend zijn we eigenlijk niet eens
2A4358BBquote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee omdat ze een penor heeft
[..]
ok geef me je bb pin dan :$ :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |