quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dit is waarheid.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, uns zou mij nooit geven om verschillende redenen![]()
HET LIGT NIET AAN MIJquote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mannen die niet snappen dat je soms gewoon aan een (slappe) piemol wil zitten bij het tv kijken
is goed jongenquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]SCHREEUWEN om aandacht en stoken
Neuh.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk vroeg ik het omdat je iemand anders kleineerde voor mij.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
RACIST GESPOT!!!!!!!!111einz!!!!!!!2111!
quote:
Haha ja echtquote:
Wie zegt dat wij dat niet doen, dan?quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Trollscience het volgende:
wel leuk dat je aan je tieten zit, maar er gaat nog altijd niets boven even lekker met je hand in je broek graaien wanneer je achter de pc zit/tv kijkt
of als je 's morgens wakker wordt
Vrouwen bazengeslachtquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
Wie zegt dat wij dat niet doen, dan?
Allebei tegelijk natuurlijk
ja maar dan heb je niks om naar te graaien, alleen je poes en dat kun je niet in je hand vastpakkenquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja echtdie boy heeft swag.
[..]
Leuke TT, hea?quote:
Nee man, penors zijn tofquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HET LIGT NIET AAN MIJ![]()
. Ik dacht serieus dat ik de enige was die dat leuk vond.
Zeker welquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar dan heb je niks om naar te graaien, alleen je poes en dat kun je niet in je hand vastpakken
oh naar mono ik dacht alquote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja echtdie boy heeft swag.
[..]
Pil/spiraalquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maandelijkse bloedingen uit een gat tussen je benen
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.quote:
geen last vanquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maandelijkse bloedingen uit een gat tussen je benen
heb jij geen billen en tepels?quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Nestalgie het volgende:
Wat ik wel oneerlijk vind, vrouwen hebben tieten kut en billen en wij.hebben alleen een lul en ballen.
Chill.quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.![]()
he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?quote:
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roerenquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Lekker nonchalant en luidkeels aan je zak krabben
AAAAAAH JAAAAAAquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.![]()
zoals in mulholland drivequote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |