dat klopt, maar ik woon daar nietquote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als jij daar had gewoont had je ook niet gewild dat je werd uitgebuit.
hier is de hel echt losgebarstenquote:Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het begint ook een beetje te betrekken hiero
[ afbeelding ]
quote:
He?quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom moeten er dingen veranderen.
Maar als al het geld van de wereld eerlijk verdeeld zou worden over alle mensen in de wereld, dan zou ik alsnog rijker zijn dan ik nu benquote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom?
doordat heel afrika (o.a) arm is, zijn wij rijk
lekker houden zo
Ik zie je ook gewoon lachen voor je computertjequote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
inside (snow) joke
hahaha inside snow![]()
Pics?quote:
ja, 100% van alle wietgebruikers sterft.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
hoi mensen ik ben nieuw met blowen en vroeg me af of wiet gevaarlijk was groetjens
glimlachje inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie je ook gewoon lachen voor je computertje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als al het geld van de wereld eerlijk verdeeld zou worden over alle mensen in de wereld, dan zou ik alsnog rijker zijn dan ik nu ben
baasquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja, 100% van alle wietgebruikers sterft.
Ha?quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
inside (snow) joke
hahaha inside snow![]()
ik heb niet genoeg doekoe centen om aan random mensen iets te geven, het spijt mij vreselijkquote:
kloptquote:
nu huilt mijn hartquote:Op zondag 3 november 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg doekoe centen om aan random mensen iets te geven, het spijt mij vreselijk
[..]
klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |