sfdsdfgdgfsfsdquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
sommige mannen, jaquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
Maar mannnen daarintegen zijn wel gewoon baas.
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en danquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
Kloon jezelf.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
was GRAPquote:
plsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.quote:
Ik houd m'n kak wel eens een week op en ga dan fijn aan de poppers.quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en dan
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.Hij heeft een tandjob gehad dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levine
organiseer hetquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.
Ik vind trouwens dat het weer tijd is voor meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |