Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.quote:
Ik houd m'n kak wel eens een week op en ga dan fijn aan de poppers.quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en dan
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Calvin Harris is heet.Hij heeft een tandjob gehad dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levine
organiseer hetquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mono bijv maar dat heb ik al een keer tegen hem gezegd.
Ik vind trouwens dat het weer tijd is voor meet
SEX / Wanneer je in een relatie nooit seks hebt gehadquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen doen gewoon moeilijk
en dan niet alleen op het gebied van seks
erotischquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik houd m'n kak wel eens een week op en ga dan fijn aan de poppers.
Harde seksquote:
mannelijk goed nageslacht dit datquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?
lurken in SEX en R&Pquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SEX / Wanneer je in een relatie nooit seks hebt gehad
Zij doet wel kkmoeilijk. Godverdomme zeg
wat een kutwijf zegquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
chill.quote:
eerste 2 zinnen gelezen, dat is wel weer genoegquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo goed met kaaklijnen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
zijn kaaklijn heeft wel wat weg van die van adam levine
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjesquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen met kaaklijnen?
Echt ja.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerste 2 zinnen gelezen, dat is wel weer genoeg
mensen die zich zo aanstellen![]()
een beetje zuinig/preuts zijn prima, maar zoiets![]()
Mijn kaaklijnenquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |