he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?quote:
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roerenquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef smegmanus het volgende:
Lekker nonchalant en luidkeels aan je zak krabben
AAAAAAH JAAAAAAquote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En en en dan stoppen met aanraken en wachten tot ie weer slap is en dan weer verdergaan.![]()
zoals in mulholland drivequote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
he ik kan toch gewoon met de ene hand aan m'n tieten zitten en met de andere hand in m'n broek graaien?
sfdsdfgdgfsfsdquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
sommige mannen, jaquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
Maar mannnen daarintegen zijn wel gewoon baas.
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of als je net gepoept hebt even met het koffielepeltje in je anus roeren
ik dacht dat jij wel in was voor wat gekke shit zo nu en danquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
Kloon jezelf.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd 't maar bij zakkrabben.
was GRAPquote:
plsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |