jezusquote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SEX / Wanneer je in een relatie nooit seks hebt gehad
Zij doet wel kkmoeilijk. Godverdomme zeg
Want? Ken genoeg mannen die moeilijker doen dan vrouwen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
Soms schaam ik me wel echt om een vrouw te zijn
quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
Soms schaam ik me wel echt om een mens te zijn
Voorbeeld?quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want? Ken genoeg mannen die moeilijker doen dan vrouwen.
Ik helaas ookquote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kaaklijn krul?quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Don't worry sommige vallen ook op baby hoofdjes
7/10quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kaaklijn krul?
Ja en dan zijn er weer vrouwen die moeilijker doen dan mannen, mannen die moeilijker doen dan die vrouwen, etc. Uiteindelijk zijn het gewoon mensen die moeilijk doen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik helaas ook
Maar je hoort ook gewoon vaak zat van vrouwelijke gevallen waarbij je denkt "bitch ga gewoon dood"
Daarom, dat is niet geslachtsbepaald.
Maar de bazige mannen en vrouwen zijn gewoon de elite boven die domme kakmensen
Verkapt ik-ben-baas-post.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik helaas ook
Maar je hoort ook gewoon vaak zat van vrouwelijke gevallen waarbij je denkt "bitch ga gewoon dood"
Daarom, dat is niet geslachtsbepaald.
Maar de bazige mannen en vrouwen zijn gewoon de elite boven die domme kakmensen
Ja alleen maar omdat dat niet maatschappelijk geaccepteerd isquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzo
ja en heel veel wiet roken een soort van orgasmische hippie-aardequote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, vermoeiende mensen afentoe. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal naakt lopen ofzo
dan is er toch niks spannends meer aan johquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns. Maar dat is nog geen man, helaas.
En jij nog geen vrouw.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns. Maar dat is nog geen man, helaas.
en veel te koudquote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen maar omdat dat niet maatschappelijk geaccepteerd ismoeilijkdoenerij allemaal
Dan maak je het spannend dmv roestige naalden enz.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is er toch niks spannends meer aan joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |