Of uberhaupt een chick die geen verstand heeft van BBquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoef later echt geen meisje die geen fatsoenlijke gewichtjes tilt
wat moet je met zo'n niet sportief meisje
na 10 jaar +15 kg
je moet gewoon fit blijven tinkerbell
Je maakt het wel steeds moeilijker voor jezelf zo Dima. gewoon aanpraten dat ze naar de gym moetquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
wie is dit ? kimbo ?quote:
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 welquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/f2mzk8HEMy/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Je wil dat mannen naar je kont staren? Hommo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Eerst leren neuken dan kieskeurig worden. First things first.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 wel), maar dan cougar versie, en haar boobs zijn opgepompt volgens mij
Kwam haar toevallig net tegen op straat, ze reed in een jeep, echt zo'n barbiegurl.
gewoon tegen praten, Sapquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.
Ik zeg altijd dat ze hun kwijl ff moeten opdweilen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.
ze willen gewoon een lekkere boy-toyquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze geeft me wel altijd zon blik. Misschien moet ik een keer zumba klasje meedoen
Vraag of ze wil spottenquote:Op [url=http://forum
.fok.nl/topic/2037997/1/50#132829450]zaterdag 2 november 2013 18:49[/url] schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze geeft me wel altijd zon blik. Misschien moet ik een keer zumba klasje meedoen
haha echt hoor en heel bezitterig doen, arm om me heen terwijl ik squat enzo, tikjes op mn billenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.
Ja klopt, iedereen heeft ze allang gezien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, maar volgens mij staan die ook gewoon in FOK.rar
Nee man heb al ff snel fapje gedaan. Even het pistool ontladen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef Jahr00n het volgende:
bestaan die fotos serieus ? ik dacht dat die gast gwn virussen door an het sturen was
Wees blij staat niks moois in die fokrarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Lol zulke dm's krijg ik nou nooitalleen dreigementen van seto dat ik niet over zn asianness mag posten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Lol zulke dm's krijg ik nou nooitalleen dreigementen van seto dat ik niet over zn asianness mag posten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef JackieBrown het volgende:
Noem je JB en Fanta nu niks moois?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Wees blij staat niks moois in die fokrar
Oh staan die er ook inquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Noem je JB en Fanta nu niks moois?
NoWK
dat was toch die voor geld, nude ging?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef seto het volgende:
lekkerste wijf ooit hier was SHE
rest boeit niet
niet in de oude versie, stuur mij nieuwe dan.quote:
SHE is nu al te oud mangquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef seto het volgende:
lekkerste wijf ooit hier was SHE
rest boeit niet
ik zou haar vagina nog wel penetreren met mijn penis als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
SHE is nu al te oud mang
post nog wel regelmatig op het DBB forum geloof ik
ja, daar is geen grieks woord bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou haar vagina nog wel penetreren met mijn penis als je snapt wat ik bedoel
heb het niet sorryquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet in de oude versie, stuur mij nieuwe dan.
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.quote:
Lkre blik in die gijle ogequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.Mag ik jou attenderen op kpd, ik denk dat je daar prima tot je recht zult komen.
![]()
Ondergetekende is 25 lentes jong, voormalig fitness-instructrice en na een pauze van 3 jaar weer fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.Mag ik jou attenderen op kpd, ik denk dat je daar prima tot je recht zult komen.
![]()
Inb4 penisquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Drinky het volgende:
Jongens, wat is jullie lekkerste spiergroep om bij jezelf te voelen. Ik vind mijn lats altijd zo heerlijk in de hand liggen, maar mijn pecs en glutes ook. Is altijd zo'n lastige keuze
Het is ONZ, maar zelfs dan.. er zijn grenzen.quote:
Heeft ze nou geld teruggegeven?quote:
reportedquote:Op zondag 3 november 2013 10:53 schreef Drinky het volgende:
Wees blij ik heb een zakje vol XTC gevonden, pillen voor de rest van het jaar.
is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was toch die voor geld, nude ging?
Hey Nultyquote:
is ie geband omdat hij teveel serverruimte gebruikte ofzo?quote:
Ze ziet er gaar uit man. Heel vierkant en blokkerig. Femlet of peace.quote:
hmm..lijkt erop jaquote:
nice done sherlockquote:
moet altijd zo lachen om die ventquote:
al die zolderkamer nerds, echt voor paar duizen euroquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Krabs2.0 het volgende:
Morgen eindelijk weer beginnen met trainen na de tentamens.
same here bruh, zit ipv te leren arnold filmpjes te kijkenquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Krabs2.0 het volgende:
Morgen eindelijk weer beginnen met trainen na de tentamens.
die huismoedertjes zijn vaak wel lekkerquote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Beach het volgende:
En gebruikt door huismoedertjes om boodschappen te doen of de kids naar school te brengen.
Dus dan heb je een enorm goed uitziende Range Rover en dan zet je er allerlei prut op zodat hij totaal niet meer functioneel is.quote:
Boeiend, alsof je in Nederland rotsen hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 17:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dus dan heb je een enorm goed uitziende Range Rover en dan zet je er allerlei prut op zodat hij totaal niet meer functioneel is.
Beter gewoon zo laten, zo'n een hebben mijn pa en ma ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je in Nederland rotsen hebt.
Het gaat erom dat je nu door de stad kan cruisen met je subwoofer vol open en de achterbank vol met bitches.
pics van je neger fysiekquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je in Nederland rotsen hebt.
Het gaat erom dat je nu door de stad kan cruisen met je subwoofer vol open en de achterbank vol met bitches.
Holland in da hoodquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]teveel naar Boys in da hood gekeken?
echte negers rijden in een impala, niet zo'n gare SUVquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]teveel naar Boys in da hood gekeken?
quote:
aka G-low, aka Angelyricalquote:
juist slimquote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel als je geld aanneemt en dan niet nude gaat.
MC Biggahquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef seto het volgende:
ik kan die holland in da hood shit nog steeds niet kijken
teveel plaatsvervangende schaamte
Vreet je kop op, dan kun je buikspreken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Zonder dat er maar één druppel naar binnen gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vreet je kop op, dan kun je buikspreken.
fucking onzin vriend ik ben 1.83 maar als iemand van 1.95 mijn bier pakt hoek ik hem ook.quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef Klokov het volgende:
Mooi man dit, ongeveer 3 minuten in het filmpje doen ze een experiment met een manlet en iemand van 2+ meter met een fors postuur:
Wil je nu zeggen dat ik je biertje niet zou kunnen pakken?quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
fucking onzin vriend ik ben 1.83 maar als iemand van 1.95 mijn bier pakt hoek ik hem ook.
jawel, maar ik pak hem wel terug.quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik je biertje niet zou kunnen pakken?
luister seto heb mezelf nu nog aardig onder controle maar je kan me maar beter niet boos maken via de forumquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef seto het volgende:
[..]
dat filmpje bewijst je ongelijk vriend
je zou geen kk doen
bestel maar nieuwe haha
quote:Op zondag 3 november 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister seto heb mezelf nu nog aardig onder controle maar je kan me maar beter niet boos maken via de forum
damn harde uithaal naar seto : oquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
lol alleen betas denken dat alphaness een lengte-dingetje is
denk je dat je tussen my en awesome kunt komen??quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damn harde uithaal naar seto : o
luister meisje ik heb het een en ander begrepen over dat jij en seto af en toe met elkaar in de clynch liggen maar als de moment daar is i got you rback baby even when the ethanator not watching i therequote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damn harde uithaal naar seto : o
Beter dan gematched worden met lekkere chicks die niks te zeggen hebben. Het gesprek een of twee keer op gang brengen ok maar blijf niet aan de gangquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik word alleen maar gematched met lelijke meisjes.
thanx sgat tis op deze forum soms moeilyk om te wete wie er voor je is mense slaan om als bladjes aan de boom soms, goed om te wete wat je aan iemand hebquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister meisje ik heb het een en ander begrepen over dat jij en seto af en toe met elkaar in de clynch liggen maar als de moment daar is i got you rback baby even when the ethanator not watching i there
nee hoor, zo ben ik dus absoluut niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
Of ben ik nu gvd alweer in zo'n shoulder to cry on fix getrapt
haha vriend ze trapt erin let op ik speel eerst de sympathycard, dan de helpcard, dan de hopelessfriendcard en dan steek ik hem erinquote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
lol heb je er weer een zo gek gekregen vms? goed bezig maatje
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
JB, gewoon heavy storm activeren. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
JB, gewoon heavy storm activeren. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar hy is wel 2.09m dus denk dat die wel recht van spreke heeftquote:Op zondag 3 november 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
praten over alpha dit dat en dan met pokemonkaartjes aankomen.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
Valt me tegen, Seto. Hier komt die Asian geekness weer naar boven.
HAHAHAHAquote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dit op 8:05.
Sowieso al die Rutger episodes.
dat wordt flink minder zuipen!quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Godver, de gym heeft de prijzen voor een maandabo weer 10 euro duurder gemaakt. Da ken ik nie betalen nie.
Dat is ook wel een forse verhoging. Is er een alternatief in de buurt? (waar woon je?)quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Godver, de gym heeft de prijzen voor een maandabo weer 10 euro duurder gemaakt. Da ken ik nie betalen nie.
Die pauper openingstijden in het weekend ook altijdquote:Op zondag 3 november 2013 10:37 schreef Beach het volgende:
wees blij ik wil naar de gym maar die is niet open vandaag
Dat betwijfel ik. Gelukkig kan ik mijn alcoholische escapades weer achter mij laten over 3 maandenquote:
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forse verhoging. Is er een alternatief in de buurt? (waar woon je?)
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.
Voor 3 maanden kan ik dat verschil wel ophoesten denk ik.
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?
Ruilen? Het is toch geen pokemon?quote:Op maandag 4 november 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.
Ontopic:
Hey dima ik heb nu een moeilijk lekker Braziliaanse chick op tinder, ruilen voor 3 van je mindere chicks?
handjeklap, dichts bij de muur, wie het verst komt; allemaal geen probleem.quote:
geef hem een week, zoekt 'ie er nog even 2 bij.quote:Op maandag 4 november 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.
Ontopic:
Hey dima ik heb nu een moeilijk lekker Braziliaanse chick op tinder, ruilen voor 3 van je mindere chicks?
lolquote:
Je hebt het probleem alleen de eerste keer als je slim bent. Gewoon die schep bewaren. Overigens hebben ze heir een merk waar de schep aan de deksel zit vastgeklikt. Best wel handigquote:Op maandag 4 november 2013 07:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
idd. soms moet je echt graven. je nagels vol met poeder lol.
maar dat komt door het transport. Grote dingen zinken naar beneden in die poeiert
Hoe groter ze zijn hoe harder ze vallenquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef seto het volgende:
ik hoef dus nooit meer bier te kopen, kan het gewoon van manlets stelen
ze zijn toch te beta om wat terug te doen
Dit ja. Superlekker wijf idd.quote:
Niet probleemloos 30 euro op kunnen hoestenquote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?
Wat ga je over 3 maanden doen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal dacht ik.
Ben 1.50 en weeg 54.
Geen whey schepje aan je sleutelring hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je hebt het probleem alleen de eerste keer als je slim bent. Gewoon die schep bewaren. Overigens hebben ze heir een merk waar de schep aan de deksel zit vastgeklikt. Best wel handig
Klinkt goed, hier heb je niet eens zulke gyms in de nabije omtrek.quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.50/54 kg is een chubby midgetquote:
Prik je nou niet door mijn sarcasme heen? Dit valt me van je tegen CorCquote:Op maandag 4 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet probleemloos 30 euro op kunnen hoesten
Goedemiddag alpha-broederquote:
Hey Weissmanquote:
De aanwezigheid bij chubbyness staat buiten kijf.quote:
Lekker gepoept?quote:
Wat, gewoon pants down zitten chillen.,quote:
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.quote:Op maandag 4 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ga je over 3 maanden doen dan?
Verder biedt Crossfit wel perspectief op meer lekkere wijven in je gym.
Zolang je maar geen weighted-kipping-rubberband-pullups gaat doenquote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.
Ze hebben ook kettlebell workouts en die gast vraagt me iedere keer weer om mee te doen, ziet er ook goed intensief uit.
hey weissman alles goed alles flex laterz manquote:
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
Zijn er hier meer mensen die verse citroen in hun water doen? En zo ja, hebben jullie ook dat je daar erg van moet niezen steeds?
denk dat je metabolisme omhoog gaat van al dat niezenquote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
Crossfit (kipping) gifjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
ik doe gwn citroensap uit zo'n flesje
ik ook man helemaal crazy van die combiquote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.
hahaha ja had ik ook keer gedaan mattie, zo lijp was k. ik heb gewoon homegym dus was 8teraf wel stom veel schade enzo maarja, moest gwn pompe!!quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook man helemaal crazy van die combi
een keer was de gym gesloten toen was k ingebroken
Buiten Nederland mag ik hopen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Onderbouwing?quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
daar ga je tog nie voor je lol heen man
nopquote:
Essaouira?quote:
marokkanen zijn kut daar is je onderbouwingquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zon zand zee seks surfen disco
Fixedquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zon zand zee seks surfen disco
[..]
nop
quote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
marokkanen zijn kut daar is je onderbouwing
seks alleen met geite
Leef jij onder een steen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
ik zou wel eens zo'n marokkaanse willen fixen maar dat het dan eigenlyk niet mag en zo
fuck, all time fok-low bereikt. Door dima gecalled worden op gebrek aan buiten komenquote:
Met school naar Marokko.quote:
lol volgens mij ben jij echt zo'n achterhoekse dorpslulquote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met school naar Marokko.Zou er dood nog niet gevonden willen worden.
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
Omdat mijn beurs binnen een dag gejat was, ben ik een achterhoekse dorpslul ?quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol volgens mij ben jij echt zo'n achterhoekse dorpslul
Mocro's zijn net een beetje Bravoosi.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
Beter spaar je dat geld voor je kostgeld of (beter) voor het uit huis gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
alle marokane stelenquote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo anti-Marokko is. Ik ben er zelf nooit geweest, maar sta er niet op voorhand negatief tegenover.
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.quote:
FF Raymond DM-enquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.
Kijk zijn UI mensen!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.
Het is wat.
quote:
Oké , ik moest lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
Alles proberen om te communiceren. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef seto het volgende:
echt raar indd dat ze in andere landen geen duits of russisch praten
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
HET IS NU AFGELOPEN MET DAT GEAUWEHOER
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
wrm praat je tegen je kloonquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
Beter op je spullen letten. Ik hwb me in 2 weken nooit onveilig gevoeld, itt sommige andere landenquote:Op maandag 4 november 2013 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Je zou maar eens niet in een dorp wonen.
Ik wil jullie wel eens zien als je denk even 10 dagen te gaan relaxen in Marrakech en je shit wordt gestolen.
Enig idee hoe behulpzaam de politie / het volk daar is ? Nou 0.
hij is ook een beetje dik.quote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef Cake-Man het volgende:
yuri boyka is toch beetje russisch mss kan hij joego praten
gew clone van jouw toch hahahquote:
heb je foto van hem danquote:
Welke andere landen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter op je spullen letten. Ik hwb me in 2 weken nooit onveilig gevoeld, itt sommige andere landen
Gewoon beter nadenken. Sowieso mensen die op reis alle spullen continu op de man dragenquote:
Kenia, Panama en Bolivia.quote:
Idd, mensen die eruit zien en zich gedragen als toeristen verdienen het. Voor ik naar boedje ging ook veel horrorverhalen gelezen van toeristen die waren afgeperst, spullen van gejat of op een of andere manier opgelicht.quote:Op maandag 4 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beter nadenken. Sowieso mensen die op reis alle spullen continu op de man dragen![]()
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderenquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Bostonmarathon.dhtml
[ afbeelding ]
De 22-jarige Alicia Ann Lynch uit het Amerikaanse Michigan dacht vorige week leuk uit de hoek te komen door zich voor Halloween te verkleden als slachtoffer van de Bostonmarathon aanslag.
Zij plaatste haar foto op internet, met vele woeste reacties als gevolg.
Heeft dus shitload aan naaktfoto's
http://whatnowbruh.tumblr.com/page/4
http://www.thecoli.com/th(...)athon-victim.160887/
soms, vind het wel een slimme actiequote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt, jij denkt ook als een oplichter?
quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderen
Ik vind het wel een geslaagd kostuum.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik ook om gniffelen..
quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
[ afbeelding ]
De 22-jarige Alicia Ann Lynch uit het Amerikaanse Michigan dacht vorige week leuk uit de hoek te komen door zich voor Halloween te verkleden als slachtoffer van de Bostonmarathon aanslag.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik ook om gniffelen..
anderzijds he..quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderen
Ik vind het wel een geslaagd kostuum.
Lol, als je poot was afgeblazen, of die van je ma had je wel anders gepiept ventje.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef seto het volgende:
echt zo'n politiek correct figuur die montelly
ga lkkr moslims knuffelen vriend
ja dan had ik indd kk boos op internet gereageerd over iets nietszeggends als een halloween kostuumquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, als je poot was afgeblazen, of die van je ma had je wel anders gepiept ventje.
Die tepelsquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |