niet in de oude versie, stuur mij nieuwe dan.quote:
SHE is nu al te oud mangquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef seto het volgende:
lekkerste wijf ooit hier was SHE
rest boeit niet
ik zou haar vagina nog wel penetreren met mijn penis als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
SHE is nu al te oud mang
post nog wel regelmatig op het DBB forum geloof ik
ja, daar is geen grieks woord bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou haar vagina nog wel penetreren met mijn penis als je snapt wat ik bedoel
heb het niet sorryquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet in de oude versie, stuur mij nieuwe dan.
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.quote:
Lkre blik in die gijle ogequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.Mag ik jou attenderen op kpd, ik denk dat je daar prima tot je recht zult komen.
![]()
Ondergetekende is 25 lentes jong, voormalig fitness-instructrice en na een pauze van 3 jaar weer fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zo, goedemiddag. Wat een traktatie dit, zeg.Mag ik jou attenderen op kpd, ik denk dat je daar prima tot je recht zult komen.
![]()
Inb4 penisquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:39 schreef Drinky het volgende:
Jongens, wat is jullie lekkerste spiergroep om bij jezelf te voelen. Ik vind mijn lats altijd zo heerlijk in de hand liggen, maar mijn pecs en glutes ook. Is altijd zo'n lastige keuze
Het is ONZ, maar zelfs dan.. er zijn grenzen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |