Of uberhaupt een chick die geen verstand heeft van BBquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoef later echt geen meisje die geen fatsoenlijke gewichtjes tilt
wat moet je met zo'n niet sportief meisje
na 10 jaar +15 kg
je moet gewoon fit blijven tinkerbell
Je maakt het wel steeds moeilijker voor jezelf zo Dima. gewoon aanpraten dat ze naar de gym moetquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
wie is dit ? kimbo ?quote:
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 welquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:10 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/f2mzk8HEMy/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Je wil dat mannen naar je kont staren? Hommo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Fit chickszojuist met mijn Brazilian Booty wezen pompen. Guytjes mirren.
Eerst leren neuken dan kieskeurig worden. First things first.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
na 10 jaar +15 kg
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij mij in de gym loopt er een soortgelijke blonde fit chick rond (~1.78 wel), maar dan cougar versie, en haar boobs zijn opgepompt volgens mij
Kwam haar toevallig net tegen op straat, ze reed in een jeep, echt zo'n barbiegurl.
gewoon tegen praten, Sapquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice man, ik wil een keer zon cougar barbie MILF raken. Hier in de gym loopt ook een legit 8/10 blonde MILF rond.
Ik zeg altijd dat ze hun kwijl ff moeten opdweilen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.
ze willen gewoon een lekkere boy-toyquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze geeft me wel altijd zon blik. Misschien moet ik een keer zumba klasje meedoen
Vraag of ze wil spottenquote:Op [url=http://forum
.fok.nl/topic/2037997/1/50#132829450]zaterdag 2 november 2013 18:49[/url] schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ze geeft me wel altijd zon blik. Misschien moet ik een keer zumba klasje meedoen
haha echt hoor en heel bezitterig doen, arm om me heen terwijl ik squat enzo, tikjes op mn billenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij zo'n boy die agressief gaat kijke en doen als ze JB aangapen? Ja cker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |