Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forse verhoging. Is er een alternatief in de buurt? (waar woon je?)
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.
Voor 3 maanden kan ik dat verschil wel ophoesten denk ik.
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?
Ruilen? Het is toch geen pokemon?quote:Op maandag 4 november 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.
Ontopic:
Hey dima ik heb nu een moeilijk lekker Braziliaanse chick op tinder, ruilen voor 3 van je mindere chicks?
handjeklap, dichts bij de muur, wie het verst komt; allemaal geen probleem.quote:
geef hem een week, zoekt 'ie er nog even 2 bij.quote:Op maandag 4 november 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.
Ontopic:
Hey dima ik heb nu een moeilijk lekker Braziliaanse chick op tinder, ruilen voor 3 van je mindere chicks?
lolquote:
Je hebt het probleem alleen de eerste keer als je slim bent. Gewoon die schep bewaren. Overigens hebben ze heir een merk waar de schep aan de deksel zit vastgeklikt. Best wel handigquote:Op maandag 4 november 2013 07:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
idd. soms moet je echt graven. je nagels vol met poeder lol.
maar dat komt door het transport. Grote dingen zinken naar beneden in die poeiert
Hoe groter ze zijn hoe harder ze vallenquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef seto het volgende:
ik hoef dus nooit meer bier te kopen, kan het gewoon van manlets stelen
ze zijn toch te beta om wat terug te doen
Dit ja. Superlekker wijf idd.quote:
Niet probleemloos 30 euro op kunnen hoestenquote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?
Wat ga je over 3 maanden doen dan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal dacht ik.
Ben 1.50 en weeg 54.
Geen whey schepje aan je sleutelring hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 07:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je hebt het probleem alleen de eerste keer als je slim bent. Gewoon die schep bewaren. Overigens hebben ze heir een merk waar de schep aan de deksel zit vastgeklikt. Best wel handig
Klinkt goed, hier heb je niet eens zulke gyms in de nabije omtrek.quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.50/54 kg is een chubby midgetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |