quote:
Ja.quote:wordt ik
quote:
Hoezo dat, je hebt mijn lichaam nog nooit gezienquote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Komt omdat je t lichaam van een 14 jarige hebt
Jawel, alleen weet jij dat niet....quote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt mijn lichaam nog nooit gezien![]()
![]()
Awwwwquote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef MissSpain het volgende:
Ik ben gvd gewoon 19 ja!![]()
Waarom word ik dan zo jong geschat, zelfs op FOK! wordt ik zelfs 14/15 geschat.
Typ ik zo kinderlijk?
Je hebt mijn lichaam nog nooit gezien?quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef wenfer2 het volgende:
Beter groei je een paar flincke tetten en dij je wat uit ofzo.
Ik was 13 seconden eerderquote:
Wat doe je gelijk boos?quote:Op zondag 3 november 2013 16:33 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Koop een taart en vier t met je mannelijke handen.
Wel.quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Je hebt mijn lichaam nog nooit gezien?
Heb ik ooit pics naar jou gestuurd?quote:Op zondag 3 november 2013 16:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wel.En de eerder genoemde aanpassingen zullen jou aanzicht al een stuk volwassener maken mien manG!
19 jaren jong,quote:
Niet weten dat er een hele collectie van jou hier circuleertquote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Heb ik ooit pics naar jou gestuurd?
Niet veel, weinig boeiende topics.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Hey krullenbol wat doe jij hier dan
Niet weten dat ik maar 2 pics hier heb op FOK!quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Niet weten dat er een hele collectie van jou hier circuleert
Ik dacht dat jij met 'pensioen' was..quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet veel, weinig boeiende topics.
Heb ze wel mogen doen aanschouwen. Weet niet 100% of ze echt zijn maar ik zou je niet 14/15 jaar schatten. Eerder 18/19.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Heb ik ooit pics naar jou gestuurd?
Tevens dit.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Niet weten dat er een hele collectie van jou hier circuleert
Dat dachten er meer schijnbaar.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met 'pensioen' was..
Alles van meer dan één is onder te brengen in een collectie. Dit niet weten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Niet weten dat ik maar 2 pics hier heb op FOK!
Veertienjarige meisjes.quote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Toch wel?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Van Yvonne circuleert toch een hele collectie?
Pedoquote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Veertienjarige meisjes.![]()
![]()
![]()
Ja,kopen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Als je die niet binnen hebt gehaald/in je DM hebt hoor je er niet bijquote:
Ik heb ze net mogen aanschouwenquote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je die niet binnen hebt gehaald/in je DM hebt hoor je er niet bij
quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De aids aan je ogen branden nog na hè?quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik heb ze net mogen aanschouwen
quote:
Iedereen ie ze naar mij stuurt geef ik aan bij de modjes!quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
8quote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Beebiel godverdomme rate mijn gedicht nou 1 tm 10 nu heb ik voor niets zitten dichten.
Maar wel eerst vingeren op die foto`s zekerquote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iedereen ie ze naar mij stuurt geef ik aan bij de modjes!
quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Maar wel eerst vingeren op die foto`s zeker
Efebo dan nog altijd als ik op veertienjarige meisjes zou vallen.quote:
Ban voor deze man.quote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Efebo dan nog altijd als ik op veertienjarige meisjes zou vallen.![]()
Net als 95% van alle mannen voor veertienjarige meisjes zou vallen. De overige 4,3% is homo en 0,7% vind veertienjarige meisjes veel te oud en is lid van de bazenvereniging Martijn.
En deze rooie rakkerquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Net als 95% van alle mannen voor veertienjarige meisjes zou vallen. De overige 4,3% is homo en 0,7% vind veertienjarige meisjes veel te oud en is lid van de bazenvereniging Martijn.
Mongool.quote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gewoon alleen sturen naar mensen die er naar vragen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Iedereen ie ze naar mij stuurt geef ik aan bij de modjes!
Beste inzending krijgt een prijs??quote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef wenfer2 het volgende:
DM begint al vol te lopen waarvoor dank.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef hello-kitty96 het volgende:
Dit is echt herkenbaar. Ze schatten mij altijd 13 terwijl ik gewoon 17 ben.
Bij mij is het andersomquote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef hello-kitty96 het volgende:
Komt door je aidsquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bij mij is het andersomZe schatten mij 12 terwijl ik 22 ben
Ik ben 1,68quote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef djgrasveld het volgende:
Spaanse vrouwen zijn over het algemeen klein. Misschien komt het daardoor tu sabes
Omdat je een flikker bentquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoezo is dat andersom?quote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Euh...jaquote:
Ik ben 1,71 en word al dwerg genoemdquote:
Hihi ik soms ook hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Euh...jaJe hebt gelijk
Sorryben blond
Maar ik ben een vrouwquote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik ben 1,71 en word al dwerg genoemdWat zal jij dan moeten doorstaan kleine snotsneus
Hihiquote:
Een vriendin van mij is 1,55quote:
Neenquote:Op zondag 3 november 2013 16:56 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Komt die net van de bassisschool?
Is hetzelfde als desktop FOK. Ligt eraan wat je ingesteld hebt.quote:
Aardappelkroketten met vleesquote:Op zondag 3 november 2013 17:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Uhm kip siam met cashewnoten..... Vind ik wel lekkerEn jij?
Paellaquote:Op zondag 3 november 2013 17:10 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Is toch lekker?Wat vind jij dan WEL heel lekker?
In Spanje heb je toch zo'n feestdag ofzo dat er in fucking grote pannen paella wordt gemaakt? Ik hoor dat je dat in het binnenland moet eten omdat toeristische plekken geen goeie paella heeft.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef chroestjov het volgende:
Moet jij je maar niet als een mongool gedragen.
Doe aardig!quote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan jij je baard laten staan.
Ik heb nog geen eens een baard, mongoolquote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan jij je baard laten staan.
wat is een baarquote:Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens een baar, mongool
Dat is toch als je een kindje krijgt?quote:
of een bruine Hendrik begraaft.quote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch als je een kindje krijgt?
Wat is een bruine Hendrik? Ik ken alleen een straffe hendrikquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
of een bruine Hendrik begraaft.
Eetsmakkie lief dinniequote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
Ik ga eten, maak er een mooien topic van
buenos apetietos ( ik zei tietquote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
Ik ga eten, maak er een mooien topic van
Jij hebt overmatige lichaamsbeharing.quote:Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens een baard, mongool
En jij valt op mannenquote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt overmatige lichaamsbeharing.
Nee, ik val op MissSpainquote:
Wat mot je?quote:
Hoe is je lichaam?quote:Op zondag 3 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt mijn lichaam nog nooit gezien![]()
![]()
Hoezo?quote:
Tssssquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jouw kop tegen mijn voorruit aan.
Heb niet het hele topic gelezen, maar kan het niet voor een deel aan je gedrag/kledingstijl liggen?quote:
Genoegquote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hoeveel van die huillach-smileys heb je nog
Hehehehhquote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
geeneens reactie op mijn batsen verzoek
Wel met spelfouten die een 14-jarige nieteens meer maakt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef MissSpain het volgende:
Typ ik zo kinderlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nou poe hequote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
leuke capuchon meisje
[ afbeelding ]
het is geen twitter vuile snolquote:
WBquote:
Als jij ze hebt wil je ze dan ruilen voor pics van yvonne?quote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Wie DM't mij de pics? Dan kan ik beoordelen of ik daarna dat ene plaatje met die snorremans met 'lekkere Spaanse' zal posten.
Ow ja ik sta te springenquote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als jij ze hebt wil je ze dan ruilen voor pics van yvonne?
Hoe dan?quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben 29 en word 17 geschat...
En vorig jaar was er zelfs iemand die volgens mij dacht dat ik een jaar of 12 was ofzo. Die zei letterlijk tegen mijn vriend over mij: "Dus dit is de kleine meid?"
22 en praten over matties.quote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Kiid het volgende:
Ik ben 22, maar gister werd er wederom naar mijn ID gevraagd terwijl een aantal jongere matties zo konden doorlopen
Hoe is je lichaam?quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
En vorig jaar was er zelfs iemand die volgens mij dacht dat ik een jaar of 12 was ofzo. Die zei letterlijk tegen mijn vriend over mij: "Dus dit is de kleine meid?"
Schattig.quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Gewoon normaal dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2013 19:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Hoe is je lichaam?
Lengte/gewicht?
pics.quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
1.50 is de gemiddelde lengte van een kind van 10/11 jaar, dus logisch dat ze je zo jong schattenquote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal dacht ik.
Ben 1.50 en weeg 54.
Er is niets mis met mijn vriendinnetjequote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Misschien is er iets mis met je presentatie meid, of je hebt gewoon te weinig curves?
Hoeveel dinnetjes heb je?quote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn vriendinnetje
Helaas niet.quote:Op zondag 3 november 2013 19:46 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
1.50 is de gemiddelde lengte van een kind van 10/11 jaar, dus logisch dat ze je zo jong schatten
Ben je ook plat?
Voor DUPLO is ook geen legitimatie nodig.quote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik ben 13 en krijg altijd alles mee, kankermietjes hier.
Niet vanaf je tiende de hele buurt verkracht hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef deadprez het volgende:
mensen die niet al vanaf hun 11e coffeeshops inkomen
Gender non confirmed kleden...quote:
Twee?!quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
MissSpain.rar niet kennenquote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Voor DUPLO is ook geen legitimatie nodig.
Neuken?quote:Op maandag 4 november 2013 08:36 schreef mapima het volgende:
Ik ben 1.67 heb cupmaat c/d en wordt alrijd minstens 2 jaar jonger geschat terwijl ij 18 ben :S
Als je je net zo gedraag als je Username/Usericon kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef hello-kitty96 het volgende:
Kan er niet ergens een dump van al het Fok naakt gemaakt worden?quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Wees blij: het is toch fijner om er als een jong ding uit te zien dan als een oud lijk?quote:Op maandag 4 november 2013 11:24 schreef Risu het volgende:
goddomme wat een kutklacht.
Ik ben bijna 30 en ik moest vorige week nog mijn ID laten zien.
Dus niet zo zeuren en gewoon je ID meenemen, die is tegenwoordig toch verplicht.
Ligt er ook een beetje aan. Als je 40 bent zal het wel fijn zijn om 35 geschat te worden. Maar als je 20 bent wil je geen 15 lijken. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wees blij: het is toch fijner om er als een jong ding uit te zien dan als een oud lijk?
Wees blij. Dan zie je er nog jonger uit dan wat men denkt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef MissSpain het volgende:
Typ ik zo kinderlijk?
It makes me happy... so why it bothers you?quote:
Daar is een markt voor. Als je het een beetje handig aanpakt dan kan je je kontje dúúr (en tóch legaal) verkopen!quote:Op zondag 3 november 2013 16:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Risu claimt bijna 30 te zijn, dan moet je er gewoon blij mee zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 11:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan. Als je 40 bent zal het wel fijn zijn om 35 geschat te worden. Maar als je 20 bent wil je geen 15 lijken. Om maar een voorbeeld te noemen.
Er zijn ook wel plankvrouwen die er uitzien als oude wijven hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef Twiitch het volgende:
Komt omdat je de vormen van een 11 jarig ventje hebt
Ben je groot geworden lokje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
Had ik ook altijd, het is wel iets minder geworden het afgelopen jaar lijkt het
Dat had ik dus ook al aan TS gevraagd, maar kreeg daar geen antwoord op.quote:Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vraag me toch af hoe users die beweren dat ze dramatisch veel jonger geschat worden zich kleden (en wat voor kapsels ze kiezen) om dat voor elkaar te krijgen.
Het zijn vooral onbenoembare dingen in je gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al aan TS gevraagd, maar kreeg daar geen antwoord op.
In bepaalde gevallen ja, maar meestal toch eerder dingen die SLM aanhaalt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn vooral onbenoembare dingen in je gezicht denk ik.
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.quote:Op maandag 4 november 2013 08:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vraag me toch af hoe users die beweren dat ze dramatisch veel jonger geschat worden zich kleden (en wat voor kapsels ze kiezen) om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.
Hier ook jongenskleding en ik word rond de 20 geschat (ben 22). Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik weer ietsjes ouder geschat word sinds mijn haar weer halflang is. Ik heb grote ogen en in combinatie met kort haar maakte dat jonger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik voornamelijk spijkerbroeken en capuchontruien. Jongenskleding dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |