Als jij ze hebt wil je ze dan ruilen voor pics van yvonne?quote:Op zondag 3 november 2013 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Wie DM't mij de pics? Dan kan ik beoordelen of ik daarna dat ene plaatje met die snorremans met 'lekkere Spaanse' zal posten.
Ow ja ik sta te springenquote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als jij ze hebt wil je ze dan ruilen voor pics van yvonne?
Hoe dan?quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben 29 en word 17 geschat...
En vorig jaar was er zelfs iemand die volgens mij dacht dat ik een jaar of 12 was ofzo. Die zei letterlijk tegen mijn vriend over mij: "Dus dit is de kleine meid?"
22 en praten over matties.quote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Kiid het volgende:
Ik ben 22, maar gister werd er wederom naar mijn ID gevraagd terwijl een aantal jongere matties zo konden doorlopen
Hoe is je lichaam?quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
En vorig jaar was er zelfs iemand die volgens mij dacht dat ik een jaar of 12 was ofzo. Die zei letterlijk tegen mijn vriend over mij: "Dus dit is de kleine meid?"
Schattig.quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Gewoon normaal dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2013 19:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Hoe is je lichaam?
Lengte/gewicht?
pics.quote:Op zondag 3 november 2013 18:29 schreef Brummetje_ het volgende:
1.50 is de gemiddelde lengte van een kind van 10/11 jaar, dus logisch dat ze je zo jong schattenquote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal dacht ik.
Ben 1.50 en weeg 54.
Er is niets mis met mijn vriendinnetjequote:Op zondag 3 november 2013 18:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Misschien is er iets mis met je presentatie meid, of je hebt gewoon te weinig curves?
Hoeveel dinnetjes heb je?quote:Op zondag 3 november 2013 20:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn vriendinnetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |