In Spanje heb je toch zo'n feestdag ofzo dat er in fucking grote pannen paella wordt gemaakt? Ik hoor dat je dat in het binnenland moet eten omdat toeristische plekken geen goeie paella heeft.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef chroestjov het volgende:
Moet jij je maar niet als een mongool gedragen.
Doe aardig!quote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan jij je baard laten staan.
Ik heb nog geen eens een baard, mongoolquote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan jij je baard laten staan.
wat is een baarquote:Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens een baar, mongool
Dat is toch als je een kindje krijgt?quote:
of een bruine Hendrik begraaft.quote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch als je een kindje krijgt?
Wat is een bruine Hendrik? Ik ken alleen een straffe hendrikquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
of een bruine Hendrik begraaft.
Eetsmakkie lief dinniequote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
Ik ga eten, maak er een mooien topic van
buenos apetietos ( ik zei tietquote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef MissSpain het volgende:
Ik ga eten, maak er een mooien topic van
Jij hebt overmatige lichaamsbeharing.quote:Op zondag 3 november 2013 17:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens een baard, mongool
En jij valt op mannenquote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt overmatige lichaamsbeharing.
Nee, ik val op MissSpainquote:
Wat mot je?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |