thanx sgat tis op deze forum soms moeilyk om te wete wie er voor je is mense slaan om als bladjes aan de boom soms, goed om te wete wat je aan iemand hebquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister meisje ik heb het een en ander begrepen over dat jij en seto af en toe met elkaar in de clynch liggen maar als de moment daar is i got you rback baby even when the ethanator not watching i there
nee hoor, zo ben ik dus absoluut niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
Of ben ik nu gvd alweer in zo'n shoulder to cry on fix getrapt
haha vriend ze trapt erin let op ik speel eerst de sympathycard, dan de helpcard, dan de hopelessfriendcard en dan steek ik hem erinquote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
lol heb je er weer een zo gek gekregen vms? goed bezig maatje
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
JB, gewoon heavy storm activeren. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
JB, gewoon heavy storm activeren. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar hy is wel 2.09m dus denk dat die wel recht van spreke heeftquote:Op zondag 3 november 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
praten over alpha dit dat en dan met pokemonkaartjes aankomen.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
Valt me tegen, Seto. Hier komt die Asian geekness weer naar boven.
HAHAHAHAquote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dit op 8:05.
Sowieso al die Rutger episodes.
dat wordt flink minder zuipen!quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Godver, de gym heeft de prijzen voor een maandabo weer 10 euro duurder gemaakt. Da ken ik nie betalen nie.
Dat is ook wel een forse verhoging. Is er een alternatief in de buurt? (waar woon je?)quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef Drinky het volgende:
Godver, de gym heeft de prijzen voor een maandabo weer 10 euro duurder gemaakt. Da ken ik nie betalen nie.
Die pauper openingstijden in het weekend ook altijdquote:Op zondag 3 november 2013 10:37 schreef Beach het volgende:
wees blij ik wil naar de gym maar die is niet open vandaag
Dat betwijfel ik. Gelukkig kan ik mijn alcoholische escapades weer achter mij laten over 3 maandenquote:
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forse verhoging. Is er een alternatief in de buurt? (waar woon je?)
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?quote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit is wel de beste gym hier, en ze hebben hier een nieuwe verdieping toegevoegd met van alles en nog wat. Sinds gister hebben we een plek waar je je nu ook kan boksen en een stel bokszakken om mee te oefenen. Paar weken terug hebben ze een hele crossfit installatie opgezet, ook nieuwe barbells, rubberized gewichten, kettlebells, zelfs zo'n gigantische tractorband.
Voor 3 maanden kan ik dat verschil wel ophoesten denk ik.
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.quote:Op zondag 3 november 2013 23:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je het zeker, is wel 30 euro gast!?
Ruilen? Het is toch geen pokemon?quote:Op maandag 4 november 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja true, kan ik weer een kilo whey van halen. Maarja, gainen met whey of met training ik weet het niet is zo moeilijk. 30 euro kun je ook een goede 4 kilo steak van halen, of 7 kilo kip. Beetje lastig dit.
Ontopic:
Hey dima ik heb nu een moeilijk lekker Braziliaanse chick op tinder, ruilen voor 3 van je mindere chicks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |