Mocro's zijn net een beetje Bravoosi.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met school naar Marokko.Zou er dood nog niet gevonden willen worden.
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
Beter spaar je dat geld voor je kostgeld of (beter) voor het uit huis gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met school naar Marokko.Zou er dood nog niet gevonden willen worden.
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
alle marokane stelenquote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo anti-Marokko is. Ik ben er zelf nooit geweest, maar sta er niet op voorhand negatief tegenover.
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.quote:
FF Raymond DM-enquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.
Kijk zijn UI mensen!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.
Het is wat.
quote:
Oké , ik moest lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
Alles proberen om te communiceren. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef seto het volgende:
echt raar indd dat ze in andere landen geen duits of russisch praten
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
HET IS NU AFGELOPEN MET DAT GEAUWEHOER
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
wrm praat je tegen je kloonquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
Beter op je spullen letten. Ik hwb me in 2 weken nooit onveilig gevoeld, itt sommige andere landenquote:Op maandag 4 november 2013 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Je zou maar eens niet in een dorp wonen.
Ik wil jullie wel eens zien als je denk even 10 dagen te gaan relaxen in Marrakech en je shit wordt gestolen.
Enig idee hoe behulpzaam de politie / het volk daar is ? Nou 0.
hij is ook een beetje dik.quote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef Cake-Man het volgende:
yuri boyka is toch beetje russisch mss kan hij joego praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |