Prik je nou niet door mijn sarcasme heen? Dit valt me van je tegen CorCquote:Op maandag 4 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet probleemloos 30 euro op kunnen hoesten
Goedemiddag alpha-broederquote:
Hey Weissmanquote:
De aanwezigheid bij chubbyness staat buiten kijf.quote:
Lekker gepoept?quote:
Wat, gewoon pants down zitten chillen.,quote:
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.quote:Op maandag 4 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ga je over 3 maanden doen dan?
Verder biedt Crossfit wel perspectief op meer lekkere wijven in je gym.
Zolang je maar geen weighted-kipping-rubberband-pullups gaat doenquote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.
Ze hebben ook kettlebell workouts en die gast vraagt me iedere keer weer om mee te doen, ziet er ook goed intensief uit.
hey weissman alles goed alles flex laterz manquote:
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
Zijn er hier meer mensen die verse citroen in hun water doen? En zo ja, hebben jullie ook dat je daar erg van moet niezen steeds?
denk dat je metabolisme omhoog gaat van al dat niezenquote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
Crossfit (kipping) gifjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
ik doe gwn citroensap uit zo'n flesje
ik ook man helemaal crazy van die combiquote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.
hahaha ja had ik ook keer gedaan mattie, zo lijp was k. ik heb gewoon homegym dus was 8teraf wel stom veel schade enzo maarja, moest gwn pompe!!quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook man helemaal crazy van die combi
een keer was de gym gesloten toen was k ingebroken
Buiten Nederland mag ik hopen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Onderbouwing?quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
daar ga je tog nie voor je lol heen man
nopquote:
Essaouira?quote:
marokkanen zijn kut daar is je onderbouwingquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zon zand zee seks surfen disco
Fixedquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zon zand zee seks surfen disco
[..]
nop
quote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
marokkanen zijn kut daar is je onderbouwing
seks alleen met geite
Leef jij onder een steen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
ik zou wel eens zo'n marokkaanse willen fixen maar dat het dan eigenlyk niet mag en zo
fuck, all time fok-low bereikt. Door dima gecalled worden op gebrek aan buiten komenquote:
Met school naar Marokko.quote:
lol volgens mij ben jij echt zo'n achterhoekse dorpslulquote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met school naar Marokko.Zou er dood nog niet gevonden willen worden.
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
Omdat mijn beurs binnen een dag gejat was, ben ik een achterhoekse dorpslul ?quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol volgens mij ben jij echt zo'n achterhoekse dorpslul
Mocro's zijn net een beetje Bravoosi.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou er maar goed op je spullen passen, ze jatten als de raven daar. Helemaal als ze je zien als toerist.
Beter spaar je dat geld voor je kostgeld of (beter) voor het uit huis gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
alle marokane stelenquote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo anti-Marokko is. Ik ben er zelf nooit geweest, maar sta er niet op voorhand negatief tegenover.
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.quote:
FF Raymond DM-enquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sorry. Welke kwark heb jij eigenlijk wil net zo groot als jou worden.
Kijk zijn UI mensen!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor het eerst je dorp uit en dan gebeurt je dit.
Het is wat.
quote:
Oké , ik moest lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
quote:Op maandag 4 november 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
kunt u omschrijven hoe die eruit ziet?
ja een marokkaan haha
Alles proberen om te communiceren. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef seto het volgende:
echt raar indd dat ze in andere landen geen duits of russisch praten
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
HET IS NU AFGELOPEN MET DAT GEAUWEHOER
quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
wrm praat je tegen je kloonquote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
HOU JE BEK CAKEMAN
HET ZIT ME TOT HIER
Beter op je spullen letten. Ik hwb me in 2 weken nooit onveilig gevoeld, itt sommige andere landenquote:Op maandag 4 november 2013 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Je zou maar eens niet in een dorp wonen.
Ik wil jullie wel eens zien als je denk even 10 dagen te gaan relaxen in Marrakech en je shit wordt gestolen.
Enig idee hoe behulpzaam de politie / het volk daar is ? Nou 0.
hij is ook een beetje dik.quote:Op maandag 4 november 2013 16:32 schreef Cake-Man het volgende:
yuri boyka is toch beetje russisch mss kan hij joego praten
gew clone van jouw toch hahahquote:
heb je foto van hem danquote:
Welke andere landen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter op je spullen letten. Ik hwb me in 2 weken nooit onveilig gevoeld, itt sommige andere landen
Gewoon beter nadenken. Sowieso mensen die op reis alle spullen continu op de man dragenquote:
Kenia, Panama en Bolivia.quote:
Idd, mensen die eruit zien en zich gedragen als toeristen verdienen het. Voor ik naar boedje ging ook veel horrorverhalen gelezen van toeristen die waren afgeperst, spullen van gejat of op een of andere manier opgelicht.quote:Op maandag 4 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon beter nadenken. Sowieso mensen die op reis alle spullen continu op de man dragen![]()
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderenquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Bostonmarathon.dhtml
[ afbeelding ]
De 22-jarige Alicia Ann Lynch uit het Amerikaanse Michigan dacht vorige week leuk uit de hoek te komen door zich voor Halloween te verkleden als slachtoffer van de Bostonmarathon aanslag.
Zij plaatste haar foto op internet, met vele woeste reacties als gevolg.
Heeft dus shitload aan naaktfoto's
http://whatnowbruh.tumblr.com/page/4
http://www.thecoli.com/th(...)athon-victim.160887/
soms, vind het wel een slimme actiequote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt, jij denkt ook als een oplichter?
quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderen
Ik vind het wel een geslaagd kostuum.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik ook om gniffelen..
quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
[ afbeelding ]
De 22-jarige Alicia Ann Lynch uit het Amerikaanse Michigan dacht vorige week leuk uit de hoek te komen door zich voor Halloween te verkleden als slachtoffer van de Bostonmarathon aanslag.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier moest ik ook om gniffelen..
anderzijds he..quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grapje kunnen waarderen
Ik vind het wel een geslaagd kostuum.
Lol, als je poot was afgeblazen, of die van je ma had je wel anders gepiept ventje.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef seto het volgende:
echt zo'n politiek correct figuur die montelly
ga lkkr moslims knuffelen vriend
ja dan had ik indd kk boos op internet gereageerd over iets nietszeggends als een halloween kostuumquote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, als je poot was afgeblazen, of die van je ma had je wel anders gepiept ventje.
Die tepelsquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Montelly het volgende:
Deze meid..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |