quote:
aka G-low, aka Angelyricalquote:
juist slimquote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel als je geld aanneemt en dan niet nude gaat.
MC Biggahquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef seto het volgende:
ik kan die holland in da hood shit nog steeds niet kijken
teveel plaatsvervangende schaamte
Vreet je kop op, dan kun je buikspreken.quote:Op zondag 3 november 2013 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Zonder dat er maar één druppel naar binnen gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vreet je kop op, dan kun je buikspreken.
fucking onzin vriend ik ben 1.83 maar als iemand van 1.95 mijn bier pakt hoek ik hem ook.quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef Klokov het volgende:
Mooi man dit, ongeveer 3 minuten in het filmpje doen ze een experiment met een manlet en iemand van 2+ meter met een fors postuur:
Wil je nu zeggen dat ik je biertje niet zou kunnen pakken?quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
fucking onzin vriend ik ben 1.83 maar als iemand van 1.95 mijn bier pakt hoek ik hem ook.
jawel, maar ik pak hem wel terug.quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik je biertje niet zou kunnen pakken?
luister seto heb mezelf nu nog aardig onder controle maar je kan me maar beter niet boos maken via de forumquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef seto het volgende:
[..]
dat filmpje bewijst je ongelijk vriend
je zou geen kk doen
bestel maar nieuwe haha
quote:Op zondag 3 november 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
luister seto heb mezelf nu nog aardig onder controle maar je kan me maar beter niet boos maken via de forum
damn harde uithaal naar seto : oquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
lol alleen betas denken dat alphaness een lengte-dingetje is
denk je dat je tussen my en awesome kunt komen??quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damn harde uithaal naar seto : o
luister meisje ik heb het een en ander begrepen over dat jij en seto af en toe met elkaar in de clynch liggen maar als de moment daar is i got you rback baby even when the ethanator not watching i therequote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damn harde uithaal naar seto : o
Beter dan gematched worden met lekkere chicks die niks te zeggen hebben. Het gesprek een of twee keer op gang brengen ok maar blijf niet aan de gangquote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik word alleen maar gematched met lelijke meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |