Ligt niet aan jou hoorquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rabobank
Ík zeg toch ook nergens dat het aan jou ligtquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
En dat dat aan mij ligt is dus gewoon dikke bullshit `Jhali'' . Aangezien dit de eerste keer is dat ik het erover heb.
Trouwens ben jij wel de laatste die dit hoort te zeggen want ik bedoelde ermee dat dat geroddel, over jou onder andere, gewoon zielig is en de sfeer verpestDus eigenlijk heb je mijn back ook nog eens.
Nou met dat topic over die hond begon het toch weer aardig naar boven te borrelen hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ík zeg toch ook nergens dat het aan jou ligtIk zeg gewoon dat je (onder andere nu) niet echt je best doet om het nu veel gezelliger te maken.
Wat dat roddelen betreft haal je een beetje ouwe koeien uit de sloot, dat is al zeker een paar weken niet meer aan de orde namelijk. Van mijn kant ten minste niet.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we nu gewoon lief doen en knuffelen enzo?
quote:
Dacht alquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
Oh geroddel OVER mijSorry, verkeerd gelezen.
Nouja, zoals ik zei, ik roddel niet (meer) en als mensen over mij willen roddelen moeten ze dat vooral doen, ze verpesten zelf de sfeer ermee.
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we nu gewoon lief doen en knuffelen enzo?
Denk even naquote:
Ohhh die Jappen ja. Even zoeken want ik weet via welke wiki ik daar terecht was gekomenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Jhali, herinner jij je nog dat topic wat je gemaakt had over die japanners of chinezen of zo, die zich vrijwillig opsluiten voor lange tijd in hun kamer. Weet jij nog wat de naam van die aandoening was?
Via http://nl.wikipedia.org/wiki/Weltschmerz kwam ik bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Hikikomoriquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Jhali, herinner jij je nog dat topic wat je gemaakt had over die japanners of chinezen of zo, die zich vrijwillig opsluiten voor lange tijd in hun kamer. Weet jij nog wat de naam van die aandoening was?
Thanksquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Via http://nl.wikipedia.org/wiki/Weltschmerz kwam ik bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Hikikomori
Als je een linkje of zo hebt stuur me evenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ThanksIs ook een documentaire van gemaakt, die wilde ik al een tijdje kijken
Omdat iedereen een autist is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Wáárom moet ik altijd beginnen te praten tegen iedereen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als je een linkje of zo hebt stuur me even
Er zijn er wel een paar die echt letterlijk niet buitenkomen denk ik jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik vrees dat het stereotype van een FOK!ker aan hikikomori lijdt
Omdat zij hetzelfde denkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
truequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat iedereen een autist is?
Wie bedoel je dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik begin té vaak dus ik heb er geen trek meer in
Omdat ik geen dozijn chicks heb waar ik je nummer heen kan sturenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik heb zat chicks in m'n lijst maar die zeggen toch nooit watquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik geen dozijn chicks heb waar ik je nummer heen kan sturen
Ik herken het probleem wel overigensquote:
quote:
Het probleem is wereldlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het probleem wel overigensIk vergeet soms gewoon tegen mensen aan te praten en die heb ik dan zo een maand of 2 dan niet gesproken
Niet omdat ik dat wil of zo, maar gewoon omdat het gebeurt. Heel irritant
Dan zou jij er ook last van moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]wot
[..]
Het probleem is wereldlijk.
Ik spreek mensen altijd zelf aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou jij er ook last van moeten hebben
Beter om dat gewoon te blijven doen dan. ANders hou je niemand meer overquote:
Liever niemand overhouden dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter om dat gewoon te blijven doen dan. ANders hou je niemand meer over
Really?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik heb zat chicks in m'n lijst maar die zeggen toch nooit wathersenloos spul
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik volk willen hebben waar ik geen ene tyfus aan heb?
Leuk terug reagerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.
Misschien komt het gewoon niet in ze op zelf initiatief te nemen.
Deze krijg ik net:quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.
Misschien komt het gewoon niet in ze op zelf initiatief te nemen.
Ja je gaat me niet vertellen dat nieamnd van je vrienden het leuk vind om contact met je te hebbenquote:
Ik heb maar twee vrienden op whatsapp eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat me niet vertellen dat nieamnd van je vrienden het leuk vind om contact met je te hebben
Zul je eigenlijk eens voor langere tijd moeten proberen om met niemand te praten en dan te kijken wie er reageert. Maar ja dat is wel lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee vrienden op whatsapp eigenlijk1tje spreek ik soms en de andere nooit
Idd lastig maar geen dom idee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je eigenlijk eens voor langere tijd moeten proberen om met niemand te praten en dan te kijken wie er reageert. Maar ja dat is wel lastig
Even docu afkijken, paar minuten nogquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Mooiboifokkie kom curve fever room FOK!
is chillquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even docu afkijken, paar minuten nog
Ewa Insootjequote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Kreeg het geld van m`n vliegticket gewoon op m`n CC teruggestort![]()
Was maar 1 ding wat ik ermee kon doen, Unibet
Goed, goed, net eerste hoofdstuk van Geert Mak gelezen, kwam niet verder omdat ik uit m`n concentratie werd gehaaldquote:
Aardig. Vouwen zijn raar. Niks nieuws dus.quote:
Kutleefquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nog 22 minuten voor een verslag ingeleverd moet zijn en dat kloteword werkt tegen
Rustig rustig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed, goed, net eerste hoofdstuk van Geert Mak gelezen, kwam niet verder omdat ik uit m`n concentratie werd gehaaldVanavond maar weer verder
![]()
Daar?
Speel jij nog dit weekend?quote:
Ja ik kijk mee maar kan nog niksquote:
Luister het nummer wat ik gestuurd heb ondertussenquote:
ja jezus hey. Sla je het op, alles door elkaar enzo. Ik heb er met struggles een netjes pdfje van kunnen makenquote:
wil ik ook nog een keer doen manquote:
Ik heb er een, kom hem maar een keer testen in de caravan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wil ik ook nog een keer doen man
tevens pics
nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb er een, kom hem maar een keer testen in de caravan.
We hebben een caravan in de tuin, max stoner sleurhut is het
gewoon achter pc tijdens het FOK!kenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef Pastapipos het volgende:
We hebben een caravan in de tuin, max stoner sleurhut is het![]()
Is ie al gereset en heb je whapp al weer?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus was ik ooit stoned op FOK!
Wiet is echt slecht voor je geheugen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus was ik ooit stoned op FOK!
Wiet is echt slecht voor je geheugen
ja en neequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ie al gereset en heb je whapp al weer?
Ik heb echt al meerdere jassen in bussen vergetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Ben er laatst een paar oortjes in de trein mee vergeten en vergeten over te stappen naar andere vervoerder. Conducteur boos, ik glimlachen en chill zijn
hey man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is het rustig? Alsof ik tegen mezelf aan het typen ben, hoi Ryan
eckte FOK!kerquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe kamer, alsof ik hier minder voetruimte heb en te veel buitenlicht!
Snel verduisteringsgordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe kamer, alsof ik hier minder voetruimte heb en te veel buitenlicht!
Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Snel verduisteringsgordijnen ophangen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
Ik ben Ryan, nice to meetcha
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb sinds vandaag een paspoort
Nu voel ik me een stuk volwassener
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Moet je hier 18 voor zijn? Het Keldertje
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik merk steeds meer nadelen van een zolderkamer.
Ik moet helemaal een trap af om te poepen/plassen.
brb even poepen.
Telt niet mee met wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij telt niet mee want ik mag je nog steeds niet!
Verwarrend. Die anne was vet leuk enzo, maar toen ineens zo van ''Hoi ik praat ook met een andere jongen en die is superleuk. Maar jij bent ook superleuk en spontaant hoor''quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Godverdomme waar is iedereeeeen, VA je moet meer dingen zeggen, jij bent mijn enige hulp!
Hoe was jouw dag?
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?quote:
xcachet is best lief hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene trut bent.
Zeg maar user. Je kent me niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wie Anne was, sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwarrend. Die anne was vet leuk enzo, maar toen ineens zo van ''Hoi ik praat ook met een andere jongen en die is superleuk. Maar jij bent ook superleuk en spontaant hoor''
in essentie.
Beetje raar.
En ik wil stoppen met roken maar ik wil zo peuken kopen
Hoezo zou je mij niet mogen user?quote:
Ok ik koop niksquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wie Anne was, sorryof ik weet er gewoon niks van.
Wel rare situatie, maar ik zou het nog steeds als compliment zien en daardoor blij en confident worden.
Stop met roken idioot! Tabak is duur, ongezond en je valt er andere mee lastig, ik wist niet eens dat jij rookte! Je stelt me teleur, dit is veel erger dan je alcoholisme!!!
Komt wel goed schatje, je kan het, je kan stoppen!!!!
Je bent een beetje raar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen user?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene user bent.
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMISTquote:
kuchbehalvehaarnekkuchquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMIST![]()
![]()
Je bent echt prachtig van dichtbij enzo
Ik bedoel gewoon hoi alles goed hoe was jouw dag?
HAI SPATIE SCHATJE IK HEB JE OOK GEMIST. :Squote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMIST![]()
![]()
Je bent echt prachtig van dichtbij enzo
Ik bedoel gewoon hoi alles goed hoe was jouw dag?
Doe normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo slijmerig doen aub.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
HAI SPATIE SCHATJE IK HEB JE OOK GEMIST. :SJA GAAT WEL GOED!!! heb tompouce gegeten bij de HEMA!!!!!!!
ja tompouce is de goede spellingquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo slijmerig doen aub.
Wat is tompouce?
Ik ben Ryan, ik ben soms arrogant en onzeker. Ik zit in 5 vwo en ik ben stiekem verliefd op Sof. Ook ben ik de legendarische man die een halve snor had en ermee naar de supermarkt ging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vertel eens wat over jezelf, spatieboy.
Ken ik jou irl?!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Aangezien we toch in dezelfde provincie wonen.
Nee, ik geef liever niet toe waar ik woon (quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik jou irl?!!!
Wie ben jij waar woon jij hallo.
Ook niet in dm of gewoon zeg maar dicht bij Rotterdam weet ik veel zodat ik zeker weet dat ik je niet irl tegenkom en bang moet zijn dat jij mijn FOK! geheimen kan verspreiden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, ik geef liever niet toe waar ik woon ().
Nee joh, je kon d'r geowon niet krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas is zwerty te oud voor mij.
Echt wel, ze vertelde me dat ze met mij wou fantasieneuken ofzo, als ik het goed herriner.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, je kon d'r geowon niet krijgen
Nee, dat wilde jij, zij niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, ze vertelde me dat ze met mij wou fantasieneuken ofzo, als ik het goed herriner.
Waarom doen wij autisten dit?quote:Cup your hand against your torso in the shower, let that cup fill with water, then let that shit splash on the floor.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben Ryan, ik ben soms arrogant en onzeker. Ik zit in 5 vwo en ik ben stiekem verliefd op Sof. Ook ben ik de legendarische man die een halve snor had en ermee naar de supermarkt ging.
Verder was ik vroeger iets van 90 kg, en nu 84
187cm lang volgens mijn paspoort die ik sinds vandaag heb en ehhh Ik doe N&T met biologie.
Verder zijn mijn hobbies internetten en slapen en Sof admireren.
Ze dm'de me nog toen dat je eng wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker te veel wiet gegeten, met je slechte geheugen
Ja ik weeet nou niet wat ik van deze reactie moet denken.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze dm'de me nog toen dat je eng was
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik weeet nou niet wat ik van deze reactie moet denken.
Als Sof een hartje reageert op een subtiele confessie dan moet ze me wel leuk vinden
Zwerty heeft een FOK! afkeer gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
Zou zwerty me nog steeeds eng vinden.
Kon ik het haar maar vragen, maar ze is nooit online en buiten FOK! heb ik haar nog nooit gezien.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Oh zwerty, ik weet dat er heel veel ryans zijn
elke keer weeer een ander en hem doe je pijn
want zijn halve,
halve snor waarmee hij jou soms verleidt
dat is ryan ryan ryan ryan voor altijd
Volgens mij vindt ze ons gewoon allemaal eng!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zwerty heeft een FOK! afkeer gekregen.
Koop gewoon een nieuwe muis. En val wat af dan is het een stuk minder zwaar om te lopen. Bron: Ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en hoerenmuis
alles zit tegen
leef zwaar
Afvallen? Ik weeg 70 kg bij 1m87 manquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe muis. En val wat af dan is het een stuk minder zwaar om te lopen. Bron: Ervaringsdeskundige.
Waarom is je leven dan zo zwaar? Misschien moet je gewoon korter worden ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Afvallen? Ik weeg 70 kg bij 1m87 man
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is je leven dan zo zwaar? Misschien moet je gewoon korter worden ofzo.
Niks tegen anorexia, is beter dan dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
Ban spatie want hij probeert mij anorexia aan te praten
Link, ik ga haar uitlachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
En iedereen vind het maar knap gedaan en is trots op haar Facebook
Oh?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat 'ie een sherlock-sletje is.
Hoiquote:
Sherlock-sletje.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Yay iemand op Hot or Not heeft mij gehot
Het is een negerachtig meisje van 17
Rare naam heeft ze wel zeg. Als die n een l was was ie mooier.
Ja, ze wilde eens vanille in plaats van karamel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf haar 2e foto is eng, helemaal geel gezicht!
Bohhquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/product/395314/nexus-5-zwart.html
LBquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bohh
Die witte is wel matig though
Gianniquote:
Niet echt, cachiequote:
Hoi Rodawaquote:
Ja ik weet nou nog steeds niet of ik deze aparte groet als erg beledigend om moet vatten of dat ik gewoon awesome ben.quote:
geen idee. ik weet ook niet hoeveel mensen reageren natuurlijk. uiteindelijk blijft het toch een gok denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik vind jou best wel modwaardig denk ik.
Hoi LB, mijn favoriete moderatresse van het grootste forum van Nederland.quote:
Ik vind je heel aardig, maar je hebt me net wel beledigd op whatsapp, dus deze keer noem ik jouw naam met een lichtelijk negatieve ondertoon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik weet nou nog steeds niet of ik deze aparte groet als erg beledigend om moet vatten of dat ik gewoon awesome ben.
Ik wil argumenten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben het met Brownie en Spatie eens.
Dus je hebt haar ook gehot?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi LB, mijn favoriete moderatresse van het grootste forum van Nederland.
Ik vind "Likker" nou ook niet bepaald een mooie naam hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Omdat je onaardig bent, ook ben je heel erg onrechtvaardig en heb je totaal geen autoriteit.quote:
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dus je hebt haar ook gehot?
En hoe heet ze, nakeesha?
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.quote:
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.
En verder vind ik ook dat ze partijdig is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.
high fivequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.
boksquote:
dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk vind ik dat xcachet niet eens SCwaardig is. Maar dat kan ook zijn omdat ik biased ben en haar haat.
Ik kan mij hier wel in vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zal mijn mening dan ook maar delen:
Je lijkt me geen goede mod omdat je vaak trolt, maar ook omdat je beïnvloedbaar en partijdag bent.
Handshake?quote:
Komt zeker omdat je haar niet haat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer niet met je eens
hug?quote:
klopt, ik vind haar eigenlijk best aardigquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je haar niet haat?
Wacht maar tot je haar wat beter leert kennen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hug?
[..]
klopt, ik vind haar eigenlijk best aardig
bewijs is geleverd in haar sig
Primaquote:
MILK MILK MILKquote:
maaaaaaallkkkquote:
resultaten uit het verleden bieden gaan garantie voor de toekomst enzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar wat beter leert kennen!
Je bent zelf een verledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden gaan garantie voor de toekomst enzo
wow je bent scherp.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Who let the dogs out who who whowwoef
Ik kan best serieus zijn hoor. Maar daar heb ik nog weinig aanleiding voor gevonden op fok. Ik ben beïnvloed door Tjacka denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
maaaaaaallkkk
Ik ga zo een pak opentrekken
#vrijdagavond #party #drankprobleem #melkoholist
Nee, ik leg het even uit. Ik kan niet goed tegen mijn verliesquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wow je bent scherp.
Kom je een potje curvefever spelen, Ryan?
Is this real life?!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef Pastapipos het volgende:
is dit het echte leven
of is dit maar fantasie
Heb je snapchat? Alles moet gedeeld wordenquote:
Wat is een landslidequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is this real life?!
Or is this just fantasy?
Ofzo.
Nee, je bent de eerste persoon die het heeft gevraagd ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Alles moet gedeeld worden
Snapchat is geweldig!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, je bent de eerste persoon die het heeft gevraagd ook
Daarom moet je trainen, Ryan. Denk je dat Melvin Platje zo'n grootse speler was geworden zonder training? Nee, natuurlijk niet. Zou Sjaak de Jager Usain Bolt hebben verslagen op de 100 meter sprint zonder training? Nee, natuurlijk niet. En dat heeft hij ook niet bereikt, want hij heeft er niet voor GETRAIND, Ryan. Dus klik op deze link en speel verdomme een potje Curve Fever met je b0ii Rodawa.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik leg het even uit. Ik kan niet goed tegen mijn verlies
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom moet je trainen, Ryan. Denk je dat Melvin Platje zo'n grootse speler was geworden zonder training? Nee, natuurlijk niet. Zou Sjaak de Jager Usain Bolt hebben verslagen op de 100 meter sprint zonder training? Nee, natuurlijk niet. En dat heeft hij ook niet bereikt, want hij heeft er niet voor GETRAIND, Ryan. Dus klik op deze link en speel verdomme een potje Curve Fever met je b0ii Rodawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |