Ligt niet aan jou hoorquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rabobank
Ík zeg toch ook nergens dat het aan jou ligtquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
En dat dat aan mij ligt is dus gewoon dikke bullshit `Jhali'' . Aangezien dit de eerste keer is dat ik het erover heb.
Trouwens ben jij wel de laatste die dit hoort te zeggen want ik bedoelde ermee dat dat geroddel, over jou onder andere, gewoon zielig is en de sfeer verpestDus eigenlijk heb je mijn back ook nog eens.
Nou met dat topic over die hond begon het toch weer aardig naar boven te borrelen hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ík zeg toch ook nergens dat het aan jou ligtIk zeg gewoon dat je (onder andere nu) niet echt je best doet om het nu veel gezelliger te maken.
Wat dat roddelen betreft haal je een beetje ouwe koeien uit de sloot, dat is al zeker een paar weken niet meer aan de orde namelijk. Van mijn kant ten minste niet.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we nu gewoon lief doen en knuffelen enzo?
quote:
Dacht alquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
Oh geroddel OVER mijSorry, verkeerd gelezen.
Nouja, zoals ik zei, ik roddel niet (meer) en als mensen over mij willen roddelen moeten ze dat vooral doen, ze verpesten zelf de sfeer ermee.
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we nu gewoon lief doen en knuffelen enzo?
Denk even naquote:
Ohhh die Jappen ja. Even zoeken want ik weet via welke wiki ik daar terecht was gekomenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Jhali, herinner jij je nog dat topic wat je gemaakt had over die japanners of chinezen of zo, die zich vrijwillig opsluiten voor lange tijd in hun kamer. Weet jij nog wat de naam van die aandoening was?
Via http://nl.wikipedia.org/wiki/Weltschmerz kwam ik bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Hikikomoriquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Jhali, herinner jij je nog dat topic wat je gemaakt had over die japanners of chinezen of zo, die zich vrijwillig opsluiten voor lange tijd in hun kamer. Weet jij nog wat de naam van die aandoening was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |