Ja dudequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen het dan gaan kopen
zolang fappen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer wat doen. Misschien tot vanavond
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? je was geen 16? Maar als je ouder bent ben je wel behoorlijk puberaal voor je leeftijdquote:
Gelukkig getuigt jouw pohi van volwassenheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? je was geen 16? Maar als je ouder bent ben je wel behoorlijk puberaal voor je leeftijd
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gelukkig getuigt jouw pohi van volwassenheid.
Dat is geen antwoord? Overigens achter elke zin een emo.gif plaatsen maakt je discussievaardigheden er niet beter op. Net zo min als je ad hominems. Vandaar dat ik geen interesse heb om mijn leeftijd bekend te maken bij jequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Hij zegt dat ie geen 16 is, misschien wel 15.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Welnee, zat vogels. De pinguïn is toch ook een gevogelte?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De liefde is de afgelopen dagen ver te zoeken in dezer SC vogels mij
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, zat vogels. De pinguïn is toch ook een gevogelte?
Nee inderdaad, blijf maar lekker oversekste 12-jarige puberopmerkingen maken. Stuk leuker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord? Overigens achter elke zin een emo.gif plaatsen maakt je discussievaardigheden er niet beter op. Net zo min als je ad hominems. Vandaar dat ik geen interesse heb om mijn leeftijd bekend te maken bij je!
De afgelopen dagen is dit een kankerslowchat gewordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De liefde is de afgelopen dagen ver te zoeken in dezer SC volgens mij
Prima, lekker winegums zitten vreten met de rij instructeurquote:
Moet dat nou weer?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De afgelopen dagen is dit een kankerslowchat geworden
Ik heb ook niet echt het idee dat jij veel bijdraagt aan de gezelligheid hier moet ik zeggenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een niet zo gezellige slowchat, mijn excuusquote:
sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want jij komt hier ook zo vaakquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het idee dat jij veel bijdraagt aan de gezelligheid hier moet ik zeggen
Klopt, een discussie aangaan met iemand die denkt dat seksueel getinte opmerkingen uitsluitend voor pubers zijn laat ik achterwege.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, blijf maar lekker oversekste 12-jarige puberopmerkingen maken. Stuk leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |