En op Twitter aan elke 1,000e volgerquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Stel nou dat ik een prijsvraag i.s.m. FOK zou organiseren om dan gratis twee exemplaren van mijn boek te kunnen winnen (dus twee mensen kunnen winnen) dat zou een goede publiciteitsstunt zijn toch
Ik doe niet aan twitterquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
En op Twitter aan elke 1,000e volger
True, domme brainfarts altijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mensen gaan echt niet het boek ineens kopen omdat ze kans hebben er één te winnen, mogelijk dat je een extra exemplaar verkoopt, maar zelfs daar zou ik niet op rekenen.
Je moet wel aan Twitter gaan doen en dan linken naar heel korte verhaaltjes om interesse te wekkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan twitter![]()
En ik krijg toch geen volgers![]()
Hoe krijg ik het account ooit bekend...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet wel aan Twitter gaan doen en dan linken naar heel korte verhaaltjes om interesse te wekken
Ik denk dat het hem gaat om een beetje naamsbekendheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mensen gaan echt niet het boek ineens kopen omdat ze kans hebben er één te winnen, mogelijk dat je een extra exemplaar verkoopt, maar zelfs daar zou ik niet op rekenen.
Of bloggen. Net alsquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet wel aan Twitter gaan doen en dan linken naar heel korte verhaaltjes om interesse te wekken
En dan? Gaat hij ineens veel omzet maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem gaat om een beetje naamsbekendheid
Gewoon een paar duizend nep accounts jouw account laten volgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het account ooit bekend...
Dat zeg ik niet maar als niemand hem kent zal er nooit wat gebeurenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan? Gaat hij ineens veel omzet maken?
Moet je wel iets voor doen toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
Toto, je moet even een Boekpresentatie geven op
www.schrijvenonline.nl
Dat is ook een goeie manier
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon een paar duizend nep accounts jouw account laten volgen
.org is het sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je wel iets voor doen toch?
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.org is het sorry
Nee gewoon aanmelden
Dan kan je een presentatie geven,vertellen waarom je je boek hebt geschreven, een passage laten lezen. Dat soort dingenquote:
Vraag me af of mensen het dan gaan kopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je een presentatie geven,vertellen waarom je je boek hebt geschreven, een passage laten lezen. Dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |