Thanksquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Via http://nl.wikipedia.org/wiki/Weltschmerz kwam ik bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Hikikomori
Als je een linkje of zo hebt stuur me evenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ThanksIs ook een documentaire van gemaakt, die wilde ik al een tijdje kijken
Omdat iedereen een autist is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Wáárom moet ik altijd beginnen te praten tegen iedereen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als je een linkje of zo hebt stuur me even
Er zijn er wel een paar die echt letterlijk niet buitenkomen denk ik jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik vrees dat het stereotype van een FOK!ker aan hikikomori lijdt
Omdat zij hetzelfde denkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
truequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat iedereen een autist is?
Wie bedoel je dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik begin té vaak dus ik heb er geen trek meer in
Omdat ik geen dozijn chicks heb waar ik je nummer heen kan sturenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik heb zat chicks in m'n lijst maar die zeggen toch nooit watquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik geen dozijn chicks heb waar ik je nummer heen kan sturen
Ik herken het probleem wel overigensquote:
quote:
Het probleem is wereldlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het probleem wel overigensIk vergeet soms gewoon tegen mensen aan te praten en die heb ik dan zo een maand of 2 dan niet gesproken
Niet omdat ik dat wil of zo, maar gewoon omdat het gebeurt. Heel irritant
Dan zou jij er ook last van moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]wot
[..]
Het probleem is wereldlijk.
Ik spreek mensen altijd zelf aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou jij er ook last van moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |