Ik vind "Likker" nou ook niet bepaald een mooie naam hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Yay iemand op Hot or Not heeft mij gehot
Het is een negerachtig meisje van 17
Rare naam heeft ze wel zeg. Als die n een l was was ie mooier.
Omdat je onaardig bent, ook ben je heel erg onrechtvaardig en heb je totaal geen autoriteit.quote:
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dus je hebt haar ook gehot?
En hoe heet ze, nakeesha?
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.quote:
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.
En verder vind ik ook dat ze partijdig is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent partijdig en beïnvloedbaar. En daarnaast troll je vaak en ben je waarschijnlijk beïnvloedbaar.
high fivequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent niet echt serieus en vaak troll je. Ik denk ook dat je snel beïnvloedbaar bent.
boksquote:
dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk vind ik dat xcachet niet eens SCwaardig is. Maar dat kan ook zijn omdat ik biased ben en haar haat.
Ik kan mij hier wel in vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zal mijn mening dan ook maar delen:
Je lijkt me geen goede mod omdat je vaak trolt, maar ook omdat je beïnvloedbaar en partijdag bent.
Handshake?quote:
Komt zeker omdat je haar niet haat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer niet met je eens
hug?quote:
klopt, ik vind haar eigenlijk best aardigquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je haar niet haat?
Wacht maar tot je haar wat beter leert kennen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hug?
[..]
klopt, ik vind haar eigenlijk best aardig
bewijs is geleverd in haar sig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |