Liever niemand overhouden dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter om dat gewoon te blijven doen dan. ANders hou je niemand meer over
Really?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik heb zat chicks in m'n lijst maar die zeggen toch nooit wathersenloos spul
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik volk willen hebben waar ik geen ene tyfus aan heb?
Leuk terug reagerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.
Misschien komt het gewoon niet in ze op zelf initiatief te nemen.
Deze krijg ik net:quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet je het niet zo zien.Want als je tegen ze praat zullen ze ook wel leuk terug reageren toch? Misschien niet iedereen maar sommige.
Misschien komt het gewoon niet in ze op zelf initiatief te nemen.
Ja je gaat me niet vertellen dat nieamnd van je vrienden het leuk vind om contact met je te hebbenquote:
Ik heb maar twee vrienden op whatsapp eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je gaat me niet vertellen dat nieamnd van je vrienden het leuk vind om contact met je te hebben
Zul je eigenlijk eens voor langere tijd moeten proberen om met niemand te praten en dan te kijken wie er reageert. Maar ja dat is wel lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee vrienden op whatsapp eigenlijk1tje spreek ik soms en de andere nooit
Idd lastig maar geen dom idee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je eigenlijk eens voor langere tijd moeten proberen om met niemand te praten en dan te kijken wie er reageert. Maar ja dat is wel lastig
Even docu afkijken, paar minuten nogquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Mooiboifokkie kom curve fever room FOK!
is chillquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even docu afkijken, paar minuten nog
Ewa Insootjequote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Kreeg het geld van m`n vliegticket gewoon op m`n CC teruggestort![]()
Was maar 1 ding wat ik ermee kon doen, Unibet
Goed, goed, net eerste hoofdstuk van Geert Mak gelezen, kwam niet verder omdat ik uit m`n concentratie werd gehaaldquote:
Aardig. Vouwen zijn raar. Niks nieuws dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |