Ik heb echt al meerdere jassen in bussen vergetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Ben er laatst een paar oortjes in de trein mee vergeten en vergeten over te stappen naar andere vervoerder. Conducteur boos, ik glimlachen en chill zijn
hey man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is het rustig? Alsof ik tegen mezelf aan het typen ben, hoi Ryan
eckte FOK!kerquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe kamer, alsof ik hier minder voetruimte heb en te veel buitenlicht!
Snel verduisteringsgordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
Moet nog wel wennen aan mijn nieuwe kamer, alsof ik hier minder voetruimte heb en te veel buitenlicht!
Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Snel verduisteringsgordijnen ophangen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
Ik ben Ryan, nice to meetcha
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb sinds vandaag een paspoort
Nu voel ik me een stuk volwassener
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
Moet je hier 18 voor zijn? Het Keldertje
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik merk steeds meer nadelen van een zolderkamer.
Ik moet helemaal een trap af om te poepen/plassen.
brb even poepen.
Telt niet mee met wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij telt niet mee want ik mag je nog steeds niet!
Verwarrend. Die anne was vet leuk enzo, maar toen ineens zo van ''Hoi ik praat ook met een andere jongen en die is superleuk. Maar jij bent ook superleuk en spontaant hoor''quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Godverdomme waar is iedereeeeen, VA je moet meer dingen zeggen, jij bent mijn enige hulp!
Hoe was jouw dag?
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?quote:
xcachet is best lief hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene trut bent.
Zeg maar user. Je kent me niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen bitch?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene trut bent.
Ik ben even vergeten wie Anne was, sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwarrend. Die anne was vet leuk enzo, maar toen ineens zo van ''Hoi ik praat ook met een andere jongen en die is superleuk. Maar jij bent ook superleuk en spontaant hoor''
in essentie.
Beetje raar.
En ik wil stoppen met roken maar ik wil zo peuken kopen
Hoezo zou je mij niet mogen user?quote:
Ok ik koop niksquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wie Anne was, sorryof ik weet er gewoon niks van.
Wel rare situatie, maar ik zou het nog steeds als compliment zien en daardoor blij en confident worden.
Stop met roken idioot! Tabak is duur, ongezond en je valt er andere mee lastig, ik wist niet eens dat jij rookte! Je stelt me teleur, dit is veel erger dan je alcoholisme!!!
Komt wel goed schatje, je kan het, je kan stoppen!!!!
Je bent een beetje raar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je mij niet mogen user?
Ik ben fucking aardig, dat jij nou zo een arrogante gemene user bent.
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMISTquote:
kuchbehalvehaarnekkuchquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMIST![]()
![]()
Je bent echt prachtig van dichtbij enzo
Ik bedoel gewoon hoi alles goed hoe was jouw dag?
HAI SPATIE SCHATJE IK HEB JE OOK GEMIST. :Squote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HEY HEY HOI HOI EINDELIJK EEN NIEUW IEMAND IN DE SC ZODAT HET MINDER RUSTIG IS YAY HOI SOF IK HEB JE GEMIST![]()
![]()
Je bent echt prachtig van dichtbij enzo
Ik bedoel gewoon hoi alles goed hoe was jouw dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |