jaja smoesjes, you stood him upquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was GEEN date
Dat maakt iedereen er van.
Geen spijt van gehad dat ik het afzei though.
Okay, wat denk je dat hij verwachtte als hij zo lang wil reizen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was GEEN date
Dat maakt iedereen er van.
Geen spijt van gehad dat ik het afzei though.
Ja hij wilde een date ik heb heel duidelijk tegen hem gezegd dat dat niet zo was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, wat denk je dat hij verwachtte als hij zo lang wil reizen?
Nee, gewoon een snelle wipquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij wilde een date ik heb heel duidelijk tegen hem gezegd dat dat niet zo was.
En toch gaat hij, die nikker had hoopquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij wilde een date ik heb heel duidelijk tegen hem gezegd dat dat niet zo was.
hehequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toch gaat hij, die nikker had hoop
ohquote:
geloof er niks vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
Ik zal vanaf nu niet meer "roddelen" op Fok.
waarom?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga vanaf maandag ook minder Fok!en.
Link?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef xcachet het volgende:
Dus een user die hier wel eens post (sgtporkbeans) opende een topic met de klacht dat er een rel was in KLB..
Not too bad. Ben blij dat het bijna weekend isquote:
nerdjequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nieuwe school week en krijg die week weer nieuwe verslagen op.
Vijf kilo lichter door de kapperquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Ben blij dat het bijna weekend is
En jij
niet acceptabelquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan minder ik zooo veeeel dat ik vanzelf weg ben
Stuur je nummer, dan praat ik wel voor je in de SC.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan minder ik zooo veeeel dat ik vanzelf weg ben
Wie weet. Ooit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Stuur je nummer, dan praat ik wel voor je in de SC.
een rel zonder mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie weet. Ooit.
KLB / Rel in JNG SC
In de OP staat zelfs een link
Een zwarte dag voor vele users onder onsquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit account is gemaakt op de dag dat JNG sloot.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
dat was wel een beetje apart jaquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was wel een beetje apart ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |