Slaap in het bad.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is geen studio. Wat ik had, was een studio. Dit is een appartement. Halve dan.
jijquote:
leukquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
schiet op ik ga zo slapen, mn ogen vallen letterlijk dicht
leuke brilquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op mijn slaperige no makeup hoofd kthxbai
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgersquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou in de fucking keuken?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt mn naam niet genoemd hequote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, dat haar van die gozer.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best welquote:
quote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fucking chill is dat. Als je kookt doe je alle ramen en deuren dicht en als je naar bed gaat ruikt je kussen naar hamburgers
En heb je die kaart al gekocht of moet dat nog?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, lekker 3 dagen van tevoren een meet afzeggen. Ik moet ook een dagkaart kopen, dingen regelen. Wat speelde er nog dan? Niks wat ze tegen mij zei iig. Was allemaal beetje vaag._
Wat een viezerikquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mn bad is ruim, maar dat weet je nog nietquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet passen met je lompe lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |